Mieheni ei katso kätellessä silmiin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äkäinen akka:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äkäinen akka:)

Vieras
Mua RAIVOSTUTTAA tuo, noin suoraan sanottuna.
Ja hävettää. Uusia tuttavuuksia kun tulee, niin tietysti kätellään ja esitellään itsensä, ja mies hädin tuskin vilkaisee tuttavuutta silmiin ja jo luo katseensa maahan. Mumisee nimensä just ja just kuuluvasti.

Muutoin sosiaalinen ja puhelias persoona. (Joten en siis usko, että hirveästi ujoudenkaan piikkiin voisi laittaa tuota.)

Mua suututtaa, ja olen yrittänyt painottaa hyviä käytöstapoja hälle, kun ne näköjään unohtui lapsuudenkodissa opettaa.

Kihisenkö mä turhasta? En tietenkään ala miehelle itselleen rähisemään, vaikka toki olen asiasta ihan asiallisesti sanonut. Mielessäni vain ärsyttää toden teolla.

Kuitenkin se on ihan peruskäytöstapa tuokin, ja sellainen pitäisi minun mielestäni hallita.
Jotenkin niin tökeröä ja tosiaan ennen kaikkea noloa tuo miehen käytös. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
No eiköhän se ole semmoinen juttu, että sulla on aika mahtavan hieno mies, jos eniten ärsyttävä piirre on tuommoinen. :flower:

Juu, kaiken valehtelun, salailun, rahaongelmien, huonohermoisuuden ja lapsellisuuden lisäksi... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen akka:):
No eiköhän se ole semmoinen juttu, että sulla on aika mahtavan hieno mies, jos eniten ärsyttävä piirre on tuommoinen. :flower:

Juu, kaiken valehtelun, salailun, rahaongelmien, huonohermoisuuden ja lapsellisuuden lisäksi... :whistle:

Jaa. No sitten tuommoinen kättelyjuttu on semmoinen lillukanvarsi, että ennemmin hernettä nenuun noista oikeista asioista.

Jaa. No sitten tuommoinen kättelyjuttu on semmoinen lillukanvarsi, että ennemmin hernettä nenuun noista oikeista asioista.

Reilu kolme vuotta noita asioita on yritelty käsitellä, tuntuu turhalta niistä enää (mihinkään) purkautua. Muutos on miehestä kiinni, olen yrittänyt tukea ja ymmärtää häntä - siitäkin huolimatta, että siitä hyvästä olen saanut itse kärsiä enemmän kuin tarpeeksi.

Ja tiedän, erotahan aina voi, mutta en näe sitä ainakaan nyt ratkaisuna.
Jotenkin sitä on niin hölmö, että tahtoo uskoa parempaan ja yrittää kaikin keinoin viimeiseen asti. Mikä lie se raja sitten, kai se sieltä tulee jos on tullakseen.

sillä on kaite omatunto tallella kun ei viiti enää ketään silmiin katella :xmas:

Yhteistyössä