Mieheni kavereiden vaimot juoruilevat meidän asioista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tiedänhän minä että monella naisella on tarve juoruilla, mutta tämä asia ottaa niin päästä. Inhottavaa ajatella että ne akat puhuvat meidän asioista keskenään ja sitten katsovat minua nenäänsä pitkin.

Tämä on vain yksi esimerkki, mutta joskus toisen kanssa puhuin siitä että meillä on ollut rahallisesti tiukkaa kun mies jäi työttömäksi. Pitkästä aikaa kävin kampaajalla, niin johan tämä toinen naisista kysyi miten minulla oli varaa käydä kampaajalla, kun meillä ei ole rahaa :O :( tuntuu pahalta...en näköjään voi mistään puhua, kun heti meidän asioista juorutaan mammojen päiväkahvikesteillä :(

Anna niiden juoruta jos muuta tekemistä ei ole. Nokka pystyyn vaan ja menoksi.Älä välitä
Mä tiedän et meidänki asioista puhutaan ja paljonkin. Ollaan tämän kylän ''silmäterä'' monessakin suhteessa. Ja sukulaiset ei monestikkaan ymmärrä meidän ratkaisuja. Mut en jaksa välittää. Tehdään niinku itse parhaaksi nähdään ja hyvin olemme elämässä pärjänneet. ja apua heiltä on ollu vaikeina aikoina turha odottaa(tosin en olis edes heiltä halunnut). Mut arvostelemaan kyllä pystyvät ja kauhistelemaan.

Voi kamala! Meillä mies on aina sanonut, ettei omia asioita kannata ulkopuolisille puhua. Olen ollut eri mieltä, mutta valitettavasti hän taitaakin olla oikeassa ):

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin jokainen laittaa rahansa mihin tykkää, mutta jos on tiukkaa niin ei ehkä kannata ensimmäisenä pistää vähiä rahoja kampaajalle.

käyn kerran vuodessa kampaajalla ja tätäkin kertaa varten säästin pari kuukautta, että pääsin menemään.

anna toisten juoruilla. kyllähän se nyt varmasti kaikilla olis sama tilanne jos toinen jäis työttömäksi. jos se tuottaa niille hyvää oloa se juoruilu.. älä välitä!!! tai sitten sanot, että voi rehellisesti tulla kysymään sinulta jos on jotain asiaa että et tykkää että teidän asioista puhutaan seläntakana. nenä pystyy vaan.

Niin jokainen laittaa rahansa mihin tykkää, mutta jos on tiukkaa niin ei ehkä kannata ensimmäisenä pistää vähiä rahoja kampaajalle.

No pakkohan siellä kampaajalla on joskus käydä tukkasa leikkauttaan,edes johonki kuosiin jos ei kukaan tuttu osaa leikata. Ja meillä maksaa leikkuu 19? ja maksan ihan mielellään sen kerran/kahdesti vuodessa. Säästän sit jostain muusta. Tai sanoisinko et säästin,enään ei tarvi jokaa penniä laskea.

Niin mut mitä se muille kuuluu, mihin ne rahat laittaa. Eikä tarttis ainakaan ääneen sanoa. Mistä se tietää, vaikka esim. ap:n äiti ois maksanut sulle kampaajakäynnin synttärilahjaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras22:
Anna niiden juoruta jos muuta tekemistä ei ole. Nokka pystyyn vaan ja menoksi.Älä välitä
Mä tiedän et meidänki asioista puhutaan ja paljonkin. Ollaan tämän kylän ''silmäterä'' monessakin suhteessa. Ja sukulaiset ei monestikkaan ymmärrä meidän ratkaisuja. Mut en jaksa välittää. Tehdään niinku itse parhaaksi nähdään ja hyvin olemme elämässä pärjänneet. ja apua heiltä on ollu vaikeina aikoina turha odottaa(tosin en olis edes heiltä halunnut). Mut arvostelemaan kyllä pystyvät ja kauhistelemaan.

sama meillä, ollaan vähän eri tien kulkujoita

No siis tota.

Eihän se välttämättä oo kuullut mitään keltään,mutta tietänee että ukkos on työtön ja siksi meinas et kui on varaa kampaajaan ?

tämä oli siis vain yksi esimerkki. Joskus olen puhunut siitä että meillä on miehen kanssa ollut vaikeauksia suhteessa lapsen syntymän jälkeen, koska luulin että voin tähän naiseen luottaa. No olivat sitten ilmeisesti puhuneet tästä keskenään koska pian toinenkin alkoi kyselemään miten meidän suhde jakselee. En todellakaan puhu enää mistään kummankaan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja qwer:

Niin mut mitä se muille kuuluu, mihin ne rahat laittaa. Eikä tarttis ainakaan ääneen sanoa. Mistä se tietää, vaikka esim. ap:n äiti ois maksanut sulle kampaajakäynnin synttärilahjaksi.

Tämä on vähän sama-asia ku me ostettiin autoon uudet kesärenkaan. Kauhee haloo nousi suvussa silloin et miksi ne tuhlaa rahat tollaseen ku ei ole vara ruokaakaan ostaa :o .Todellisuudessa meillä oli kyllä ruokaan rahaa mutta ei moneen muuhun asiaan.
Mä loukkaannuin ihan tosissaan. Siittä jouduttiin sit puolin ja toisin anteeksi pyytämään. Eipä sillä autolla ilman renkaita voinu ajaa....

Miksi sinä siitä välität, että juoruilevat? Ihmisillä on tapana puhua keskenään, ja aika usein he puhuvat omien asioidensa kanssa muiden asioista. Vaikka et olisi kertonutkaan, että teillä on tiukkaa rahasta, ei ole vaikea vetää samaa johtopäätöstä siitä, että miehesi on työttömänä. Älä anna toisten mielipiteiden ja puhumisen vaikuttaa itseesi.

Juoruilkoon ja puhukoon muut mitä hyvänsä. Sitä vastoin sinun kampaajakäynnistäsi kysyminen oli todella mautonta. Mutta ethän sinä sille mitään voi, jos kaverillasi ei ole käytöstapoja.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No siis tota.

Eihän se välttämättä oo kuullut mitään keltään,mutta tietänee että ukkos on työtön ja siksi meinas et kui on varaa kampaajaan ?

tämä oli siis vain yksi esimerkki. Joskus olen puhunut siitä että meillä on miehen kanssa ollut vaikeauksia suhteessa lapsen syntymän jälkeen, koska luulin että voin tähän naiseen luottaa. No olivat sitten ilmeisesti puhuneet tästä keskenään koska pian toinenkin alkoi kyselemään miten meidän suhde jakselee. En todellakaan puhu enää mistään kummankaan kanssa.

No ei varmaan kannatakaan. Jos ne kyselee teidän jaksamisia vain voidakseen puida niitä keskenään. Jos oikeasti välittäisi, ei juoruilisi ja heittelisi tuollaisia kommentteja. Tai sitten on kyseessä vähän yksinkertaiset ihmiset.

No siis tota.

Mä olen kans opppinu,et kenelle kerron. Sisot on viimeset kelle mistään avaudun. Ja miehen suku. Ne tekee johtopäätöksiä muuten ihan kaikesta. Joten saavat tehdä ihan rauhassa ominaan. Meillä menee hyvin ja olemme nyt onnellisia. Kait se on sit jollainlailla kateuttakin? En tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja Älä piittaa muiden sanomisista:
Miksi sinä siitä välität, että juoruilevat? Ihmisillä on tapana puhua keskenään, ja aika usein he puhuvat omien asioidensa kanssa muiden asioista. Vaikka et olisi kertonutkaan, että teillä on tiukkaa rahasta, ei ole vaikea vetää samaa johtopäätöstä siitä, että miehesi on työttömänä. Älä anna toisten mielipiteiden ja puhumisen vaikuttaa itseesi.

Juoruilkoon ja puhukoon muut mitä hyvänsä. Sitä vastoin sinun kampaajakäynnistäsi kysyminen oli todella mautonta. Mutta ethän sinä sille mitään voi, jos kaverillasi ei ole käytöstapoja.

Täyttä asiaa. Lyhyesti ja ytimekkäästi. :)

Meistäkin juorutaan ja keksitään valheita.Mies on"julkku" tällä kylällä.Olen kuullu mitä ihmeellisimpiä juoruja meistä,kun en tiennyt kuka niitä valheita levittelee tein päätöksen että en kerro mitn kellekkään meijän asioista kun totuus muuttuu aina kertojan suussa.

Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
No siis tota.

No ei varmaan kannatakaan. Jos ne kyselee teidän jaksamisia vain voidakseen puida niitä keskenään. Jos oikeasti välittäisi, ei juoruilisi ja heittelisi tuollaisia kommentteja. Tai sitten on kyseessä vähän yksinkertaiset ihmiset.

tämmöisissä asioissa huomaa sen ketkä ovat niitä todellisia ystäviä ja ketkä ei :(

Yhteistyössä