Miehen uhkailu

  • Viestiketjun aloittaja "Avuton"
  • Ensimmäinen viesti
"Avuton"
Mies suutuspäissään tokaisi että Tapan teidät molemmat ja hyppään ite junan alle... Pitäsköhän tämmösestä kommentista jo olla huolissaan? Olen työssäkäyvä ihminen mutta ollut viimeiset 3 kk sairaslomalla masennuksen ja itsetuhoisuuden takia, mies joutuu kuulema elättämään ja maksamaan minun laskuni, vaikka todellisuudessa maksan omasta tilistäni laskuja niin ettei minulle jää rahaa enää "itselleni".
 
"Aapee"
No sepä siinä onkin kun ei tuosta ihmisestä voisi koskaan kuvitella mitään sellaista! Mutta juurikin nämä tämmöiset ihmiset usein ovatkin sitten niiden takana?!
 
Jokainen uhkaus kannattaa ottaa tosissaan, vaikka läheinen ja kiltti ihminen olisikin kyseessä. Onko teidän riidat olleet kovia, tai onko niitä usein? Käyttääkö miehesi valtaa henkisesti raha-asioissa tai muuten?

Sinuna kertoisin jo tästä ensimmäisestä uhkailusta kaikkein lähimmille ystävillesi, jotta joku on ainakin kartalla. Ja varmaan soittaisin johonkin turvakotiin tai jollekin aihetta tuntevalle, millaisia kokemuksia heillä on.

Tällaista lausetta ei saa päästää koskaan, eikä toisen pelotteleminen ja sen kautta vallan käyttminen ole koskaan hyväksyttävää. Läheisen uhkaukset on aina hankalia tapauksia kun toista rakastaa eikä halua uskoa hänestä pahaa. :(
 
"Aapee"
Minut ja lapseni, sekä itsensä. Riitas raha-asioista aika usein, uhkaillut joskus myös pelkästään itsensä tappamisella jos ei ole rahaa ollut tarpeeksi. Enkä todellakaan tiedä mitä teen?! Kaksi ystävää tietää, mutta mitä sekään auttaa. Aika tyhjä olo taas... Joskus luulin mieheni olleen narsisti, mutta nykyisin se paha taidan olla minä :(
 
Milloin uhkailu
[QUOTE="Aapee";29425248]Minut ja lapseni, sekä itsensä. Riitas raha-asioista aika usein, uhkaillut joskus myös pelkästään itsensä tappamisella jos ei ole rahaa ollut tarpeeksi. Enkä todellakaan tiedä mitä teen?! Kaksi ystävää tietää, mutta mitä sekään auttaa. Aika tyhjä olo taas... Joskus luulin mieheni olleen narsisti, mutta nykyisin se paha taidan olla minä :([/QUOTE]

alkaa silloin kun rahat loppuvat niin ettei ole varaa ostaa sitä joka viikonloppuista iloliemi pulloa, tai kalja keissiä?
 
"Aapee"
Vielä jatkoa... Riitoja ollut useita vähälle aikaa, koska minä olen ollut henkisesti aivan rikki. En mä enää tiedä itsekkään mitä tehdä, en todellakaan... Enkä tiedä enää mitä päässä liikkuu, olo on tosi ahdistava. Jos tuota lasta ei olisi, minun elämäni olisi jo päättynyt. Minä rakastan tuota lasta ylikaiken enkä tahdo hänelle mitään pahaa tapahtuvan tässä elämässä. Kunpa olisin vahva ja pystyisin tekemään päätöksiä...
 
"jopi"
Muuta ei valitettavasti taida olla tehtävissä, kuin että muutatte pikaisesti turvakotiin, ilmoitat uhkauksista poliisille, haet lähestymiskieltoa ja eroatte. Tuollaisessa paineessa ei kukaan voi elää, että koko ajan odottaa milloin mies tappaa teidät kaikki.
 
v¡eras
Joo se oli varmaan ihan täysin tosissaan... joo ei ollu yhtään suutuspäissään sanottu... ei ollut. Eli äkkiä lapsi turvaan, soitto kriisipäivystykseen, mies psykiatriseen pakkohoitoon ja tän vikan arvasitkin: jätä se sika ja jätä se possu. Jätä koko sikapossu!
 
"vieras."
Mainitsit olevasi sairaslomalla mm. itsetuhoisuuden takia. Oletko sinä uhannut tappaa itsesi? Niin että miehesi on kuullut? Ajattelin vain, että jos on siitä saanut pontta omille jutuilleen. Hirveää kuitenkin uhata tappaa oma perheensä :(
 

Yhteistyössä