Mieheni alkaa nuohoojaksi ja minua pelottaa.

  • Viestiketjun aloittaja pelokas
  • Ensimmäinen viesti
4n äiti
ei elämää voi elää silleen, että koko ajan pelkää mahdollisia juttuja. minäki voisin murehtia koko ajan, että mieheni töissä kaikki kemikaalit räjähtää. mutten murehdi. voihan sitä vaikka kauppamatkalla ajaa ojaanki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No eipä kyllä innosta sekään tässä jutussa että olen inssin kanssa mennyt naimisiin ja nyt käy näin.
Luuletko että olet ainut inssin vaimo, jonka puoliso joutuu/on joutunut vaihtamaan alaa?! :xmas:
 
4n äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En luule olevani ja ei ole viety mitään todistuksia pois.Ei vain tahdo muuttaa ja että töitä saisi pitää vaihtaa alaa.
minusta miehesi on aika järkevä. ego ei tietty tykkää, mutta jos mies on sinut sen kanssa, niin vaimonkin pitäisi olla.
 
ap
No minusta on eri asia kun menin hänen kanssaan naimisiin hänellä oli siisti sisätyö.Nyt joutuu tekemään fyysistä työtä, joutuu pelkäämään ettei satuta itseään yms.
 
4n äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No minusta on eri asia kun menin hänen kanssaan naimisiin hänellä oli siisti sisätyö.Nyt joutuu tekemään fyysistä työtä, joutuu pelkäämään ettei satuta itseään yms.
nuohoojan työ on tärkeä. mies saa uusia lihaksia ja ulkoilmaa. ei fyysisessä työssä mitään vikaa ole. mistä sen tietää, minkä ammatin tässä itse kukanenkin joutuu tai tahtoo vielä oppia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No tulot ei ainakaan tipu.Appiukko on nuohooja ja tienaa ihan hyvin mieheni tienasi inssinä tosi huonosti.
No niin, mikä tässä on se ongelma?
Sitä paitsi, kun ryhtyy nuohoojaksi, saa myöskin kattavat vakuutukset siihen myös.

Itse olen tehnyt nuohoojan töitä yhteensä yli vuoden ja tänä aikana olen tippunut katolta kerran.
 

Yhteistyössä