miehen vastaus ja minä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jaa"

Vieras
mulla täydet raskausoireet,fyysisesti ja henkisesti mutta negis raskaustesti,oletan nyt olevani valeraskaana ja kirjotin miehelle tekstarin töihin että en ole raskaana ja että petyin todella kun niin odotin meille lasta.
mies vastasi "mä petyin myös,no ehkä myöhemmin"
mä oon niin itkuherkkä et pillitän täällä tämmöstä asiaa,mun mies joka ei halunnut enempää lisääntyä sai myös vauvakuumeen...
että nainen voi olla herkkä ku pitää itkee kaiken näköstä...en tavallisesti oo herkkä itkulle mut tää kaikki vaikuttaa...

Ihmiset eivät ole valeraskaana kuin koirat! Haluat varmasti lasta niin paljon että pystyt kehittelemään päässäsi oireet... Toivon että teillä tärppää oikeasti! Tsemppiä!

Pettikö ehkäisy? Montako lasta teillä on?

Meillä oli vähän aikaa sitten melko samanlainen tilanne. Epäilin vahvasti olevani raskaana, vaikka ehkäisy oli koko ajan käytössä. Tuli selkeät oireet ja menkat myöhässä. Lopulta testasin ja sain ensin testiin viivanpaikan. En ole koskaan moista saanut, vaikka olen raskaustestejä elämässäni useamman tehnyt. Kerroin asiasta miehelleni.

Pohdittiin sitä se ilta. Seuraavana aamuna tein uuden testin ja se oli negatiivinen :( Oltiin molemmat pettyneitä, vaikka ei siis oltu lasta edes toivottukkaan...

No, nyt onnellisina odotellan 4. lasta, joka on ihan suunniteltu.

mä sain kaks keskenmenoa kesällä,pillereistä huolimatta olin raskaana.mies ei tunnustanut sen enempää vaavikuumetta ja sovittiin että koklataan hetki ilman pilsui.jos ei nyt nappaa kunnolla nii sit laitan kierukan kokeeks.no ei tässä mitään kierukkaa enään laiteta ku nyt halutaan ihan tosissaan jo lasta.mies lukee 2+an lehet ekana ku postiluukusta tulee ja hihittelee vauvajutuille itekseen...oiskohan pikkasen hurahtanut.
mua itkettää eniten se et mä oon aiheuttanut tilanteen missä on valeraskaus ja mä oon itekki rikki ja raskausoireet jatkuu vielläkin ja mieskin uskoisin on todella rikki...

Oletko varma että et ole raskaana? Joskus testi näyttää positiivistä myöhässä. Niin kauan kun menkat pysyy poissa on myös toivoa!

Jos ei nyt niin toivottavasti pian onnistaa!

[QUOTE="utelias";22228247]Oletko varma että et ole raskaana? Joskus testi näyttää positiivistä myöhässä. Niin kauan kun menkat pysyy poissa on myös toivoa!

Jos ei nyt niin toivottavasti pian onnistaa![/QUOTE]

kiitos toivonkipinästä....mä oon nyt parkunu täs tunnin verran...ja oon tullu siihen tulokseen et jos mewnkat ei ala nii testaan uusiks ens viikolla.no nythän mä palkään ihan sikana et menkat alkais mut palkään myös että olen LUULOSAIRAS ja valeraskaana.

[QUOTE="utelias";22228247]Oletko varma että et ole raskaana? Joskus testi näyttää positiivistä myöhässä. Niin kauan kun menkat pysyy poissa on myös toivoa!

Jos ei nyt niin toivottavasti pian onnistaa![/QUOTE]

miettisin et vaikuttaakohan testin vaihto paljon?viime viikolla haamuviivan todenneena mulla oli apteekin oma testi ja tänään ku testasin niin oli clearblue viikkonäyttö,clearbluehan ei oo mikän hirveen ennenaikanen.ja jos mulla on myöhäset raskaushormoonit....äh,turhaa toive aatteluu... :(

niin ja mulla seuraava onnistumisen mahollisuus vasta ens syksynä ellei nyt viel keretä mukaan,mulla hormoonit tasottuu vain syksyksi ja mulla on mahdotonta tulla raskaaksi muina vuodenaikoina.lääkärit ei anna hormoonihoitoo tähän tilanteeseen koska onhan mulla aina tuo syksy...

No olihan tuo ehkä vähän tyly vastaus mieheltäsi, mut voi olla että on ollut jotakin kiirettä töissä, huono päivä jne....

itseasiassa hyvä vastaus,hän on ujo ja arka näyttämään tunteitaan ja mä havaitsen ne myös pienistä asioista.mutta hän osaa myös olla samalla suora,eli olis osannut myös sanoa että "hyvä ettet ole raskaana,en olis jaksanu vauva arkea" tai jotain muuta vastaavaa.

mä en oikeen tiiä mikä mulle tuli,pieni masis tai jotain tän itkun lisäks ku nyt tuli läskeyden ja rumuuden tunne,kai tää kuuluu kuvioon jotenkin.ku tuntee ittensä huonoks ku ei voi edes hedelmöityä kunnolla muutenkun psyykkisesti.

onko muilla ikinä tullut tunnetta että ois huonompi nainen kun muut ku ei voi ees raskaaks kunnolla tulla,jos aattelee et 2 keskenmenoa ja valeraskaus.mä tiiän mä otan tän tosi kovin nyt itteeni...

mä voin olla ihan luuloissakin,tiesin ennekuin muista lapsista plussasin että mitä sukupuolta olivat ja tiesin että tärppäsi.no nyt mun aivot on kehittänyt tän että odotan tytärtä ja että oikeasti odotan,mutta negaa näyttää testi.mullaa on joo epäsäännölliset kuukautiset mutta se lisää viellä enemmän pelkoa että kohta ne menkat alkaa...kumminkin.toivoahaan saa aina,mut jännä ku muut lapset ei oo ollu toivoa van silkkaa tietoa! mä tuun hulluks,voitte pitää mua mielisairaana.

Yhteistyössä