miehen pukeutuminen ristiäisiin

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"sanna"
Kaverin miehellä oli havaijipaita ja bussikuskin housut. Ei kuitenkaan ole itse bussikuski vaan työtön, joka odottaa kutsuä oikikseen, vaikke ole käynyt pääsykokeissa, ei lukiota, peruskoulukin nipinnapin läpi. Oli työkkärissä kertonut suunnitelmansa näin.
 
[QUOTE="sanna";26776268]Kaverin miehellä oli havaijipaita ja bussikuskin housut. Ei kuitenkaan ole itse bussikuski vaan työtön, joka odottaa kutsuä oikikseen, vaikke ole käynyt pääsykokeissa, ei lukiota, peruskoulukin nipinnapin läpi. Oli työkkärissä kertonut suunnitelmansa näin.[/QUOTE]

:LOL:
 
"Piipi"
Ei meillä ollut omankaan lapsen ristiäisissä kenelläkään puku päällä ja keskikesällä niitä vietettiin... miehillä tyyliin lyhythihaiset kauluspaidat ja siistit housut, noh ei kuitenkaan siniset farkut vaan esim. jotkut mustat tai vaaleat puuvillahousut.
 
miunmau
[QUOTE="vieras";26776261]Juhlissa oli siis juntteja ja fiksuja.[/QUOTE]

Kyllä meidän perheessä saa äiti ja isä päättää mitä oman lapsensa ristiäisiin pukee päällensä.

Jos oma olo ei tunnu mukavalta puvussa, niin miksi sellainen pitäisi väkisin laittaa. Emmekä velvoita sellaista vierailtakaan.
 
"vieras"
Kyllä meidän perheessä saa äiti ja isä päättää mitä oman lapsensa ristiäisiin pukee päällensä.

Jos oma olo ei tunnu mukavalta puvussa, niin miksi sellainen pitäisi väkisin laittaa. Emmekä velvoita sellaista vierailtakaan.
Näinhän se on, muttajuuri siitä erottaa juntin, mutta mitä se silti haittaa, vaikka olis juntti. Meitä on joka junaan ja osa jää asemallekin.
 
"Hmh"
Mun mielestä asiaa voi miettiä niinkin päin, että olisiko ok naisena mennä farkuissa häihin tai ristiäisiin...? Jotenkin epäilen, ettei kovin monellekaan naiselle tulisi mieleenkään hilpasta ristiäisiin farkuissa, urheilusandaaleissa ja ruutupaidassa, miksi sitten mieheltä se olisi sopivaa?? Ja joo, tuskin se puku on miehelle mukavin vaihtoehto, mutta ei ne naistenkaan juhlavaatteet korkokenkineen ole ihan verrattavissa verkkareihin käyttömukavuudeltaan... Se on muutama tunti elämästä puketua juhlavasti, joten luulisi sen kestävän, varsinkin kun se on helppo tapa osoittaa juhlaväelle, että arvostaa juhlia pukeutumalla asianmukaisesti...
 

Yhteistyössä