Miehen siskon vi**umainen mies laittoi taas kortin... Mitä teen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyrpiintynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyrpiintynyt

Vieras
Eli, minun mieheni siskon mies, hyvin itseään täynnä oleva "minä minä minä" tyyppi, laittoi meille joulukortin vittuilu mielessä jossa saajan nimen kohdalla haukkui tyttöämme pulskaksi, minä taas sain nimekseni sellaisen nimen jota inhoan ( vitsillä kutsui minua joskus tälläiseksi kun olimme vielä väleissä, ja sanoin etten tykkää tuosta nimityksestä ) ja oli tekstin kirjoittanut niin että kaikki R kirjaimet olivat isoja (koska miehelläni on ärrävika, joten parjasi sitäkin) Esim: "MoRo, mitäpä potRalle tytölle ja haukkukoiRalle kuuluu?"

Huomasin, että mieheeni sattui tuo. Tekisi mieli laukasta sille ukonlössykälle jotain mutta ****mitä****?

Prkl, mitä pellejä se maa päällään kantaa...!!

Hyvää jouluu pälvikalju, kaljamaha...mitä vaan se ukko onkaan... :D Anna mennä!!! Toivottavasti kinkku maistuu, kun mahassa on jo ennestäänkin samaa tavaraa...

Joulutoivotus veliponteva, on potra poika tuo *miehen nimi* Taitaa kinkku maistua jouluna nöf nöf nöf :D

Koitan keksii jotain...

Mitä ''vikoja'' siinä ukossa on? Et vois siitä vaikka keksii jotain...

Tai, ettet lähde mukaan pelleilyyn, yllyttämään lisää haukkumisiin, niin laita joku Ooooooikein harras enkeli jeesus kortti, tekstiksi jotain Armollista uutta vuotta

Joulukortti, jossa kulhollinen joulupuuroa ja kulhossa kauha. Tekstiksi "Sydämellisesti Hyvää joulua xx, ymmärrämme hyvin, että kun on teelusikalla annettu ei voi kauhalla kaapaista :heart: ."

Meillä on töissä tyyppi, jonka mielipuuhaa on piilovittuilla kaikille. Mä en jaksa semmoiseen mennä mukaan, joko jätän huomioimatta tai vain olen kuin en ymmärtäisi. Moni työkaveri sitä mulle ihmetteli, että etkö muka tajunnut tai miksi et mitään sano vastaan, se on niin ärsyttävä ihminen jne. Tuo tyyppi edelleen vittuilee muille työkavereilleen, mutta mun kohdlla taisi todeta etten reakoi ja hyvät jutut menee hukkaan. Nykyään saan olla rauhassa :D Mä luulen, että eniten noita vittuilijoita ärsyttää, jos vastapuoli ei tajua ;)

• Tykkää
Reactions: Sirius-eläin
Eniten sitä varmaan ärsyttäis jos laittasitte takasin ihan tavallisen neutraalin kortin.Saattaisi ehkä mennä vähän itseensä,ehkä jopa nolostua typerästä pilasta.Jatkossakin en lähtisi mukaan vaan katsoisin häntä vähän hoo moilasena hölmöilyilleen.Jos vastaat tuleen tulella,se ei koskaan lopu.

Joku tavis söpö joulukortti ja tekstiksi jotain?Kiitos ihanasta koRtista ja potRalle tytölle kuuluu hyvää samoin kun inhoamasi nimi. Jotain tollasta vastaat nätisti, mutta niin että ymmärtää piikin ja loppuun vielä toivotat rauhallista ja hyvää joulua fiksulle heRRasmiehelle jolla on sydän paikallaa ja käytöstavat kultaa. P.s olemme onnellisia, että suvusta löytyy sinun kaltaisesi uljas gentleman jonka atleettinen ulkomuoto hivelee silmää

Yhteistyössä