Mieheni ei kuuntele

  • Viestiketjun aloittaja onneton =(
  • Ensimmäinen viesti
onneton =(
Elän 7 vuotta kestäneessä parisuhteessa, jossa seksin laatu on toisinaan ollut hyvää ja välillä huonoa ja huonoa se on ollut jo kauan!! =(
Tai minua se ei tyydytä mutta miestä näyttää tyydyttävän, josta olemme useat kerrat keskustelleet sivistyneesti ja toiset useammat kerrat tapelleet.

Olen kertonut miehelleni useaan otteeseen, mistä pidän ja mikä saa minut kiihottumaan ja mitä haluaisin hänen tekevän JA ettei hän etenisi niin nopeasti, koska haluan itsekin olla kunnolla kiihottunut kun mennään yhdyntävaiheeseen.
Hän vain ei tajua tätä tilannetta. Tekee aina saman virheen ja useimmiten minä vain lopulta hyväksyn sen ja annan mennä, jotta saadaan vietyä tilanne ns. loppuun. En halua jättää jonkun syyn vuoksi? tilannetta kesken. Enkä jaksa siinä alkaa riitelemään, vaikka kuinka on paha mieli, ettei hän tälläkään kerralla ota minun toiveitani huomioon, josta edellisellä kerralla puhuimme monenkohan kerran...enkä jaksa sekstailla niin, että kokoajan kerron mitä haluan siinä kun tilanne on päällä, vaan toivoisin, että mies muistaisi siinä, mistä minä pidinkään ja mitä ei pitänyt ainakaan tehdä. Sekin kävisi, jos välillä hänen ei tarvitsisi niin miettiä mutta toisilla kerroilla miettisi. Mutta ei, hän ei vaan tajua.

Mies kyllä väittää haluavansa toimia myös niinkuin minä haluan, mutta ei kuulemma siinä touhutessa enää muista mitään mistä on puhuttu ja tajua, vaan keskittyy vain siihen tilanteeseen.
Minun taas on niin vaikea käsittää tuota!!

Auttakaa ja kertokaa, jos tajuatte jotain mitä minä en!! Typerää olisi lopettaa koko homma, jos näihin voi löytyä ratkaisuja. Rakastan miestäni kuitenkin niin paljon, vaikka välillä ottaa niin päähän.
 
jänkäjoonas1943
Elän 7 vuotta kestäneessä parisuhteessa, jossa seksin laatu on toisinaan ollut hyvää ja välillä huonoa ja huonoa se on ollut jo kauan!! =(
Tai minua se ei tyydytä mutta miestä näyttää tyydyttävän, josta olemme useat kerrat keskustelleet sivistyneesti ja toiset useammat kerrat tapelleet.

Olen kertonut miehelleni useaan otteeseen, mistä pidän ja mikä saa minut kiihottumaan ja mitä haluaisin hänen tekevän JA ettei hän etenisi niin nopeasti, koska haluan itsekin olla kunnolla kiihottunut kun mennään yhdyntävaiheeseen.
Hän vain ei tajua tätä tilannetta. Tekee aina saman virheen ja useimmiten minä vain lopulta hyväksyn sen ja annan mennä, jotta saadaan vietyä tilanne ns. loppuun. En halua jättää jonkun syyn vuoksi? tilannetta kesken. Enkä jaksa siinä alkaa riitelemään, vaikka kuinka on paha mieli, ettei hän tälläkään kerralla ota minun toiveitani huomioon, josta edellisellä kerralla puhuimme monenkohan kerran...enkä jaksa sekstailla niin, että kokoajan kerron mitä haluan siinä kun tilanne on päällä, vaan toivoisin, että mies muistaisi siinä, mistä minä pidinkään ja mitä ei pitänyt ainakaan tehdä. Sekin kävisi, jos välillä hänen ei tarvitsisi niin miettiä mutta toisilla kerroilla miettisi. Mutta ei, hän ei vaan tajua.

Mies kyllä väittää haluavansa toimia myös niinkuin minä haluan, mutta ei kuulemma siinä touhutessa enää muista mitään mistä on puhuttu ja tajua, vaan keskittyy vain siihen tilanteeseen.
Minun taas on niin vaikea käsittää tuota!!

Auttakaa ja kertokaa, jos tajuatte jotain mitä minä en!! Typerää olisi lopettaa koko homma, jos näihin voi löytyä ratkaisuja. Rakastan miestäni kuitenkin niin paljon, vaikka välillä ottaa niin päähän.
Tehtävä imbossible.Kantapäät vastakkain ja kohti uusia suhteita!
 
Viimeksi muokattu:
Nuspimu
Anteeksi jo etukäteen, saan tällä varmasti monet nousemaan takajaloilleen, mutta:
Niiiiiiiiiiiin tyypillinen mies.
Ei mene kaaliin, ennenkuin on liian myöhäistä.

Niin se vaan on.
Nykyinen elämäni on kuin juuri kirjoittamasi.
Normisti kun keskustellaan, mies "ottaa onkeensa" ja muka muistaa - joo, muistaa,
mutta vain sen kerran ja sitten taas mennään hänen halujensa mukaan... mieheni on halukas ja toimintavalmis noin minuutissa,
mulla se vie hiukan kauemmin ja rakastan yli kaiken juuri sitä esileikki- vaihetta.
Hän tyylikkäästi useimmiten skippaa sen osion.

Vaikka usein ensimmäisen laukeamisen jälkeen jatketaan kohta,
niin silti se taas unohtuu... ja taas olen pahalla tuulella ja nalkutan,
kun toinen ei vaan huomioi.
Mutta elämä on muuten ihanaa ja rakkaus häntä kohtaan estää minua tekemästä mitään radikaalimpaa ratkaisua.
Ollaan kohta 10 vuotta yhdessä eletty, eikä tämä mies todellakaan poikkea
aiemmin koetuista tuossa suhteessa.

Musta vaan tuntuu, että sen alkuhuuman ( jolloin mieskin jaksaa esileikkiä vaikka tunteja...)jälkeen joka mies on tätä tasoa :eek:(
 
Xy1
Höh, eikö tuohon nyt ole aivan yksinkertainen ratkaisu. Sanotte vain miehelle, ettei vielä. Jos ei usko niin sanotte niin että uskoo. Kyllä sen pitäisi mennä tyhmemmällekin jakeluun. Meilla toi ainakin hyvin alkuaikoina ja aina silloinkin kun on ollut tarve. On toiminut toisinkinpäin, eli suukseksi on jätetty kesken vaimon pyynnöstä ja siirrytty tavanomaista nopeammin naimaan. Miten milloinkin. Sen verran pitää miestä ohjata, että molemmille tulee paras lopputulos.
 
68
Anteeksi jo etukäteen, saan tällä varmasti monet nousemaan takajaloilleen, mutta:
Niiiiiiiiiiiin tyypillinen mies.
Ei mene kaaliin, ennenkuin on liian myöhäistä.

Niin se vaan on.
Nykyinen elämäni on kuin juuri kirjoittamasi.
Normisti kun keskustellaan, mies "ottaa onkeensa" ja muka muistaa - joo, muistaa,
mutta vain sen kerran ja sitten taas mennään hänen halujensa mukaan... mieheni on halukas ja toimintavalmis noin minuutissa,
mulla se vie hiukan kauemmin ja rakastan yli kaiken juuri sitä esileikki- vaihetta.
Hän tyylikkäästi useimmiten skippaa sen osion.

Vaikka usein ensimmäisen laukeamisen jälkeen jatketaan kohta,
niin silti se taas unohtuu... ja taas olen pahalla tuulella ja nalkutan,
kun toinen ei vaan huomioi.
Mutta elämä on muuten ihanaa ja rakkaus häntä kohtaan estää minua tekemästä mitään radikaalimpaa ratkaisua.
Ollaan kohta 10 vuotta yhdessä eletty, eikä tämä mies todellakaan poikkea
aiemmin koetuista tuossa suhteessa.

Musta vaan tuntuu, että sen alkuhuuman ( jolloin mieskin jaksaa esileikkiä vaikka tunteja...)jälkeen joka mies on tätä tasoa :eek:(

Voin vaan kertoa,että olen juuri samassa tilanteessa. Noin 10v. suhteen jälkeen ei ole enää paljon esileikkejä eikä muutenkaan seksiä ja jos haluais jotain muutkuin sitä tavallista, niin siitä pitää mainita erikseen joka kerta. Tällä kertaa on osat vain toisinpäin, koska minä olen se joka haluaa vaihtelua, esileikkijä ja seksiä eikä vaimoni.

Tässä teille"tytöille" hiukan miettimistä, että tämä maailma ole aivan toivoton, vielä löytyy "kuunteleviakin" miehiä!
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Tyypillinen pelkurin ratkaisu
Miten tulit tuohon tulokseen?Jos kerran hommat ei käy yksiin,niin minkävuoksi pitäisi väkisn yrittää?Minusta on päivänselvää ettei tuontyyppisessä tapauksessa ole aitoa välittämistä joten,kohti uusia seikkailuja,kerran täällä vain eletään ja kaikilla pitää olla oikeus myös seksuaaaliseen nautintoon!
 
Viimeksi muokattu:
ei onnistu
Laita jalat ristiin jos yrittää sisään ennekuin sinä olet saanut,, miettikööt ja ratkaiskoot tämän dilemman ;) Kyllä vanhakin koira temput oppii kun laitetaan oppimaan. Ja jos on osannut tyydyttää sinut alkuaikoina osaa varmasti vieläkin eli siitä ei pitäisi olla kyse vaan LAISKUUDESTA.
 
65
Laita jalat ristiin jos yrittää sisään ennekuin sinä olet saanut,, miettikööt ja ratkaiskoot tämän dilemman ;) Kyllä vanhakin koira temput oppii kun laitetaan oppimaan. Ja jos on osannut tyydyttää sinut alkuaikoina osaa varmasti vieläkin eli siitä ei pitäisi olla kyse vaan LAISKUUDESTA.
Juurikin näin. Jos nainen ei osaa kiristää pillulla niin on naisen geeneissä vikaa
 
Viimeksi muokattu:
Nainen
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11000178:
Miten tulit tuohon tulokseen?Jos kerran hommat ei käy yksiin,niin minkävuoksi pitäisi väkisn yrittää?Minusta on päivänselvää ettei tuontyyppisessä tapauksessa ole aitoa välittämistä joten,kohti uusia seikkailuja,kerran täällä vain eletään ja kaikilla pitää olla oikeus myös seksuaaaliseen nautintoon!
Samaa mieltä kanssasi.

Niinhän minäkin tein.

Kyllä se vaihtelu virkistää ja miksi tosiaan pitäis väkisin olla yhdessä!!
 
Damien
Anteeksi jo etukäteen, saan tällä varmasti monet nousemaan takajaloilleen, mutta:
Niiiiiiiiiiiin tyypillinen mies.
Ei mene kaaliin, ennenkuin on liian myöhäistä.

Niin se vaan on.
Nykyinen elämäni on kuin juuri kirjoittamasi.
Normisti kun keskustellaan, mies "ottaa onkeensa" ja muka muistaa - joo, muistaa,
mutta vain sen kerran ja sitten taas mennään hänen halujensa mukaan... mieheni on halukas ja toimintavalmis noin minuutissa,
mulla se vie hiukan kauemmin ja rakastan yli kaiken juuri sitä esileikki- vaihetta.
Hän tyylikkäästi useimmiten skippaa sen osion.

Vaikka usein ensimmäisen laukeamisen jälkeen jatketaan kohta,
niin silti se taas unohtuu... ja taas olen pahalla tuulella ja nalkutan,
kun toinen ei vaan huomioi.
Mutta elämä on muuten ihanaa ja rakkaus häntä kohtaan estää minua tekemästä mitään radikaalimpaa ratkaisua.
Ollaan kohta 10 vuotta yhdessä eletty, eikä tämä mies todellakaan poikkea
aiemmin koetuista tuossa suhteessa.

Musta vaan tuntuu, että sen alkuhuuman ( jolloin mieskin jaksaa esileikkiä vaikka tunteja...)jälkeen joka mies on tätä tasoa :eek:(
Yleistäminen on aikamoinen rikos näissä asioissa.

Ikävää, Nuspimu, että sinulla on ollut todella huonoa onnea seksirintamalla elämäsi aikana. Mutta oikeasti kaikki miehet eivät ole samanlaisia, tässäkään asiassa.

Meidän perheessä esim. minä olen miehenä se, joka haluaisi panostaa seksiin enemmän. Nimenomaan siihen laatuun, esileikkeihin, vad eva. Nainen taas tuntuu jo yli 10 vuoden yhdessäolon jälkeen haluavan saada se mahdollisimman nopeasti hoidetuksi.

Vaikka oma elämä tuntuukin koko maailmalta, niin näinhän ei suinkaan ole. Sinä olet vain enemmän tai vähemmän vahingossa päätynyt aina sänkyyn samanlaisten miesten kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä