miehen siskosta valitusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolottaa

Vieras
jää aina jotenkin outo olo kun hän käy kylässä. ei puhu minulle mitään omaaloitteisesti. vastaa kyllä jos jotain kysyn mutta muuten puhuu vain miehelleni.jos minä aloitan keskustelun jostain hän katsoo minua naamaa väännellen tyylillä ohhoijjaa oleppas jo hiljaa.Aina hänen lähdettyään jää jotenkin todella nolo olo:(
tekisi mieli kysyä mistä moinen käytös johtuu mutta en jotenkin kehtaa koska en muutoinkaan viitsi hänelle mitään puhua jotta ei alkaisi mulkoilla.

mistähän tässä voi olla kyse? en ole ainut joka tämän on huomannut sillä jos meillä on ollut muita vieraita samaan aikaan ovat muutkin tämän huomanneet.

tulee vain aina olo että olenko ihan idiootti ja puhun idiootti asioita vai mistä on kyse. ihan normaali asioista puhun ja ei muut juttuihini noin reagoi.

Sun pitää ruveta käyttäytymään niin että olet omassa kodissasi =) tarkoitan sitä että älä ny helvatissa nurkissa luiki miehesi siskon tullessa kylään ;) ja tehdä tavallaan miehesi siskolle selväksi että hän on tullut sinun kotiisi vieraaksi =) ja seuraavan kerran kun näyttää mulkoilevan niin kysyppä suoraan missä mennään ... veikkaampa että hän ei sitä osaa odottaa koska on tommosen tyylin omaksunu ja menee vaikeeksi ja tuskin enää naamaansa vääntelee kun ei tiedä koska kysyt uudelleen että mikäs nyt mättää kun noin paheksut/nyrpistelet :D

Ja jos siihen pisteeseen menee niin sanot että ei sitten tarvi tulla tänne tolla asenteella nyrpistelemään toisten kotiin =)

tuo sisko on aina ollut jotenkin ylimielisen oloinen ja jo ensimmäisellä kerralla kun hänet näin sanoin miehelleni että tuossa on ihminen jota en voi sietää. aina kuitenkin olen hälle ystävällinen ollut ja yrittänyt olla mukava eli syytä tuolle nyrpistelylle ei ole. jotenkin todella vastenmielinen ihminen joka pitää itseään kaikinpuolin täydellisenä!
hän on jopa joskus sanonut toiselle siskolleen että ei ymmärrä miestäni miksi minut valitsi puolisokseen koska hänen mielestä minulla ja miehelläni ei ole mitään yhteistä ikäeromme vuoksi joka on 7v

Mustis taitaa olla. Mun miehen sisko huoritteli mua kun alettiin seurustella. Eikä edes tunne mua! Ja ihan täysi-ikäinen oli tää siskokin jo silloin.
En ole ikinä voinut unohtaa tai antaa anteeksi, 8 vuotta jo yhteistä elämää miehen kanssa takana.
Varmasti tulee olemaan viileät välit lopun elämää.

Yhteistyössä