miehen peniksen pää liian iso

• Viestiketjun aloittaja auts...
  • Ensimmäinen viesti
auts...
Uuden miesystäväni kanssa on ollu hassu "ongelma", hänellä on muuten ihan normaali vehje mutta terska on todella iso. Ja kiihottuneena luonnollisesti kivikova, joten tähän asti joka ikinen yhdyntäkerta on sattunut vaikka olisin kuinka märkä.
Varmaan osittain samasta syystä mieheni myös laukeaa parissa minuutissa...

Seksiä ollaan harrastettu nyt vajaan parin kuukauden ajan, ja haluaisin sitä tietty kovasti, mutta alan jo hiljalleen säikkyä kipua kun joka kerta tulee joku pieni haavauma alakertaan. :( Tuntuu ettei mies meinaa edes mahtua kokonaan kunnolla sisääni, ja oma nautinto jää sitten vähän keskinkertaiseksi.
Ja tuosta liian nopeasta tulemisesta, rakastan suuseksiä ja usein olen hoitanut hänet suullani jo aiemmin ennen yhdyntää. Ei vaikutusta.

Tämä on hitusen turhauttavaa, mutta en missään nimessä haluaisi luopua hänestä :) Onkohan mittään tehtävissä...

Onnistuva mies.
Eikö se terska ole vartta pehmeämpi, ja juuri siksi ettei naista sattuisi?

Työntyykö mies liian nopeasti sisällenne?

Kokemuksenimukaan emätin aukeaa, kun mies malttaa viipyä siinä aukon suulla kevyesti painellen ja kivasti pyöritelle joko sormin tai peniksenpäällä.

Itse voitte opastaa häntä asiassa kertomalla miten hyvältä tuntuu se odottava sisääntyöntyminen.

vierailija
Juuri noin! Meillä oli alkuun sama ongelma, mutta opetin miehen pitämään minua käsin hyvänä ennen yhdyntää ja kiusoittelemaan isolla peniksen päällä ennen sisään työntämistä. Kyllä tilaa on vahvemmallekkin kun jaksaa malttaa lämmitellä. Itse kyllä nautin paljon kun tunnen ison terskan liikkeet sisälläni.

vierailija
Väärin, nautin tuosta ihanasta kalusta ja onko koskaan sattunut niin ei mutta se tunne kun pillu täyttyy ääriämyöden on mieletön tunne, toki sellaista kun miehelläni on pitää osata käyttää. Sitten kaikille katkerille tiedoksi että mieheni on tehnyt paljon sen eteen että omaa noin jättimäisen kalun. Syönyt kasvuhormooneja ja käyttänyt 2 kertaa päivässä penispumppua toistakymmentä vuotta. Oltiin nyt viikonloppuna Himoksella ja mieheni sai orgioissa useita naisia ka minä useita miehiä, minua nussittiin ihan koko viikonloppu ja ai että kuinka ihanaa kun mieheni tuli suoraan toisesta juuri lauenneesta pillusta minun sisään.

vierailija
Helsingin Yliopistossa tutkittiin, miksi terska on paksumpi kuin mulkun varsi. Tulokseksi saatiin, etta syynä on se, etta paksukärkinen mulkku tuottaa miehelle enemmän nautintoa seksin aikana.

Kun Tampereen Yliopistossa kuultiin tutkimuksesta, se päätettiin normaaliin akateemiseen tapaan tarkastaa. Siellä havaittiinkin, että helsinkiläiset ovat väärässä: paksun terskan tarkoitus on tuottaa naiselle enemmän nautintoa seksin aikana. Koska Helsingissä ja Tampereella oli saatu tutkimuksesta eriäviä tuloksia, Turun Yliopistossa päätettiin tutkia asiaa.

Turkulaisen tutkimuksen tulos oli, että jos terska ei olisi paksumpi kuin hepin varsi, käsi voisi lipsahtaa seksin aikana irti ja osua nenään

vierailija
Helsingin Yliopistossa tutkittiin, miksi terska on paksumpi kuin mulkun varsi. Tulokseksi saatiin, etta syynä on se, etta paksukärkinen mulkku tuottaa miehelle enemmän nautintoa seksin aikana.

Kun Tampereen Yliopistossa kuultiin tutkimuksesta, se päätettiin normaaliin akateemiseen tapaan tarkastaa. Siellä havaittiinkin, että helsinkiläiset ovat väärässä: paksun terskan tarkoitus on tuottaa naiselle enemmän nautintoa seksin aikana. Koska Helsingissä ja Tampereella oli saatu tutkimuksesta eriäviä tuloksia, Turun Yliopistossa päätettiin tutkia asiaa.

Turkulaisen tutkimuksen tulos oli, että jos terska ei olisi paksumpi kuin hepin varsi, käsi voisi lipsahtaa seksin aikana irti ja osua nenään
Oli sit hauskaa tehdä turkulaisista tarinan tyhmät? Taidan itse olla Helsingistä tai Tampereelta?

vierailija
Juuri näin. En ole turkulainen, muusta yliopistokaupungista kylläkin. Ja kulli on niin valtava, että kondomin sijaan käytän keinosiementäjän hansikasta. Mälliäkin tulee kerralla sen verran, että entinen naapurin vanhapiika valmisti siitä puolen litran pullataikinan. Oli muuten maukasta nisua, vaikka itse sanonkin.

Yhteistyössä