Miehen sukulaiset nostaa mun verenpaineen taivaaseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kumipuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kumipuu

Aktiivinen jäsen
27.05.2010
1 672
2
36
Oikeesti, mitä hittoa??! Miehen isä ja veli pommittaa mua facebookissa viesteillä että
mä teen väärin ja olen täysin luonnoton kun nukun vauva vieressäni. Mitä se kellekkään
kuuluu vaikka nukkuisin päälläni kuusen oksalla!? Että perhepeti pilaa parisuhteen ja mä
käytän vauvaa unileluna! Ihan sekasin koko porukka. Oli kyllä viimeinen tippa, siihen
loppu mun yhteydenpito.

Miksi et kysy mieheltäsi, mistä tämän sukulaiset tietävät syyllistää sinua? Todennäköisesti kaiken sen, minkä kuulet miehesi sukulaisilta, miehesi sukulaiset ovat kuulleet sinun omalta mieheltäsi.

• Tykkää
Reactions: Neydan
Miehen sukulaiset veti herneet nenuun kun linkitin siellä naamakirjassa tutkimuksen miehelle
jossa kerrotaan kätkytkuolemasta ja perhepedistä.

Mä en oikeesti ymmärrä noita ihmisiä, puuttuvat ihan kaikkeen. Niiden mielestä lapset kasvatetaan
vitsalla persuksille tyylillä. Ärsyttää! Voisivat katsoa sinne peiliin.

Onpas mielenkiintoista porukkaa kyllä.

Minullekin paasattiin taannoin, että lasta ei saa KOSKAAN ottaa viereensä nukkumaan,... minä viis veisaan moisesta, huomaan että lapsellekin on parempi nukahtaa viereeni. Nukkuu (lapsi vähän päälle 1v) toki välillä myös omassa sängyssäänkin.

Mulla oli jonkinsorttista masennusta myöskin synnytyksen jälkeen, ja lapsen vierellä olo auttoi todella paljon.

muakin peloteltiin asiasta.. meinaan perhepedistä. "se on kamalan vaarallista!" ja "äiti tappaa lapsensa siinä niin helposti!" sitten synnytysosastolla hoitaja sano mulle, että "ota vauva ihan rauhassa viereen nukkumaan, jos vaan pystyt siinä itse nukkumaan. äiti ei lapsensa päälle kierähdä muutakun kännissä tai aineissa." ja juu, taitaa pitää paikkansa aika pitkälle tuo. siinä on kyllä aistit niin herkillä, et tuskin ihan helposti sitä vauvaa littaa. mun äidin kätilö kaverikin oli sitten viä mun äidille paasannu että "eihän se ***** vaan sitten nuku vauva vieressä! se on ihan kamalan vaarallista" jna plaa plaa plaa. kerto viä jonku tarinan perään kuinka jollekin oli käyny. huoh.

mutta sitten siihen asiaan. joo on kyllä kummallista porukkaa tollanen :O niinkun tuolla jo aikasemmin mainittiinkin, ni eikö ne luonnossakin oo emot ja poikaset tiiviisti yhdessä :D mä en keksi mitään luonnollisempaa kun se että vauva on äitinsä lähellä :D

Oikeasti, kai te olette trollanneet lapsen kanssa nukkumisesta? Voi pyhä sylvi, taas nousee Darwin Awards kyltti.

http://www2.turnto10.com/news/2008/dec/30/baby_smothered_while_in_mothers_bed-ar-48739/ ja näitä löytyy satoja nopeasti. Toiset tukevat ideaa, mutta yleensä vaatii toisen vanhemman viereen vahtimaan koska väsynyt äiti + syvä uni + vauva = erittäin huono yhdistelmä

Oikeasti, kai te olette trollanneet lapsen kanssa nukkumisesta? Voi pyhä sylvi, taas nousee Darwin Awards kyltti.

Baby smothered while in mother's bed | Turn to 10 ja näitä löytyy satoja nopeasti. Toiset tukevat ideaa, mutta yleensä vaatii toisen vanhemman viereen vahtimaan koska väsynyt äiti + syvä uni + vauva = erittäin huono yhdistelmä

Ensinnäkin, mä en ole väsynyt. Univelkaa ei ole ollenkaan, juuri siksi että saan nukkua hyvin kun vauva on vieressä. Ja ikinä en ole pyörinyt sängyssä laidasta laitaan että en usko että vauva liiskaantuu alleni. Ja ainakin kun mä nukun, niin herään ja käännän kylkeä. En siis pyöri unissani. Näin mä olen ymmärtänyt että se suurimmalla osalla ihmisistä menee. :)

Niin, ja miltei kaikki tapaukset, että äiti on tukahuttanu lapsesa, on ollu niitä, että äiti ollut enemmän ja vähemmän humalassa! Länsimaat on ainoa paikka, jossa on menty luonnottomuuteen nimeltä "ei nukuta vauvan kanssa" kaikissa muissa maissa nukutaan ja sehän on alunperäinen tarkotus. en siis sano, että kaikkien on nukuttava vauvan kaa, ei takerruta siihen..
Ensinnäkin, mä en ole väsynyt. Univelkaa ei ole ollenkaan, juuri siksi että saan nukkua hyvin kun vauva on vieressä. Ja ikinä en ole pyörinyt sängyssä laidasta laitaan että en usko että vauva liiskaantuu alleni. Ja ainakin kun mä nukun, niin herään ja käännän kylkeä. En siis pyöri unissani. Näin mä olen ymmärtänyt että se suurimmalla osalla ihmisistä menee. :)

No mä laittaisin ap.nä sille ukon sukulais sakille viestiä että terve tuloa juttelemaan kasvotusten. Mä en ala missään facecca selittää asioita.
Ja ihan oikeesti mä en käsitä tuota naamakirja villitystä,että sinne tosiaan linkitetään yhtä sun toista jne.
Ihmiset eivät juttele lainkaan enään kasvotusten.

Mä olen onnistunu pitämään hengissä kuus lasta väsyneenäkin. Vieressä ne on nukkunu kaikki vauva-aikana ja joskus vieläkin. Miksi minun olis pitäny pakottaa lapset toiselle puolelle taloa ja erottaa heti äidista?

Mä vähän veikkaan, että sun miehes on uskoutunut isälleen ja veljelleen, ettei teidän seksielämänne voi hyvin. Ja isä ja veli yrittävät nyt sitten parhaansa mukaan auttaa asiassa, kun mies ei uskalla sanoa, ettei halua nukkua perhepedissä enää.

Poista ne kavereistasi ja säädä asetuksia siten, etteivät voi laittaa viestejäkään sitä kautta :D. Oikeesti, ei se niille kuulu.

Samat paatokset olen itse kuullut ja vinoilut, että pojan tarvii sitten tulla armeijastakin äitin viereen nukkumaan. Esikoinen on 10-vuotias ja harvoin enää tulee meidän sänkyyn (jos on nähnyt pahan painajaisen ja herännyt siihen, ehkä kerran kolmessa kuukaudessa). Ainiin ja hengissäkin on ;). 8-vuotiaalla sama juttu. Nyt on vauva 3 kk. Ihan ollaan naimisissa, parisuhde toimii välillä paremmin välillä heikommin ;), katson kyllä, että perhepedillä ei sen kanssa ole mitään tekemistä :D.

[QUOTE="MintunKukka";26421550]Mä olen onnistunu pitämään hengissä kuus lasta väsyneenäkin. Vieressä ne on nukkunu kaikki vauva-aikana ja joskus vieläkin. Miksi minun olis pitäny pakottaa lapset toiselle puolelle taloa ja erottaa heti äidista?[/QUOTE]

Eikö teillä ollut vauvan sänkyä vanhempien makuuhuoneessa?

Olisiko taustalla ajatusta, että lapsi pitää saada mahdollisimman varhain susta irti, että miehen sukulaiset saa lapsesta helpommin "otteen"?

Meillä ainakin anoppi motkotti imetyksestä, vieressä nukkumisesta ja kaikesta mahdollista, oli jotenkin kateellinen mun ja vauvan läheisyydestä..Heti olis pitänyt viedä vauva heille hoitoon. Ja anoppi sitten tietysti itse nukkui lapsen vieressä, ja nukkuu vieläkin kun lapsi, nyt 4-vuotias, on heillä yökylässä. Mutta lapsen äiti ei olis saanut nukkua edes vauvan kanssa samassa sängyssä. Ja muualle hoitoon mahdollisimman pian että varmasti vieroittuu äidistään, kotihoito oli saatanasta :)

Ja meillä oli vielä niinkin, että jos perheenä oltiin miehen vanhemmilla yötä, niin anoppi yritti saada kaikkia eri huoneisiin nukkumaan...Siis niin että lapsemme olis nukkunut anopin kanssa ja me miehen kanssa eri huoneessa. Vaikka mitään syytä tällaiseen järjestelyyn ei olisi ollut. Ihan samassa huoneessa nukuttiin, anopin urputuksesta huolimatta...

No ei mun mielestä seksielämä ole tästä kärsinyt. Onneksi meillä on sohva :)

Vauva on 5kk. Esikoinen alkoi nukkumaan omassa sängyssä meidän makkarissa kun yöimetykset loppui ja nukkui koko yön heräämättä.

Linkit pistin miehelle koska pyysi, ollaan vaan kiinnostuneita kyseisistä aiheista. Ja paljosta muustakin. Mä ainakin luen vaikka mitä tutkimuksia ja teorioita koska ne on musta kiinnostavia, mulla on sammuttamaton tiedonjano :xmas:

En muuten usko että miehen vanhemmat on niin kielteisiä perhepetiä kohtaan siksi että haluaisivat vauvan hoitoon, eivät nimittäin pahemmin vauvoja tykkää hoitaa. Tai edes taaperoita.

Appivanhemmat muuten peruivat kyläilyreissunsa tän jälkeen. Olivat jo aikoja sitten sopineet miehen kanssa että tulevat käymään viikonloppuna, perjantaina kun mies soitti ja kysyäkseen että mihin aikaan tulevat niin ilmoittivat etteivät tulekaan vaan heidän on PAKKO mennä mökille. Ihme touhua. Ei sen puolen että mä olisin huolinut niitä tänne, he ovat aina suhtautunu muhun kuin johonkin vajaälyiseen.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä