Miehen työpaikalla lomautuksia :-(

ananaskirsikka

Aktiivinen jäsen
02.06.2006
4 052
0
36
Sieltä pari joutuu pakkolomalle kahden viikon päästä. Mies saa vielä jatkaa, toistaiseksi töissä, vaikkei hommia juurikaan taida olla ja epäilee, ettei välttämättä ennen kesää juuri tulekaan. Joten taitaa se työttömyys iskeä meillekin jossain vaiheessa :(

Koita tässä sitten omasta puolesta torjua lamaa, kun tarvis varoiksi laittaa jotain rahaa jemmaankin, jotta eletään sitten, kun joudutaan odottamaan liiton rahoja. :/ paska juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no voi jestas että kehtaat valittaa jotain LOMAUTUSTA!!!!! jotkut saavat POTKUT!

aina jollain on isompi huoli, kun sulla itsellä.
Ei sitä saa sa surra, että rakas on vakavasti sairas kun toisen rakas on kuollut... Ei hitto noita vertaamaan |O

Mies irtisanottiin töistä juuri viime viikolla ja otamme sen uutena mahdollisuutena, koska halunnut jo kauan lähteä kyseisestä paikasta pois ja nyt oli oiva tilaisuus. Mulla tulee kuitenkin olemaan töitä, kun olen terveydenhuoltoalalla. Äitiysloma jatkuu kesäkuuhun saakka ja sen jälkeen mies rupee hoitamaan lapsia täyspäiväsesti kotona, et näin meillä. Eikä sureta tuleva työttömyys kumpaakaan, ku on raha asiat muuten hoidossa...

Alkuperäinen kirjoittaja HAS2006:
Mies irtisanottiin töistä juuri viime viikolla ja otamme sen uutena mahdollisuutena, koska halunnut jo kauan lähteä kyseisestä paikasta pois ja nyt oli oiva tilaisuus. Mulla tulee kuitenkin olemaan töitä, kun olen terveydenhuoltoalalla. Äitiysloma jatkuu kesäkuuhun saakka ja sen jälkeen mies rupee hoitamaan lapsia täyspäiväsesti kotona, et näin meillä. Eikä sureta tuleva työttömyys kumpaakaan, ku on raha asiat muuten hoidossa...

Se on hyvä, että jotkut ottaa sen tuolta kantilta :)

BTW. Pitäskö mun nyt surkutella teitä, kun sun mies on irtisanottu, mutta mun miestä vasta uhkaa lomautus? :saint:

ap:lle :hug:
Oma mieheni on nyt ollut pari viikkoa töissä, sitten taas lomautuksia, sitten töitä viikko-kaksi, lomautuksia... ja liitosta saa odotella rahoja vaikka kuinka monta viikkoa... tää on niiiin syvältä :kieh:

Jaksuja sinne. Ite oltiin tuossa pelko puossa kun tuli tieto että miehen työpaikalta irtisanotaan 10 hlö.ä. Mies sai jäädä, onneksi. Mutta nuo epätietoisuuden päivät olivat raskaita joten en osaa sanoa muuta kuin että jaksakaa ja jaksakaa :hug: .

Yhteistyössä