A
"alkup."
Vieras
Mieheni oli ollut 7 kk sinkku ennen keväistä tapaamistamme, tätä ennen hänellä oli ollut 6 vuoden suhde naiseen jonka kanssa on edelleen ilmeisen läheinen ja milteipä paras ystävä. MIes puhuu paljon tästä naisesta myös minulle, minä-sanan sijasta hän käyttää monesti me-sanaa, siis puhuessaan entisestä elämästään, "ostettiin sohva", "käytiin vappuajelulla" ym. Ja miesystäväni käy edelleen esim. kaupoissa tämän naisen kanssa, ilmeisesti toimii makutuomarina. Me emme siis asu yhdessä mutta kuitenkin olemme jonkun aikaa tapailleet. Mietin vain tätä eksän roolia miesystävän elämässä. Heillä on myös koiran "yhteishuoltajuus". Ovat hyvin läheisiä, esim. kun toinen ajaa partaa, voi toinen toimitella omat vessa-asiansa siinä samalla. Mitähän tästä ajattelis vai annanko vain olla. Itse välttelen puhumasta tästä eksästä ja yritän keksiä meitä koskevia aiheita mutta aika monesti juttuihin luiskahtaa tuo eksä, jota en ole edes nähnyt muuten kuin valokuvissa. En haluaisi kuitenkaan rajoittaa toisen elämää enkä siihen alennu. Odotanko vain että aika tekee tehtävänsä vai liekkö mies edes irtautunut vielä tuosta eksästään? Ajatuksia?