Mieheni haluaa seksiä vain menkkojen aikana, mistä voi johtua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "wella"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"wella"

Vieras
Onko joku perverssio? Menkkojen aikana hinkuu seksiä, muulloin ei tee alotetta vaan saan itse kerjätä ja voi joskus suostuakin mutta huomaan ettei mielellään. :(
Tuntuu että saa verestäni lisä intoa rakasteluun. Huomaan miten ihailee punaiseksi värjääntyvää munaansa ja mun veristä elintä. Mua ällöttää, mä en haluasi seksiä ollenkaan menkkojen aikana mutta se on ainoa aika millon mies on musta kiinnostunut. Onko muilla samanlaisia puolisoita?

Jos sillä ei tee muuten mieli, niin se innostuu just silloin kun ei hommat onnistu...äh, en osaa selittää. No, imurointia inhoava mies innostuu imuroinnista juuri silloin kun imuri on rikki ja sanoo myöhemmin että olisinhan minä imuroinut viime viikollakin :D.

[QUOTE="mmmm";22072690]Jos sillä ei tee muuten mieli, niin se innostuu just silloin kun ei hommat onnistu...äh, en osaa selittää. No, imurointia inhoava mies innostuu imuroinnista juuri silloin kun imuri on rikki ja sanoo myöhemmin että olisinhan minä imuroinut viime viikollakin :D.[/QUOTE]

Miten niin ei onnistu. Onnistuuhan ne.

[QUOTE="wella";22072821]Ei mun liukkasudessa oo mitään vikaa muulloinkaan.
Onko normaalia että mies sivelee vertani naamalleen ja imeskelee sitä sormestaan?[/QUOTE]

aaa, sulla on pikku psykopaatti himassa. ;)

Yhteistyössä