Miehen siskonpojasta tulee isä ja se täytää vasta 19v =/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rantakoivu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rantakoivu

Aktiivinen jäsen
26.04.2007
4 901
0
36
Tää poika ei oo valmis kylä isäksi.
Tyttöystävä pesee vatteet, poika ei maksa laskujaan ajoisa, jkos joku ei ole patistamassa, kulkee muutenkin omia polkujaan kavereiden kanssa.

Kaiken huippu on se, että poika asu virallisesti omassa asunnossa, mutta käy sairaan äitinsä luona syömäsä äidin ostamat ruuat, polttaa äitinsä tuopakat ja vittuile vaan äidilleen..... :/
äitinsä on pyörätuolipotilas nii ei voi oikin tehdä mitään

Mä olin oikeesti ihan älyttömän itsekeskeinen siihen asti ku aloin odottaa esikkoa. Olin silloin 17v, enkä välittänyt muista/muiden mielipiteistä. Mut raskaaksi tuleminen ja lapsen saaminen kasvatti mua..Ja nykyisin ei varmaan löydy yhtään ihmistä, joka sanois mua itsekkääks tai kakaraks, kyl sitä ihminen voi aikuistua, ja tollanen on sellainen asia, mikä siihen varmaan eniten vaikuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Mä olin oikeesti ihan älyttömän itsekeskeinen siihen asti ku aloin odottaa esikkoa. Olin silloin 17v, enkä välittänyt muista/muiden mielipiteistä. Mut raskaaksi tuleminen ja lapsen saaminen kasvatti mua..Ja nykyisin ei varmaan löydy yhtään ihmistä, joka sanois mua itsekkääks tai kakaraks, kyl sitä ihminen voi aikuistua, ja tollanen on sellainen asia, mikä siihen varmaan eniten vaikuttaa.

tää ehkä pätee äiteihin, mutta ei niinkään iseihin.. paskalta jätkältä kuulostaa.. äitinsä lähinnä säälittää :(

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Meinasin jo otsikon perusteella sanoa, ettei se ikä merkitse mitään, mutta... Aika pahalta kuulostaa. Toivottavasti tosiaan kasvaa aikuiseksi lapsen myötä.

ei tämä poika kasva,on kuin isänsä, se ei kasvanut edes isona AIKUISEKSI, käyttäytyi koko ajan kuin pikkulapsi ja teetätti avovaimollaan kaikkki kotityöt ja itse kulki missä huvitti ja vaimo-rauka joutui omista työttömyyskorvauksiatan maksamaan ruuat ja vuokrat sekä kaikki laskut jotak tuli HÄNEN nimellä. säköstä puolet jne. ja jos mies kuljetti häntä jonnkin, piti maksa bensarahaa . mies ei edes ruokaa ostanut, kuin joskus pyytämällä ja sekin piti maksa takasin :o

Älä ny.
Ukko oli 19, kon poika ilmoitti tulostaan. KUKAAN, siis ihan oikeesti kukaan ei olisi uskonut että siitä on isäksi ja perheelliseksi mieheksi tuossa iässä.
Kävi armeijaa kon sain tietää raskaudestani.
Oli pitkätukkarenttu, jonka elämään alkomaholin täyteinen elämä kuului lähes 100 %.

Moni epäili, mutt jokikinen on muuttanut sittemmin mielensä.
Parempaa isää ei lapsi voi saada...ihan aikuisten oikeesti :D :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:

tää ehkä pätee äiteihin, mutta ei niinkään iseihin.. paskalta jätkältä kuulostaa.. äitinsä lähinnä säälittää :(

Totta,mutta onneksi niistä isistäkin voi tulla aikuisia. Mun poikien isä oli esikon syntyessä 22v, ja vielä onnettomampi tapaus ku herniksen tapaus, ja kyllä siitä ihan ok isä tuli.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Älä ny.
Ukko oli 19, kon poika ilmoitti tulostaan. KUKAAN, siis ihan oikeesti kukaan ei olisi uskonut että siitä on isäksi ja perheelliseksi mieheksi tuossa iässä.
Oli pitkätukkarenttu, jonka elämään alkomaholin täyteinen elämä kuului lähes 100 %.

Parempaa isää ei lapsi voi saada...ihan aikuisten oikeesti :D :heart: :heart: :heart:

mite vanha sä olit? olitko kans "nuor äitee" =)

Alkuperäinen kirjoittaja udelias:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Älä ny.

mite vanha sä olit? olitko kans "nuor äitee" =)

Täytin 19 kon kotiuduttiin sairaalasta :D .

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Meinasin jo otsikon perusteella sanoa, ettei se ikä merkitse mitään, mutta... Aika pahalta kuulostaa. Toivottavasti tosiaan kasvaa aikuiseksi lapsen myötä.

ei tämä poika kasva,on kuin isänsä, se ei kasvanut edes isona AIKUISEKSI, käyttäytyi koko ajan kuin pikkulapsi ja teetätti avovaimollaan kaikkki kotityöt ja itse kulki missä huvitti ja vaimo-rauka joutui omista työttömyyskorvauksiatan maksamaan ruuat ja vuokrat sekä kaikki laskut jotak tuli HÄNEN nimellä. säköstä puolet jne. ja jos mies kuljetti häntä jonnkin, piti maksa bensarahaa . mies ei edes ruokaa ostanut, kuin joskus pyytämällä ja sekin piti maksa takasin :o

MISTÄ sinä noin hyvin kaiken tiedät??oot kärpäsenä katossa vai?

Alkuperäinen kirjoittaja apina:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:

MISTÄ sinä noin hyvin kaiken tiedät??oot kärpäsenä katossa vai?
kyläilimme siihen aikaan aika usein siellä. hä asui melkei meidän naapurissa, nähtiinmelkein päivittäin joten olemme tienneet aiak paljon jyseisen perheen elämästä .

Yhteistyössä