Mieheni ei herätä minussa minkäänlaista mielenkiintoa enää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olemme seurustelleet pitkään. Alku oli hyvin haastava. Riitelemme usein ja näimme harvoin, sillä elämme kaukosuhteessa. Olen joutunut kohtaamaan monia valheita suhteemme aikana, mutta olen kuitenkin lopulta antanut kaiken anteeksi. Mieheni ei vedä minua puoleensa lainkaan ulkonäön perusteella. Hänen luonteensa kiinnitti huomioni tavatessamme. Hänestä kuitenkin on kuoriutunut monia asioita esiin, joista en pidä lainkaan. Olen myös huomannut että kyllä ulkonäkökin merkitsee minulle jotain. Olen ruvennut miettimään soimmeko lainkaan yhteen. Hän nostaa itseänsä jatkuvasti ylös painamalla minua alas. Seurustelumme lähinnä stressaa minua. En haluaisi tavata häntä. En oikein ymmärrä edes itse omia tunteitani. Mitä tehdä ?

Olemme seurustelleet pitkään. Alku oli hyvin haastava. Riitelemme usein ja näimme harvoin, sillä elämme kaukosuhteessa. Olen joutunut kohtaamaan monia valheita suhteemme aikana, mutta olen kuitenkin lopulta antanut kaiken anteeksi. Mieheni ei vedä minua puoleensa lainkaan ulkonäön perusteella. Hänen luonteensa kiinnitti huomioni tavatessamme. Hänestä kuitenkin on kuoriutunut monia asioita esiin, joista en pidä lainkaan. Olen myös huomannut että kyllä ulkonäkökin merkitsee minulle jotain. Olen ruvennut miettimään soimmeko lainkaan yhteen. Hän nostaa itseänsä jatkuvasti ylös painamalla minua alas. Seurustelumme lähinnä stressaa minua. En haluaisi tavata häntä. En oikein ymmärrä edes itse omia tunteitani. Mitä tehdä ?

Pelasta miesparka ja jätä hänet - sinusta on hänelle kuitenkin enemmän haittaa kuin iloa.

Olipa Mies-eksseltä taas rakentava kommentti.

Kaukosuhde on aina vaativa, olipa ulkonäköä tai ei. Suurin haaste on jo kaukosuhde itsessään, ja jos mitään järkevää syytä suhteen ylläpitämseksi ei löydy, ja jos ilahtuu enemmän siitä, kun toinen ei pääse tulemaan viikonlopuksi luoksesi tai jos joudut keksimään syitä, mikset pääse tapamaan häntä lähviikkoina, niin kannattaa päättää hiivuttaa suhde. Kaikkea mitä päässäsi pyörii, kuten miehen puutteellinen ulkonäkö.. ei kannata kertoa miehelle suoraan. Kauneus on katsojan silmässä.

Mikä sinua suhteessa sitten edes pitää?

Et viehäty miehestä ollenkaan ja sen lisäksi hän lyttää sinua. Ette edes asu yhdessä, eli yhteinen kotikaan ei sido teitä. Näillä tiedoilla, eroa ja etsi uusi kumppani jonka kanssa todella viihdyt.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Minun on äärimmäisen vaikea ymmärtää ihmisten pakonomaista tarvetta roikkua suhteissa, jotka ovat kaikinpuolin kamalia. Ikäänkuin sen toisen kanssa olisi pakko olla.
Minä olen mieheni kanssa siksi, että haluan. Se näyttää edelleen järjettömän hyvälle. Suurimman osan ajasta se on hauska ja ihastuttava persoona. Toisinaan täysi mulkku ja haluaisin heittää sitä niin pienillä kuin isoillakin kivillä. Siitä huolimatta, minä edelleen haluan olla hänen kanssaan.

Tapasitte kiihkeätunnelmaisissa merkeissä kauniina kesäpäivänä ja hetken punastelun jälkeen aloitte seurustella. Ette ole enää siinä tilanteessa joten miksi olette yhdessä?
Olette yhdessä, koska mies tuntui mukavalta ja kohteliaalta. Hän ymmärsi sinua, niinkuin miehet rakkausromaaneissa ymmärtävät. Sitten miehestä tuli ilkeä, joten miksi olette yhdessä?
Jos noihin kahteen kohtaan löytyy hyvä vastaus, niin jatkakaa, muuten älkää.

Yhteistyössä