Miehen vaikea ilmaista tunteitaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruusunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ruusunen

Vieras
Osuuko minun kohdalleni aina miehiä jotka eivät oma-aloitteisesti koskaan sano tykkäävänsä/rakastavansa/jne vai ovatko kaikki miehet tällaisia? Tuskin sentään...
Itse elin vuosikausia suhteessa jossa tunteet olivat puoleltani kuolleet jo ajat sitten ja nyt olisi niin mukava höpöttää kauniita asioita ja sanonkin usein rakastavani ja tykkääväni ja kerron kuinka tärkeä toinen on. Mies joko ei vastaa, sanoo joo tai kai määkin. Eli tuohonko nyt pitäisi tyytyä?
Alkaa tuntua ettei enää uskalla sanoa mitään kaunista... että toinen ei halua kuulla tai että hällä ei ole minua kohtaan minkäänlaisia tunteita...
Itkettää... Miksi nämä asiat on näin vaikeita...

Niin ja ehkä tämä asia ei ois mulle niin vaikea, jos hän osoittaisi tunteitaan muuten, halaamalla, suukottelemalla, koskettamalla, mutta kun ei ...
Tulee olo että olen "rakkauden kerjäläinen"...
Välittääkö hän muka minusta kun ei koskaan tunne tarvetta sanoa/tehdä mitään hellää????

Miksi kun olen tästä asiasta puhunut ystäville, kysynyt neuvoa keskustelupalstoilta jne, neuvona on että anna aikaa, älä kerjää huomiota jne?
Miksi yleensä parisuhteeseen halutaan ja mennään? Jos siihen ei kuulu toisen huomioiminen ja hellyyden osoittaminen, eikö se ole ihan sama pyytää vaikka ensimmäistä vastaantulijaa asumaan kanssaan?
Minä ainakin haluan rakastaa ja tulla rakastetuksi. Ilmeisesti olen joku outo...

Etkä ole outo :) Minä olen samanlainen, haluan tekoja ja sanoja. Olen sanonut siitä ihan suoraan. Itsekin pyrin samanlaiseen tekemiseen ja sanomiseen ja tietenkin haluaisin itsekin kuulla olevani ihana ja rakastettava ;) Mut ei kaikki miehet vaan osaa. Mun mies kuittaa joskus kaiken sanomalla, että kyllä rakastan, kerron sitten kun asia muuttuu.. Tyypillistä, mutta sen kans on nyt elettävä.

kannattaa tiestysti ottaa huomioon sekin että rakastaako hän sitten jos ei kerta vastaa tai sanoo "kai määkin". Mä ainakin kimpaantuisin tollasista vastauksista tai vastaamatta jättämisistä..että ottaisin selvää missä mennään tai sitten jättäisin kuin nalli kalliolle, mutta saattaahan se olla että jotkut vaan on niin juroja tms.

Yhteistyössä