Miehen piti tulla eilen ennen Putousta kotiin, ei ole tullut vieläkään... :(

  • Viestiketjun aloittaja eräs musta
  • Ensimmäinen viesti
eräs musta
Lähti kaverilleen saunomaan. Viimeisin viesti tuli tänään aamupäivällä, kaikki oli kuulemma ok. Sen koommin ei ole kuulunut mitään, eikä puhelin ole päällä. En tiedä kumpi tunne on vahvempi, suunnaton huoli vai järjetön raivo..
 
"sommarcat"
No onpa kyllä! Mä en tiedä mitä sanoa, mutta voin vaan samaista tunteisiisi, ettet tiedä oletko enemmän huolissasi vai raivoissasi! Voitko soittaa hänen kaverilleen, kenen kanssa eilen oli? Jos hän tietäisi jotain?
 
a.p.
[QUOTE="sommarcat";27870674]No onpa kyllä! Mä en tiedä mitä sanoa, mutta voin vaan samaista tunteisiisi, ettet tiedä oletko enemmän huolissasi vai raivoissasi! Voitko soittaa hänen kaverilleen, kenen kanssa eilen oli? Jos hän tietäisi jotain?[/QUOTE]

Tiedän vain kaverin etunimen, on uusi opiskelukaveri.
 
a.p.
[QUOTE="Ainutar";27870732]Itse olisin suunniltani raivosta! Ihan hirveä tilanne. Onko teillä lapsia??[/QUOTE]

3 lasta, vanhin on ekaluokkalainen. Todella helppoa ja kivaa yrittää hymyssäsuin selittää että "ei isillä ole mitään hätää, tulee kyllä pian.." :(
 
novoi
Mun mies tekee tuollaista vähän väliä. Mä en enää jaksa reagoida siihen oikein mitenkään. Ennen aina huolestuin, sitten raivostuin ja nykyään olen välinpitämätön.
 
"Viima"
Ei olis meil kotiin asiaa. Jos Olis soittanu ni eri asia mut joku viesti niin juu, saa rauhas jatkaa sitä mitä tekemäs oli.Ei toista kohdella noin. Joskus reissu voi venyä mut sillon asiast ilmotetaan.
 

Yhteistyössä