MIEHENI HENGITYS HAISEE TOSI PAHALTA. :x

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avovaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Avovaimo

Vieras
On polttanut 13-vuotiaasta lähtien, mikä varmasti vaikuttaa osaltaan pahanhajuiseen hengitykseen, mutta ei suostu lopettamaan saatika edes vähentämään tupakanpolttoaan!

Ei muka ehdi hammaslääkäriin, olen yrittänyt patistaa jo useita kuukausia. Mies on siis lisäksi ärsyttävän saamaton.

Hampaansa on, Luojan kiitos, alkanut pestä painostuksestani aamuin illoin, mutta siinäkin kismittää se, että eikö aikuisen ihmisen pitäisi itse ymmärtää pestä hampaansa EDES kerran päivässä!?

Purkkaa, suuvettä tms. ei käytä kuin hyvin harvoin.

Mua totta puhuen ällöttää edes suudella miestä, sama oksennusrefleksi tulee jos hän puhuu mulle liian läheltä, jolloin pahanhajuinen hengitys saa voimaan pahoin. Kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta en voi sille mitään, ja raivostuttaa, että mies ei ymmärrä asian "vakavuutta". Voiko tässä sitten mitään itse tehdä?

Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
miksi ei käytä suuvettä/purkkaa? käske pesemään hampaansa useammin :whistle: tai tulee suutelukielto

No en tiedä, ei kai sille ole mitään muuta kuin se, ettei itse tiedosta muka ongelmaa, vaikka olen hänelle asiasta sanonut niin lempeästi kuin todella suorin sanoinkin. Minusta tuntuu pahalta jatkuvasti moittia hänen hengitystään, mutta kun se alkaa olla jo kiinni hänen omasta laiskuudestaan ja saamattomuudestaan, kun ei vaivaudu menemään hammaslääkäriin tai ostamaan jotain Jenkki-pussia saatika napsimaan sitä purkkaa, jos minä hänelle sitä sitten ostan.

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Tupakanpolton lopettaminen on ainut mikä auttaa.

En usko, että lopettaminen yksistään parantaa ongelmaa, sillä tuskin tuo paha haju PELKÄLLÄ lopettamisella katoaa. Mies väitti, että hänellä on aina ollut pahanhajuinen hengitys, ja sitä suuremmalla syyllä ihmettelen, miksei tee ongelmalleen mitään. Minä kun en voi hänen puolestaan mennä hammaslääkäriin, käyttää suuvettä tai muuta.

Yhteistyössä