mieheni ällöttää minua seksuaalisesti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyi.

Vieras
Olen alle 30v nainen, yksi lapsi. Mieheni seksuaalisuus ällöttää mua jotenkin valtavan paljon. Olin ennen tosi viriili seksuaalisesti, niin ennen miestäni (7v.sitten) kuin miehenikin kanssa. Jossain vaiheessa lapsen syntymän jälkeen seksihalut väheni kuitenkin väsymyksen ja muun aikana. Mies painosti tuolloin..varmaan tiedostamattaan tyyliin: "nytkö tämä oli sitten tässä, ei ole normaalia että viriilillä kolmekymppisellä ei ole kunnon seksielämää, kuivat kaudet purkautu myös joka iltaisena kiukkuiluna. Jos sanoin etten jaksa, mies veti pavut nokkaan ja mökötti tai aloitti vouhkaamisen siitä, että tämä ei ole normaalia ja miksi hänen pitää tätä kestää.

No nuo vauva-ajan väsymykset on menneen talven lumia ja nyt mulla on jonkinlaisia estoja seksiä kohtaan. Se vaan ei kiinnosta ollenkaan. Ei missään muodossa. Mies on mun mielestä ällöttävä seksin himoinen ehdottelija. Jokainen päivä sisältää kommentteja tyyliin "mulle maistuis pienet päiväsutinat" tai sit katsoo mua vaatteita vaihtaessa tyyliin "tuota kun pääsis laittamaan nyt heti" ja saattaa vinkata jotain lipevää. Suihkusta tullessaan saattaa huudella makkarista "täällä olis alaston mies näytillä jos kelpaa" ja ovenkarmilta kurkkii ällöttävä lipevä ilme kasvoillaan. Saattaa myös kaataa mut (ihan siis ystävällisesti) halukkaasti sänkyyn jossain vaiheessa päivää ja tulla päälle makaamaan ja puristelemaan. Muutenkin puristelee takapuolesta pitkin päivää ja on jotenkin niin ällö. Samalla kun vinkkailee näitä ällötyksiä, ja jos en noteeraa, saattaa perään laukaista "ai niin kun sua varmaan taas väsyttää tai sulla on varmaan taas sit illalla huono olo". Tekis mieli aina sanoo vaan että haista kuule paska.

Sitten jos seksiin asti päästään, on se kivaa ja nautin siitä. Mua ei vaan tippaakaan kiinnosta ryhtyä koko touhuun. Olen miehelle sanonut, että tuo ällöttävä vinkkailu saati painostaminen ei todellakaan saa mua innostumaan seksistä. Hän pyytää sitä anteeksi ja sitten parin päivän seksittömyyden jälkeen aloittaa taas.

kuullostaa niin tutulta, mun exä oli ihan samanlainen. tuollainen painostaminen ja ällöttävät vihjailut on ihan kamalia, menee vaan halut entisestään kauemmas. mä en siitä ajatuksesta päässyt koskaan eroon ja halut väheni vaan koko ajan enemmän. tuossa tilanteessa miehen pitäis vaan jotenkin tajuta antaa tilaa ja lopettaa se vonkaaminen, mut sekään kun ei tunnu silloin miehelle menevän perille. tosi hankala tilanne kyllä

Meillä vähän samaa. Ongelma tuntuu olevan vähän siinä, että minusta tuntuu että mies on kiinnostunut minusta lähinnä silloin, kun tarvii petikaveria. Me ei juuri muuta sit tehdäkkään yhdessä, kuin tyyliin käydään kaupassa.

Kumpi sitten tuli ensin, kana vai muna. En tiedä. Syytän itseäni ihan yhtä paljon kuin miestäkin, ellen enemmänkin. Ei vaan saada purettua tätä tilannetta vaikka ollaan siitä puhuttu.

Ottaisin tuon merkkinä erkaantumisesta. Itelleni paras hoito on kyhnätä mieheni kyljessä mahdollisimman paljon, koska se lisää kiintymystuntemukseen vaikuttavien hormonien eritystä. Synnytyksen jälkeen seksi vaikutti hieman ahdistavalta ajatukselta, mutta tiesin, että tää on näitä "jos putoat satulasta niin kiipeä äkkiä takas" -juttuja. Ei voi myöskään keskittyä vaan vauvaan, mies vaatiioman huomionsa, hellyytensä, aikansa jne., samoin muut perheenjäsenet, jos on. Parisuhteen hoitaminen on lastenkin etu. Kummankin tulisi panostaa aikaansa ja vaivaansa suhteeseen, ettei suhde kärsi.

Ihan pienet jutut, meillä se virkeämpi osapuoli keittää aamuteen tai -kahvin ja tarjoilee sen sänkyyn. Pieni huomionosoitus sille, joka väsyneempi.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Ihan kun minun näppikseltä kirjoitettu... :) Mies aina ihmettelee että mihin minun seksuaaliset halut on kadonneet, tekisi mieli sanoa että voisihan niitä olla jos olisi olisi vähän erilainen, vähemmän painostava mies. Toisaalta ymmärrän hyvin miestäkin ja hänen turhautumistaan, jos tekee mieli niin kai sitä yrittää kaikkensa että saisi sen näytettyä, ja mieheni mielestä ilmeisesti suora puhe ja toiminta on paras esileikki. Meillä vielä minua miehessä ällöttää se, että hän nauttii kaikenlaisesta mikä itselleni on melkoinen turn off (vaikka piskaaminen ja anaalidildot, itselleen siis.) ja siksi seksiin ryhtyminen tuntuu toisinaan todella vastenmieliseltä, vaikka haluan miehenkin mielitekoja yrittää ymmärtää.

Hieno mies muuten, mutta oishan se kiva että seksin suhteenkin löytyisi yhteinen sävel.

ÖÖÖÖ siis mitä! Oletin että ap:lle vastataan aivan muuta kuin kolme ekaa vastasi. Itse käytän miehelleni juurikin tällaista kieltä ja kosketteluja ja jos makaa sängyllä niin saatan hypätä päälle ja härnätä parit ratsastusliikkeet jne. Useammankin kerran päivässä saatan kosketella etumusta ja tuhmia puhun ja vihjailen jne. Eikä meillä ole edes paljon sitä varsinaista seksiä. Voi olla viikkojakin väliä että on. Kuulunko minä joukkoon epänormaalit.... Luulin tämän olevan ihan normaalia. Ei mies tosin ole sanonut, että ahdistelen sitä liikaa seksuaalisesti. Päivän mittaan saatan vilautella tissejä, alapäätä ja suht härskejä puhua.
Olenko minä jotenkin seksuaalisesti ylivirittynyt sitten???? Niin ja jos tilanne vaan sallii niin kyllä se saattaa käydä tisseihin kiinni jos niitä vilautan. Ei välttämättä mennä siihen yhdyntään asti vaan on tuota muuta.

minäkin syytän myös itseäni....näitä ongelmia kun ei ollut silloin ennen kun seksielämämme luisti. Jotenkin kaikki alkoi siitä kun mulla tuli se eka kuiva kausi ja mies oli silloin pelko persuuksissa, että seksi loppuu kokonaan. Koki sen jotenkin tosi voimakkaana ja ylitsepääsemättömänä. Nyt sitten omien sanojensa mukaan pelkää, että seksi uuvahtaa taas ja siksi vinkkailee, painostaa ja käyttäytyy kuin ääliö..

Mä en vaan tiedä enää mitä tehdä asian kanssa kun mun halut menee kokoajan alaspäin ja mies saa vaan lisää vettä myllyyn...

Mitä se mies sanoo, jos hänelle puhuu asiasta? Meillä just pari pv sitte kiitin miestäni, ettei painostanut mihinkään synnytyksen jälkeen. Hän sanoi, että ei huolestuisi halujen puutteesta synkytyksen jälkeen pariin kuukauteen. Ja hän on tehnyt pieniä, kivoja eleitä, kuten suudellut hartaudwlla yms.,jotka virittävät tunnelmaa, mutta hän ei sitten jatkanut siitä vaatien mitään. Ehkä kaikki miehet eivät tajua miten nainen toivoo tulevansa kohdelluksi?

• Tykkää
Reactions: -StrawBerry-
Ottaisin tuon merkkinä erkaantumisesta. Itelleni paras hoito on kyhnätä mieheni kyljessä mahdollisimman paljon, koska se lisää kiintymystuntemukseen vaikuttavien hormonien eritystä. Synnytyksen jälkeen seksi vaikutti hieman ahdistavalta ajatukselta, mutta tiesin, että tää on näitä "jos putoat satulasta niin kiipeä äkkiä takas" -juttuja. Ei voi myöskään keskittyä vaan vauvaan, mies vaatiioman huomionsa, hellyytensä, aikansa jne., samoin muut perheenjäsenet, jos on. Parisuhteen hoitaminen on lastenkin etu. Kummankin tulisi panostaa aikaansa ja vaivaansa suhteeseen, ettei suhde kärsi.

Ihan pienet jutut, meillä se virkeämpi osapuoli keittää aamuteen tai -kahvin ja tarjoilee sen sänkyyn. Pieni huomionosoitus sille, joka väsyneempi.

Ei tällaisia vastuuntuntoisia vastauksia saa kirjoittaa. Homma menee niin, että jos mies haluaa enemmän kuin nainen, niin miehen on joko tyydyttävä tilanteeseen tai lähdettävä. Jos nainen taas haluaa enemmän kuin mies, niin mies on välittömästi vaihdettava toiseen. Näin.

[QUOTE="vieras";28948585]ÖÖÖÖ siis mitä! Oletin että ap:lle vastataan aivan muuta kuin kolme ekaa vastasi. Itse käytän miehelleni juurikin tällaista kieltä ja kosketteluja ja jos makaa sängyllä niin saatan hypätä päälle ja härnätä parit ratsastusliikkeet jne. Useammankin kerran päivässä saatan kosketella etumusta ja tuhmia puhun ja vihjailen jne. Eikä meillä ole edes paljon sitä varsinaista seksiä. Voi olla viikkojakin väliä että on. Kuulunko minä joukkoon epänormaalit.... Luulin tämän olevan ihan normaalia. Ei mies tosin ole sanonut, että ahdistelen sitä liikaa seksuaalisesti. Päivän mittaan saatan vilautella tissejä, alapäätä ja suht härskejä puhua.
Olenko minä jotenkin seksuaalisesti ylivirittynyt sitten???? Niin ja jos tilanne vaan sallii niin kyllä se saattaa käydä tisseihin kiinni jos niitä vilautan. Ei välttämättä mennä siihen yhdyntään asti vaan on tuota muuta.[/QUOTE]

No mut kivahan se on, jos molemmat siitä tykkää. Meillä mä en vaan jaksa yleensä arjen pyörittämisen ohella "leikkiä" mitään ylimääräistä, etenkään kun sen tietää että meillä sen pitäisi aina johtaa yhdyntään, mies kiihottuu niin herkkään. Mut harmittaa kun olen miehelle tehnyt selväksi etten itse jaksaisi koko ajan "irstailua", ja sit kun se kuitenkin vaan jatkuu niin tuntuu painostavalta ja menee loputkin halut...

[QUOTE="vieras";28948585]ÖÖÖÖ siis mitä! Oletin että ap:lle vastataan aivan muuta kuin kolme ekaa vastasi. Itse käytän miehelleni juurikin tällaista kieltä ja kosketteluja ja jos makaa sängyllä niin saatan hypätä päälle ja härnätä parit ratsastusliikkeet jne. Useammankin kerran päivässä saatan kosketella etumusta ja tuhmia puhun ja vihjailen jne. Eikä meillä ole edes paljon sitä varsinaista seksiä. Voi olla viikkojakin väliä että on. Kuulunko minä joukkoon epänormaalit.... Luulin tämän olevan ihan normaalia. Ei mies tosin ole sanonut, että ahdistelen sitä liikaa seksuaalisesti. Päivän mittaan saatan vilautella tissejä, alapäätä ja suht härskejä puhua.
Olenko minä jotenkin seksuaalisesti ylivirittynyt sitten???? Niin ja jos tilanne vaan sallii niin kyllä se saattaa käydä tisseihin kiinni jos niitä vilautan. Ei välttämättä mennä siihen yhdyntään asti vaan on tuota muuta.[/QUOTE]

Nyt et ole ymmärtänyt pelin henkeä. Tietenkin tuo on OK silloin, kun seksuaalisesti aktiivisena osapuolena on nainen.

:O

Minä näen nuo miehen todella tökeröinä yrityksinä saada seksiä (ja yleensäkin huomiota?), ei muuta. Mies ei siis pakota? Vaan vihjailee ja yrittää maanitella ja kosketuksin saada ap:n mukaan touhuun.
En nyt sanoisi että mies on ällö sika, vaan vain tahditon, ja oletettavasti puutteessa olevan normaali mies.

Kyllä meilläkin mies välillä joitain noista asioista tekee, niinkuin minäkin. En ole pitänyt sitä mitenkään ällöttävänä tai outona tapana.

Exä sitä vastoin painosti, pakotti ja uhkaili kunnes suostuin antamaan hänelle, monta kerta apäivässä. Ap:n mies kuulostaa omien kokemuksieni jälkeen ihan mukavalta :D

Tuossa on ratkaiseva ero se, että olet nainen. Naisen aktiivisuus on seksikästä, ihailtavaa ja tietysti kiihottavaakin. Miehen aktiivisuus on painostavaa, ällöttävää ja oikeastaan pelkkää oman edun tavoittelua.

Tosin miehen velvollisuuksiin kuuluu silti olla muna pystyssä aina kun nainen keksii edes mainita sanan seksi.

Ota ero kun kerran ällöttää noin paljon harrastaa seksiä miehesi kanssa.
Minusta mies yrittää noilla tavoilla saada sinulta huomiota ja seksiä.
Vaikka miehen tavat ei olekaan kovin hienoja.

Oletko ees jutellu miehes kanssa, jos löytäisitte jonkin molempia tyydyttävän kompromissin.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Onkohan kukaan ajatellut tuota asiaa miehen puolelta? Ensin on seksuaalisesti virittynyt parisuhde ja seksiäkin saa omien tarpeiden mukaan, mutta yhtäkkiä taas ei saa edes vitsailla seksistä ja itse asiaankin pääsee vain joskus ja jouluna. Tuohan on kuin olisi yhtäkkiä ajautunut eri parisuhteeseen kuin missä aloitti. Sitten ihmetellään miksi miehet ajautuvat pettämään....
Erota tuossa mielestäni kannattaisi jos se mies kerran niin paljon ällöttää.

• Tykkää
Ei tällaisia vastuuntuntoisia vastauksia saa kirjoittaa. Homma menee niin, että jos mies haluaa enemmän kuin nainen, niin miehen on joko tyydyttävä tilanteeseen tai lähdettävä. Jos nainen taas haluaa enemmän kuin mies, niin mies on välittömästi vaihdettava toiseen. Näin.

Ja minä en ymmärrä, miten joku jaksaa näitä vastauksia jauhaa joka keskusteluun. "Jos kyseessä olisi mies, niin xxx mutta kun kyseessä onkin nainen niin xxx", miksi käyt palstalla jos täällä vastaukset ovat aina niin huonoja mielestäsi ja miehiä mollataan?

Tiedän tunteen, minuakin joskus ällöttää kun mies jatkuvasti vihjailee ja se perverssi ilme, millä katsoo. Se on hänen tapansa vihjailla seksistä, mutta minua se lähinnä ällöttää. Meillä on ihan toimiva seksielämä, ei siinä, mutta haluaisin erilaista lähestymistapaa, olen kyllä sanonut suoraan joskus asiasta, mutta meillä on vain erilainen lähestymistapa. Minä haluaisin, että "ajautuisimme" seksiin, vaikkapa hellyys ja hively muuttuisikin seksuaaliseksi. Mutta miehellä lähestymistapa saattaa olla se, että hän on alasti ja sanoo suoran ehdotuksen seksille -> minua alkaa ahdistamaan, koen sen painostavana, ihan kuin minun pitäisi kyetä virittäytymään oikealle taajudelle kello heti.

[QUOTE="Vieras";28948701]Ja minä en ymmärrä, miten joku jaksaa näitä vastauksia jauhaa joka keskusteluun. "Jos kyseessä olisi mies, niin xxx mutta kun kyseessä onkin nainen niin xxx", miksi käyt palstalla jos täällä vastaukset ovat aina niin huonoja mielestäsi ja miehiä mollataan?[/QUOTE]

Koska tykkään whinettaa. Se tuo mukavan marttyyrifiiliksen.

Niin, en mä ainakaan tarkoita että vihaisin miestäni, tai että hän olisi sika.

Ja todellakin olen ajatellut asiaa myös mieheni kannalta. Meillähän siis kuitenkin on seksiä. Mulla vaan on estoja sen suhteen nykyään, enkä vaan yksinkertaisesti syty siitä niinkuin ennen. Joten ärsyttää, kun sitä aletaan hieroa naamaa vasten jatkuvasti.

Itse olin tuollainen mies. Pikkuhiljaa se jäi pois kun lähes aina tuli torjutuksi ja vaimo sanoi että ei tuollainen auta. Silloin seksiä oli parinviikon välein. Nyt en enää yritä lainkaan ja annan vaimon tehdä aloitteen. Sitä nyt vuoden tässä odottanut ehkä joku päivä taas.

kyllä muakin ällöttäis miehen tuommoinen käytös. Toisaalta säälin miestä, jos hän kuvittelee tekevänsä parhaansa saadakseen vaimon petipuuhiin, ei taida hänellä olla hajuakaan, miten saada vaimonsa innostumaan.

Mä luulen, että usein alussa, kun molemmilla on kiima päällä, ei ole niin väliä, miten sen kiinnostuksen esittää ja että pääseekö sillä aina lopputulemaan.

Olen joskus jopa ajatellut, että sekä miesten että naisten seksuaalisessa mielikuvitukselle tekisi hyvää harrastaa riittävästi kaikenlaista seksiä, ennen yhdyntää. Oppisimme sekä itsestämme että toisistamme.

[QUOTE="kkk";28948736]kyllä muakin ällöttäis miehen tuommoinen käytös. Toisaalta säälin miestä, jos hän kuvittelee tekevänsä parhaansa saadakseen vaimon petipuuhiin, ei taida hänellä olla hajuakaan, miten saada vaimonsa innostumaan.

[/QUOTE]
Ehkäpä mies yrittää huumorin keinoin ehdottaa seksiä ettei torjuminen tekisi niin kipeää? Ehkä mies on onneton tilanteessa jossa tuntee 3-kymppisenä menettäneensä viehätysvoimansa oman vaimonsa edessä? Ehkä mies on aiemmin kokeillut muita keinoja saada läheisyyttä mutta torjumisten myötä kokee tämän helpoimmaksi lähestymistavaksi? Usein ihmiset käyttävät huumoria vaikeissa asioissa ja kun toivovat lopputuloksen olevan muuta kuin mitä odotettavissa on.

Miksi ajattelette, että vika on miehessä? Vika ei ole oikeasti kummassakaan. Ihmiset ovat erilaisia sukupuolina ja yksilöinä. Miesten seksuaalisuus on keskimäärin suoraviivaisempaa ja härskimpää kuin naisten.

Yhteistyössä