Miehen mielestä olen tosikko-olenko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Olin lähdössä aamulla viemään lasta hoitoon, mutten löytänyt autoni avaimia. Kun niitä ei kertakaikkiaan ollut, tuli mieleen että olenko huolimattomuuksissani jättänyt ne autoon. Olin ihan kauhuissani ajatuksesta että olen jättänyt ne oveen ja joku on varastanut auton. Lapsi sai eilen kiukkukohtauksen juuri kun olimme tulossa kotiin, ja epäilin siitä hötäkässä unohtaneeni avaimet.

Kun kerroin epäilystäni miehelle, mies sanoi että jos autoni varastetaan, en saa vakuutuksesta penniäkään, jos olen unohtanut avaimet oveen. Säikähdin ajatusta, ja olin ihan tippa linssissä, ja aloin vetää paniikissa takkia niskaan, että menen katsomaan.

Etsin avaimia, eikä niitä ollut autossa, ei ovessakaan. Tuli takaisin sisään, jolloin mies heitti avaimet jalkoihini lattialle nauraen. Oli kuulemma ottanut avaimet auton ovesta tullessaan illalla kotiin.

Suutuin pahasti miehelle. Mies oli mielestään tehnyt hyvän pilan, ja olin tosikko kun en ymmärtänyt. Olinko?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei tuossa nyt ole mitään syytä loukkaantua. Jos vaikka opettelisit nauramaan itsellesi.

Mies siis alkoi paasaamaan etten saa vakuutuksesta mitään jos avaimet ovat olleet ovessa, ja sanoi että jos auto on varastettu, tappio on minun omani jne., antoi minun vaan vääntää itkua ja etsiä puolipaniikissa avaimia, sen sijaan että olisi sanonut että hänellä on avaimet. Minusta rakkaalle ihmiselle ei tehdä noin, että annetaan hätääntyä, ja heitetään vaan lisää vettä myllyyn.

Tosikko en mielestäni ole, minusta tuo ei ollut kovin hauskaa, mutta ehkä meillä on vaan ihan erilaiset käsitykset huumorista.:-)

Alkuperäinen kirjoittaja ´´:
aika hyvä, miehelläs on pirun hyvä huumorintaju, ota mallia :D

On mullakin huumorintaju, mutta ihan erilainen, en pilaile koskaan muiden kustannuksella enkä ole sellaista ikinä ymmärtänyt. Ehkä tässä on enemmänkin siis kyse erilaisista huumorintajuista kuin siitä että olisin tosikko.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ei tuossa nyt ole mitään syytä loukkaantua. Jos vaikka opettelisit nauramaan itsellesi.

Mies siis alkoi paasaamaan etten saa vakuutuksesta mitään jos avaimet ovat olleet ovessa, ja sanoi että jos auto on varastettu, tappio on minun omani jne., antoi minun vaan vääntää itkua ja etsiä puolipaniikissa avaimia, sen sijaan että olisi sanonut että hänellä on avaimet. Minusta rakkaalle ihmiselle ei tehdä noin, että annetaan hätääntyä, ja heitetään vaan lisää vettä myllyyn.

Tosikko en mielestäni ole, minusta tuo ei ollut kovin hauskaa, mutta ehkä meillä on vaan ihan erilaiset käsitykset huumorista.:-)

no joskus noin tehdään. ota nyt rennosti. etpähän ens kerralla sit unohda niitä avaimia.

No ei tuo kyllä mun mielestä kovin hauska pila ollu. Ehkä oon kans tosikko. Se OIS ollu jos pila ois lopetettu ennenku lähit ulos. Voi olla ettei tuo ärsyttäis jos ei autolle oo pitkä matka mutta minä en ainakaan turhaan halua kävellä sataa kerrosta alas ja sitten vielä kerrostalon takapihalle ja paniikissa vielä..:D Ehkä oon laiska. Laiska ja tosikko.

On mullakin huumorintaju, mutta ihan erilainen, en pilaile koskaan muiden kustannuksella enkä ole sellaista ikinä ymmärtänyt. Ehkä tässä on enemmänkin siis kyse erilaisista huumorintajuista kuin siitä että olisin tosikko.

SÄ OLET TOSIKKO!!! myönnä.

No kyllä on todella häijy temppu. Minun mielestäni.

Muutenkin minusta tuollaiset toisten kustannuksella pilailut on mauttomia juttuja.
Meidän työpaikalla tehtiin yhteen väliin kahvijäyniä (kaadettiin kahvipannuun milloin mitäkin sinappia) ja ne oli olevinaan ratkiriemukkaita.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
No ei tuo kyllä mun mielestä kovin hauska pila ollu. Ehkä oon kans tosikko. Se OIS ollu jos pila ois lopetettu ennenku lähit ulos. Voi olla ettei tuo ärsyttäis jos ei autolle oo pitkä matka mutta minä en ainakaan turhaan halua kävellä sataa kerrosta alas ja sitten vielä kerrostalon takapihalle ja paniikissa vielä..:D Ehkä oon laiska. Laiska ja tosikko.

Sinä ymmärsit täysin minua, kiitos siitä.<3 Juuri noin ajattelen, minusta olisi ollut ihan hauska juttu jos olisi paljastanut aikaisemmin että hänellä on avaimet. Lisäksi kun meiltä tosiaan on pitkä matka autolle. Ja piti vielä alkaa paasata etten saa vakuutuksesta mitään jos olen itse unohtanut avaimet. Minusta tuo oli kuin pahanilkisen murrosikäisen pojan pilailua, ei kypsän aikuisen miehen.

Ollaan me sitten tosikoita yhdessä.:-))

Alkuperäinen kirjoittaja feger:

No kyllä on todella häijy temppu. Minun mielestäni.

Muutenkin minusta tuollaiset toisten kustannuksella pilailut on mauttomia juttuja.
Meidän työpaikalla tehtiin yhteen väliin kahvijäyniä (kaadettiin kahvipannuun milloin mitäkin sinappia) ja ne oli olevinaan ratkiriemukkaita.

Minä olen aina inhonnut juuri tuollaista toisten kustannuksella pilailua. Oma huumorini on harmitonta ja hyväntahtoista. Minusta tuo oli ilkeää.

Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti:

SÄ OLET TOSIKKO!!! myönnä.

En todellakaan myönnä, olen kaikkea muuta kuin tosikko. Olen erittäin huumorintajuinen ja lapsenmielinen, ja välillä ihan hulvaton pelleilijä. Mutta olen myös kiltti ja empaattinen ihminen, enkä tykkää nauraa muiden ihmisten hämmennykselle ja huolelle.

Kaiken lisäksi olen sanonut monta kertaa miehelle etten tykkää ko.pilanteosta, jota hän harjoittaa usein. Olen pyytänyt ettei hän tekisi ko. kaltaista pilaa minulle, koska en sellaisesta pidä. Mutta hän ei lopeta. Itse lopettaisin ilman muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Wanhatar:
Tee sä sille samalla tavalla jäynää.Katotaan sitten naurattaako enää. :whistle:

En usko että naurattaa. tai tiedän ettei naurata. Hän on kerran oikeasti hukannut autonsa avaimet, eikä ollut kyllä yhtään huvittunut.