Miehen piti tehdä laskuja

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ajatelkaa omalle kohdallenne sitä,että ette ymmärtäisi montaakaan asiaa. Ei se ole helppoa.
Joulukalenterini luukussa lukee tänään, että keksi itsestäsi kolme hyvää ominaisuutta.
Mietin hetken ja sitten oivalsin: suklaan syönti, laiskottelu ja haahuilu.
Hyvää itsenäisyyspäivää ap:lle ja perheellesi.
Anna miehesi nukkua rauhassa. Kuvittelepa miten minä olen saanut paljon ivaa ja pilkkaa tällä palstalla. Tuntuu kuin kaikista kieroimmat ja sairaimmat tyypit olisivat ryömineet koloistaan tälle palstalle. Isken samalla mitalla takaisin ja toivotan heille surkeista surkeinta itsenäisyyspäivää tissivakokuvilla tai ilman.
 
vierailija
Joulukalenterini luukussa lukee tänään, että keksi itsestäsi kolme hyvää ominaisuutta.
Mietin hetken ja sitten oivalsin: suklaan syönti, laiskottelu ja haahuilu.
Hyvää itsenäisyyspäivää ap:lle ja perheellesi.
Anna miehesi nukkua rauhassa. Kuvittelepa miten minä olen saanut paljon ivaa ja pilkkaa tällä palstalla. Tuntuu kuin kaikista kieroimmat ja sairaimmat tyypit olisivat ryömineet koloistaan tälle palstalle. Isken samalla mitalla takaisin ja toivotan heille surkeista surkeinta itsenäisyyspäivää tissivakokuvilla tai ilman.
Samoin,hyvää itsenäisyyspäivää. En mä tuota pilkkana kokenut,en lainkaan. Tympii vaan yleensä ottaen elämä, kun niin moneen asiaan ei kykyni riitä.
 
Netti on täynnä ohjeita, miten voi parantaa omaa elämää. Se tapahtuu muuttamalla omia ajatuksia vähän positiivisempaan suuntaan. Asenteen muutoksesta kaikki kehitys alkaa. Mutta kun sinä et edes viitsi yrittää.
 
vierailija
Olen multitaskaaja ja multiosaaja Ja elämäni suurin onni on vain saada olla jouten laakereilla. Ei ole mitään tarvetta olla missään hyvä.
Kristinuskon pääsanoma on hyväksyä itsensä ja kaikki muut Luojan luomat sellaisina kuin ne ja he ovat. Ei kannata kieriskellä oman napansa ynpärillä.
Aloitin aamuni lukemalla Helsingin infolehdestä Maahanmuuttoviraston johtajan haastattelun. Viisas mies mies ja viisasta puhetta.
Kiinnitä huomiosi oikeisiin asioihin.
Tämä palsta on kaikille avoin. Kertoo paljon kirjoittajien tasosta ettei tälle palstalle uskalla kirjoittaa suomen kieltä opiskeleva maahanmuuttajaäiti.
 
vierailija
Netti on täynnä ohjeita, miten voi parantaa omaa elämää. Se tapahtuu muuttamalla omia ajatuksia vähän positiivisempaan suuntaan. Asenteen muutoksesta kaikki kehitys alkaa. Mutta kun sinä et edes viitsi yrittää.
Mistä sä mun yrittämiseni tiedät?Olenhan mä yrittänyt opiskella,olen ollut työkokeiluissa,olen ollut puhelinmyyjänä,hommasin viimeisillä rahoillani tästä yrityksestämme osuuden. Kyllä tässä on tullut vuosikymmenten aikana yritettyä vaikka mitä.ap
 
vierailija
Ne ovat sinun ajatuksiasi. Voit aina valita omat ajatuksesi.
Näin on tehtävä. Sain ysärillä perheneuvojalta kuulla olevani läheisriippuvainen.
Pitkän taipaleen jälkeen tunnen olevani siitä vaivasta vapaa.
Hyvin moni kaltaiseni yksineläjänainen ylistää yksinelämisen ihanuutta.
On ensin opittava tuntemaan itsensä ja viihdyttävä itsensä kanssa.
Minulle kirkko ja rukous on kaikista vahvin kantava voima.
Kun elämäni on viimeisellä loppusuoralla tunnen vain kiitollisuutta kaikesta.
Kun vaikeinta on ollut se on jouduttanut henkistä kasvuani.
Oli onni ja autuus ettei vaikeimpina vuosinani ollut internettiä käytössäni.
Eilen uutisissa oli juttu Tampereen lastenneuvolasta. Jutussa selvästi varoiteltiin netin keskustelupalstoista. Tämäkin palsta vie ihmisiä ojasta allikkoon.
Monella tuntuu olevan kova tarve lyödä lyötyä.
Pirjo Hassista lainaten: Mikä ei tapa se vituttaa. Hän on näköjään uusimman Anna-lehden jatkokertomuksen kirjoittaja. Mehevää ja hyvää tekstiä nykyajan elämästä,
Selasin eilen lehteä kirjastossa.
Nyt lopetan höpinän tältä päivältä. Raatokärpäset ovat kohta kimpussani.
 
vierailija
Meillä molemmat ollaan yrittäjiä omalla alallamme ja teemme omat työmme ja omat laskutukset. Kyllä, päivät venyvät pitkiksi, mutta näin olemme valinneet.

Teille ei ehkä yrittäjyys sovellu.
 

Yhteistyössä