Miehen vanhemmat ottaa päähän!

Siis että taas ärsyttää miehen vanhemmat.Miksi kaikki lapsenlapset ei voi olla yhtä tärkeitä heille.Vihastuttaa kun heille on selkeästi meidän esikoinen tärkeämpi kuin kuopus ja tuovat sen kyllä myös ilmi.Joka kerta kun käyvät,esikoinen otetaan syliin ja häneltä kysellään kuulumisia.Kuopus koittaa vieressä selvittää asioitaan(1v10kk)ei puhu vielä hyvin mutta silti saa kyllä jotain selvää.Häntä ei noteerata yhtään ja minuun sattuu äitinä.
Miten sen heille nätisti sanoisin?
 
vieras jota just ottaa miehen vanhemmat päähän
En valitettavasti osaa auttaa. Oletko puhu miehesi kanssa? Jos hän voisi puhua asiasta vanhemmilleen.

Meillä taas kaikki 8 lastenlasta on niin tärkeitä,otetaan aina valokuvia jossa isovanhemmat ja kaikkki lastenlapset jos ollaan samoilla synttäreillä,mutta kovin vähälle huomiolla meidän lapset jää.
Just kuulin,että miehen veljen lapsi menee taas hoitoon heille ja välimatkaa isovanhempiin on 2-3 kertaa enemmän ku meillä. No onhan miellä kolme pientä että vähän eri asia. Mutta ku esitetään niin auttavaa. Tää lapsi joka sinne menee hoitoon on 3 v ja vanhempiensa ainut,joka on myös päiväkodissa päivät. Käynyt kiitettävän usein isovanhemmilla hoidossa.
Itse hoidan 4v,3v ja 1½ v kotona ja olen viimeisilläni raskaana. Itse olemme päätöksemme tehneet ja tykkään olla lasten kanssa kotona,mutta olisi kiva saada edes kerran sitä kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa ennen ku vauva syntyy.

Pystyn elää sen kanssa ettei hoitoa meidän lapsille tule,mutta älkää koko suvulle ja suomelle esittäkö jotain ihan muuta. Eikä please niitä tyhjiä lupauksia ja suuria puheita,vaan pieniä tekoja.

Huh helpottipa :(
 

Yhteistyössä