Miehen näkemys ihannenaisesta

ripulitunkki.gif

joo munkin ukko tykkää repiä mun roikkuleita ja venytellä niitä,leikillään olan yli ne heittää;)
ja mun pyllyä,leveää,väistelee tekemällä piippaus-ääniä huutaen YLILEVEÄ KULJETUS TULOSSA!

Höh. En ole ihannenainen :< (paitsi ainakin omalle miehelleni :-) )Plösö kyllä olen, mutten paina lähellekään 80kiloo. Olen niin lyhyt, että tuon painosena olisin varmaan jo sairaalloisen ylipainonen... aa, en näköjään, piti mennä ihan bmi katsoon. 80 kilosena olisin vaan merkittävästi lihava.

Mut hetkinen! Ethän säkään mikään iso ole? Mun mies on sua paljon lyhyempi ja painaa melkein saman verran.

Hassun näköstä aina kun mies on ruipelo ja nainen kunnon sotanorsu. Yks tuttavapariskunta ; nainen painaa ainakin sen 150kg, mies painaa ehkä 60kg.. sehän raukka litistyy emäntänsä alle.

En olekaan mikään iso, mutta tykkään isokokoisista naisista. En tiiä mikä siinä on, mut jos nyt täällä saa sanoa, ni en pystyis olemaan laihan naisen kanssa kun en tunne seksuaalisesti laihaa naista kohtaan mitään.

Höh. En ole ihannenainen :< (paitsi ainakin omalle miehelleni :-) )Plösö kyllä olen, mutten paina lähellekään 80kiloo. Olen niin lyhyt, että tuon painosena olisin varmaan jo sairaalloisen ylipainonen... aa, en näköjään, piti mennä ihan bmi katsoon. 80 kilosena olisin vaan merkittävästi lihava.

Mut hetkinen! Ethän säkään mikään iso ole? Mun mies on sua paljon lyhyempi ja painaa melkein saman verran.

Hassun näköstä aina kun mies on ruipelo ja nainen kunnon sotanorsu. Yks tuttavapariskunta ; nainen painaa ainakin sen 150kg, mies painaa ehkä 60kg.. sehän raukka litistyy emäntänsä alle.

No, sulla on erikoinen maku. Onhan täällä jotkut naisetkin sanoneet, että tykkää miehellä isosta mahasta. Mä en voi käsittää semmosta ihannetta, musta se ois inhottava.

Mä pitäisin aivan kauttaaltaan karvaisesta miehestä, siis todella karvaisesta. Mutta en ole kranttu, oma mies ei ole karvainen lainkaan, ja silti maailman ihanin. On hänellä pepussa karvoja, joihin on ihana painaa kasvot. Kun se peppu on aina viileä ja miehelläni on hyvä hygienia. Hänellä on pikkuinen parta myös, johon olen aivan hulluna.

Käsivarren malli on tärkeä, kyynärpäästä alaspäin. Esimerkiksi sillä uudella Bondilla on todella hieno siitä kohtaa. Käsi ei saa miehellä olla rupelo tai pulla. Pitää olla kyynärpään alla aika iso se lihas ja siihen verrattuna aika kapea ranne, että näyttää hyvältä.

Eihän siinä, kuka mistä tykkää :-) ( .. tosin sitä en enää ymmärrä, kun kahtelin joskus jonkun dokumentin missä miehet kanto päivät pitkät ruokaa emäntiensä eteen, ne naiset paino ihan oikeesti varmaan 200kg eivätkä enää ees liikkuneet sohvalta ylös.. Johan tommosessa alkaa haisemaankin kun makkaroiden väliin pesii bakteerit..)

Eihän siinä, kuka mistä tykkää :-) ( .. tosin sitä en enää ymmärrä, kun kahtelin joskus jonkun dokumentin missä miehet kanto päivät pitkät ruokaa emäntiensä eteen, ne naiset paino ihan oikeesti varmaan 200kg eivätkä enää ees liikkuneet sohvalta ylös.. Johan tommosessa alkaa haisemaankin kun makkaroiden väliin pesii bakteerit..)

Siinä kyse on eri asiasta.
:)

Yhteistyössä