Mieheni haluaa seksiä JOKA PÄIVÄ! Minä en.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Uupunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"Uupunut"

Vieras
Miten saan hänet suostumaan että seksiä olisi varmasti esim joka toinen päivä? Ollaan 5v oltu yhdessä, ollaan naimisissa, on lapsia jne ja itteetä välillä väsyttää (luulis et olis ihan ymmärrettävää) ja mieheni suuttuu heti pakit saatuaan vaikka kuinka hienosti selittäisin.. Miksi en saa olla väsynyt? Ja tätä on jatkunut tän koko suhteemme ajan. Onks hällä seksiaddiktio tms? Oon hyvännäköinen ja tietenkin hyvärunkoinen pienehkö nainen (mies myös mustasukkasta sorttia), ja on vaan niin hemmetin hulluna muhun. Hyvähän se on mutta äkkiä on kunnon riita päällä jos ei saa kun haluaa. Nyt on seksiä edelleenkin lähes joka päivä, en halua tapellakaan... Miten hälle puhuis asiasta? Hoitoonko??

Siis ongelmahan on mies joka suuttuu kuin 5-vuotias joka ei saa joka päivä lelua/karkkia/tahtoaan läpi. Kyllä kai aikuinen ihminen osaa loukkaantumatta sen ottaa jos toinen ei aina ole valmis. Pitäiskö naisen suuttua jos miehellä ei otakaan joka päivä eteen vaikka sen väsymyksen takia?

Mä tiedän kyllä oikeasti tunteen. Esim yhdeksän tunnin työpäivän päätteeksi tuun kotiin klo 21.45. Aamulla kuudelta takas töihin. Haluisin istua hetkeksi ja mennä nukkuu. Seksi ollu viimeiset kolme päivää. Nyt tulisi yhden päivän tauko. Kauhee meteli ja haukkuminen kun ei saa aina kn haluaa. Meillä tämä kärjistyny niin isoksi ongelmaksi, että vain ero on mielessä... En mä voi tanssia miehen halujen mukaan ja jättää omaa elämää kun mies pitää tyydyttää aina kun haluaa.

Seksiaddiktion kriteeriksi riittää se, että seksi on pakonomaista, vaikka jonkun mielestä 1 krt / päivä ei tuntuiskaan paljolta.

sun ei pitäisi joutua suostumaan seksiin jos et sitä halua. Suosittelisin lämpimästi vakavaa keskustelua ja mahdollisesti myös jonkun ulkopuolisen kanssa. Tavoite on se, että olette molemmat tyytyväisiä, eikä se, että vain mies on tyytyväinen.

Siitä oon tyytyväinen että mies haluaa minua, aina ja heti mutta haluttomuus kohdallani ja syystä puhuminen on mieheni mielestä sama kuin lause "en halua sinua koska sinussa on jotain vikaa". Ei kyse ole missään nimessä siitä että hänessä olisi mitään vialla. Itsetuntoko alhainen..? Mies reagoi tähän asiaan todella voimakkaasti.

Uskomatonta, että alistut panopatjaksi, vaikka alkaa väsyttää. Ei mitään eroa kiihkomuslimin alistettuun muijaan.... Nyt kannattaa herätä. Tuo kuulostaa jo pahalta seksillä kontrolloimiseksi. En todellakaan lähtisi tuollaiseen kynnysmattoiluun. Herää!

[QUOTE="minna";29088078]Mä tiedän kyllä oikeasti tunteen. Esim yhdeksän tunnin työpäivän päätteeksi tuun kotiin klo 21.45. Aamulla kuudelta takas töihin. Haluisin istua hetkeksi ja mennä nukkuu. Seksi ollu viimeiset kolme päivää. Nyt tulisi yhden päivän tauko. Kauhee meteli ja haukkuminen kun ei saa aina kn haluaa. Meillä tämä kärjistyny niin isoksi ongelmaksi, että vain ero on mielessä... En mä voi tanssia miehen halujen mukaan ja jättää omaa elämää kun mies pitää tyydyttää aina kun haluaa.[/QUOTE]

Kauheita ukkoja teillä, huh:O

Ei tuossa nyt hirveesti puolisoa ajatella, jos umpiväsyneenäki pitää alkaa sekstaileen.

Hän on antanut itselleni "pakit" n. 5 krt 5v aikana enkä ole siitä suuttunut :) Tuloillaan on taas vauva (mikä yllätys se on kun niin tykätään touhusta ;) ) mut ymmärrystä häneltä toivoisin. Keskustelu ei kauheest hyödytä. Toinen nainen ei tule kysymykseen kuten joku jo ehdotti. Suhteemme perustuu luottamukseen. Tämä asia jotenkin vaikea. Toisinaan kyllä ahdistaa: Jos seksiä kun mies haluaa, suhde ok. Jos "pakit", kaikki huonosti. Kuin "kiristämistä". :(

Ehkäisy pari krt pettänyt ja muutoin me ollaan kyllä ihan haluttu lapsemme :) Mut ei se nyt oo mikään ongelma, vaan tää mieheni reaktio jos en ole halukan jonain iltana.

Tuon takia exä on nykyään exä. Kärtti ja kärtti aina seksiä ja mulla ei yötyön ja päivätyön, sekä lasten ja kodin hoidon lisäksi aina yksinkertaisesti riittänyt jaksamista, mutta sitähän mies ei ymmärtänyt. Kun vielä en alistunut aina miehen tahtoon, niin sehän oli jotain katastrofaalista ja lopulta mies kävi käsiksikin tai siis muutaman kerran potki mun sängystäkin pois, kun vaan nukahdin sinne, kun pääni tyynyyn painoin. Mun olisi pitänyt olla miehen käytettävissä aina kun se tahtoi.

Lopulta seksi oli minusta erittäin vastentahtoista ja vieläkin, vaikka erosta on jo reilu 3 vuotta, en kaipaa seksiä oikeastaan ollenkaan ja en edes oikein uskalla siinä suhteessa ottaa kontaktia toiseen sukupuoleen. Mun elämä on oikeastaan nyt ihan hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29088627:
kumpi tässä oli se tärkeempi, se että sä et jaksa seksiä joka päivä. vai saattaa tietoon, että olet kaunis ja hyvä kroppainen

Vai että suostuu seksiin vaikka ei itse halua? Todella hieno ja nautittava seksielämä?

[QUOTE="vieras";29088598]Tuon takia exä on nykyään exä. Kärtti ja kärtti aina seksiä ja mulla ei yötyön ja päivätyön, sekä lasten ja kodin hoidon lisäksi aina yksinkertaisesti riittänyt jaksamista, mutta sitähän mies ei ymmärtänyt. Kun vielä en alistunut aina miehen tahtoon, niin sehän oli jotain katastrofaalista ja lopulta mies kävi käsiksikin tai siis muutaman kerran potki mun sängystäkin pois, kun vaan nukahdin sinne, kun pääni tyynyyn painoin. Mun olisi pitänyt olla miehen käytettävissä aina kun se tahtoi.

Lopulta seksi oli minusta erittäin vastentahtoista ja vieläkin, vaikka erosta on jo reilu 3 vuotta, en kaipaa seksiä oikeastaan ollenkaan ja en edes oikein uskalla siinä suhteessa ottaa kontaktia toiseen sukupuoleen. Mun elämä on oikeastaan nyt ihan hyvin.[/QUOTE]

Sama juttu mulla. Mies ei sentään kärttänyt joka päivä seksiä, mutta en todellakaan suostu vain panopatjaksi, jos ei haluta rättiväsyneenä. Pari kertaa mies myös repi minut sängystä ja oli muutenkin sairaalloisen mustasukkaista tyyppiä. Miehen painostuksen takia haluni katosivat lopulta kokonaan. Ei sellaista miestä voi haluta, kun tietää, että heti on täysi riita pystyssä, jos haluaa vain nukkua. Erohan siitä tuli.

Muiden miesten kanssa ei ole ollut tällaista painostusongelmaa ja heidän kanssa halukkuuteni palasi normaaliksi. Tällä hetkellä minua himottaa jatkuvasti, mutta ei tule mieleenikään painostaa miestä asian takia, koska tiedät, että se saa toisen vain inhoamaan seksiä.

Minullakin oli eksä, joka oli tuollainen. Muistelen sitä aikaa kuvotusta tuntien. Silloin en jostain syystä tajunnut että tyyppihän oli seksiaddikti, kuten ap:n mieskin. Tällaisille ei yleensä kauan riitä se yksi nainen, eikä "hyvärunkoisuudella" ole yleensä mitään tekemistä asioiden kanssa. Totta kai he ovat naiselle mielin kielin ja käyvät kuumana, ja sitten jokainen nainen luulee olevansa spessutapaus...

Nyt olen todella onnellinen miehen kanssa, jonka kanssa ei tarvitse olla jatkuvasti "harrastamassa". Jos ei huvita, voi senkin sanoa ja asia on ihan okei <3. Vasta tämän miehen kanssa olen tajunnut, ettei seksiriippuvainen ole normaali, eikä ole normaalia painostaa toista koko ajan seksiin. Ei kai tarvitse sanoa, että se alkoi tuntua vastenmieliseltä :O.

Yhteistyössä