Miehen sisko pisti välit poikki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaunu-Viivi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaunu-Viivi

Vieras
Ollaan miehen kanssa oltu tosi hyviä ystäviä miehen siskon + puolisonsa kanssa. Ollaan mm. tehty etelän reissuja ym. yhdessä. Vuosi sitten meille syntyi tytär ja nyt viikko sitten miehen sisko synnytti myös tytön.
No, noin kuukautta ennen miehen siskon laskettua aikaa he sanoivat meille, että tehän sitten annatte noi vauvanvaunut meille heti, kun vaavi syntynyt. Luultiin, että tarkoittivat vitsiksi, mutta sanottiin vaan että ei anneta. sitten heti, kn se vauva oli syntynyt, tuori iskä tuli meille vaunuja hakemaan.
Eihän me nyt tietenkään meidän yhdistelmävankkureista luovuttu, koska ensinnäkin meidän vauva nukkuu niissä päivittäin päiväunet, minä käytän niitä päivittäin kauppa- ym. reissuilla, koska meiltä matkaa kaikkii palveluihin 2-3 km. Ja tosi paljon lenkkeillään miehen kanssa niin, että tyttömme nukkuu/istuu mukana.
Vaan nythän miehen sisko miehineen suuttui tosissaan! he olivat vaan päättäneet, että saavat ne vaunut meiltä. Nyt ei saada mennä katsomaan uutta vauvaa eikä meitä kuulemma kutsuta ristiäisiin ja kummipyyntö peruttiin. Miehen vanhemmat ovat jo lupautuneet maksamaan heille ne pahuksen vaunut, jotta välit saadaan kuntoon, mutta ei käy. Me kun ollaan nyt petetty miehen sisko miehineen, kun ei anneta heille vaunuja, joita vielä 2-3 kertaa päivässä itse tarvitsemme!
Itkiskö tässä vai naurais ?!

Naura vaan :D kumman puolella miehesi vanhemmat ovat? meillä taas miehen sisko loukkaantui kun ei huolittu heiltä vaunuja, turvaistuinta ja useampaa laatikkoa vaatteita. En vaan itse tykkää että nuo kierrätetään kaikki lähisuvun vauvat läpi ja sitten pitäisi olla tarkkana että pysyy hyvässä kunnossa kun täytyy takaisin palauttaa.. ei niin yhtän minun juttu :D

Yhteistyössä