V
vihreä
Vieras
Mitä ihmettä minä tuolle ukolle teen että se muuttais edes hieman elintapojaan...
Ei ole vasta kuin 26v, vielä suhtkoht hyvässä kunnossa ( tosin painoa kyllä kertynyt jo niin paljon että ylipainon puolelle heilahtaa...), mutta;
- röökiä menee 1-2 askia päivässä
- ei liiku ollenkaan, työ on autossa istumista 10-16h/pv
- ei syö mitään vihreää
- ruoka koostuu; kahvista,enegiajuomista,limppareista,makeista leivonnaisista, pastasat,pitsoista,panineista, tolkuttomasta määrästä leipää, grilliruuista jne...
Oon maanitellut, huutanut, pelotellut jne mutta ei niin ei...
Varmasti saa jonkun sydärin tms enne 40v ikää...
Itse syön lautasmallin mukaan ja muutenkin kevennetysti, lenkkeilen, jumpaan jne.
Ei edes syö kotona koska meillä ruokaan muulla perheellä kuuluu ne kasvikset, vihannekset jne...
Ei
Ei ole vasta kuin 26v, vielä suhtkoht hyvässä kunnossa ( tosin painoa kyllä kertynyt jo niin paljon että ylipainon puolelle heilahtaa...), mutta;
- röökiä menee 1-2 askia päivässä
- ei liiku ollenkaan, työ on autossa istumista 10-16h/pv
- ei syö mitään vihreää
- ruoka koostuu; kahvista,enegiajuomista,limppareista,makeista leivonnaisista, pastasat,pitsoista,panineista, tolkuttomasta määrästä leipää, grilliruuista jne...
Oon maanitellut, huutanut, pelotellut jne mutta ei niin ei...
Varmasti saa jonkun sydärin tms enne 40v ikää...
Itse syön lautasmallin mukaan ja muutenkin kevennetysti, lenkkeilen, jumpaan jne.
Ei edes syö kotona koska meillä ruokaan muulla perheellä kuuluu ne kasvikset, vihannekset jne...
Ei