Miehen oudot seksimieltymykset

• Viestiketjun aloittaja Miesalistaa
  • Ensimmäinen viesti
Miesalistaa
Vuoden ajan seksimme oli aika tavallista ilman mitään sen kummempaa. Noin 6kk miehestä alkoi pikku hiljaa kuoriutua aika erikoisia puolia. Olen aika sanaton hänen ehdotuksilleen koska en ole koskaan joutunut vastaavaan tilanteeseen.

Aluksi peppupanot tulivat kuvioihin, sitten alkoi alistaminen johon tuli mukaan persetappien väkisin työntäminen pyllyyn vastusteluista huolimatta. Siihenkin totuin. Sitten tuli sm/yms seksilinkkejä nettivideoihin ja ne mitä niissä videoissa tapahtui oli aika kaukana mun fantasioista. Pian hän alkoi sitomaan minua remmeillä. Sitten tuli silmien sitominen. Pari viikkoa sitten humalassa laivalla hän tunki juomapulloa emättimeeni. Eilen hän tunki 4 viinirypälettä pilluuni ja pani samalla kun perseessä oli tappi.

Pointti on se, että suostu miellyttääkseni ja osittain ehkä koska pidän siitä että hän määrää tahdin. Olen kuitenkin jälkikäteen voinut vähän pahoin kun ajattelen sitä miten hän alistaa minua. En tiedä onko tämä normaalia ja mitä on vielä tulossa? Hän kertoo saaneensa parasta seksiä kanssani kun olen ensimmäinen joka suostuu kokeilemaan kaikkea erilaista.

Hän sanoo että häntä kiihottaa nähdä kun nautin ja siksi hän tekee minulle näin... Ai nautin!? No nautinnoksi mulle riittäisi vähempikin.

Kysymys?

Minä en ole koskaan lauennut kenenkään muu avulla kuin omien sormien. Olen toivonut että mies saisi minut laukeamaan mutta se ei onnistu ikinä. Olisiko joku lelu hyvä? Laukean myös hanan alla.

Yhteistyössä