miehen saunaillasta

23.11.2004
624
0
16
miehellä olis saunailta lauantaina ja edelleen hän pähkäilee mennäkkö vai ei, yritän sitä kovasti patistaa menemään sinne, mut mies meinaa ettei menisi kun joutuisin olemaan lasten kanssa yksin, mies tekee pääosin ilta-yötyötä ja on harvoin kotona iltaisin ja tietää että mulla on aika rankkaa välillä yksin hoitaa kolme alle kouluikäistä kaikkineen iltapuuhineen, mutta kun tiedän että mies haluaa mennä, eikä ole moneen vuoteen ollut missään ilman mua ja lapsia, niin yritän tässä sille vakuutella ettei minua haittaa jos menee, eikä mua tosiaan haittaa, mut mies ei usko, kinkkinen tilanne, mut tuo saunailta jätkäporukassa tekisi miehellekin varmaan ihan hyvää....eikö??

Joudunkohan väkisin hänet sinne raahaamaan pitäämään hauskaa ja unohtamaan kotihommat vähäksi aikaa??

ongelma tämäkin ;)

Ole onnellinen ettei oo jo monot vinossa menossa siis ei tuo minusta oo paha asia jos ajattelee suakin=)
Ehtiihän noihin ja voihan olla että loppujen lopuksi meneekin....varmaan fiiliksen pohjalta, tuskinpa siellä kivaa on jos "väkisin" joutunut lähtee .

sama juttu mies ei halua mennä saunailtoihin ja syynä on alkoholi jota ei halua ottaa,haluaa kuulemma olla mielummin kotona lasten kanssa.meillä mies ilmoitti lopettavansa toistaiseksi alkoholin käytön.Ei miestä pakottaa voi menemään mutta sanoa voi että voi olla että katuu myöhemmin jos ei lähde.Että näin meillä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää on varmasti provo..onhan!!!???
Mun ukko ei miettis hetkeekään jos eteen tulis tuollainen tilaisuus.
Mistä tollasen ajattelevaisen miehen sais?

Ei meilläkään käy saunailloissa, vaikka kuinka olen yrittänyt patistaa. Ei sitä kiinnosta.

No mulla vähän samantyylinen mies. Ei sitä kiinnosta lähtee saunailtoihin tms. vaikka saishan tuo mennä jos haluaisi, mutta en minä väkisinkään sitä rupee ajamaan. Aikuinen ukko kun on tehköön niin kuin tykkää :)

Alkuperäinen kirjoittaja kotikurppa:
No mulla vähän samantyylinen mies. Ei sitä kiinnosta lähtee saunailtoihin tms. vaikka saishan tuo mennä jos haluaisi, mutta en minä väkisinkään sitä rupee ajamaan. Aikuinen ukko kun on tehköön niin kuin tykkää :)

ei kai sitä voi toista väkisi kotoa häätää
=) mut menköön jos menee.

Yhteistyössä