Miehen logiikka? Vai oliko sitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tulipa koettua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tulipa koettua

Vieras
Kävin eilen viihteellä, törmäsin siellä mieheen joka lyöttäytyi sitten seuraani. Eipä siinä mitään, ihan kivan näköinen ja juteltiin niitä näitä. Mies flirttasi ja yritti iskeä, mä olin mukana flirtissä. Lähdettiin yhdessä seuraavaan paikkaan. Ja sitten siellä tää mies sanoo jossain vaiheessa että hänen tekis mieli pyytää tuota tarjoilijatyttöä treffeille. Mä olin ihan että anteeks mitä, ja sitten tää alkaa selittää että ei hän kyllä tiedä viitsiikö, kun ei hän toisaalta olis kiinnostunut sen kanssa sen enempää deittailemaan.

Siis hohhoi. Mä sanoin että mä meen käymään veskissä, menepä sä sillä välin kysymään lähteekö se sun kaa treffeille.

Mä en käsitä. Mitä ihmettä se sitten mun seurassa roikkui, jos baarin työntekijätkin oli sen mielestä parempaa seuraa kuin mä? Ja mitä helkuttia se sen touhu sitten sitä ennen oli, jos kerran mussa ei ollut mitään kiinnostavaa?

Ihme urpo. Vai oliko tää joku ihan onneton iskemistaktiikka jostain pelimiesten kirjasta??

Mitä sitten? Eikö baarissa sais jutella ja flirttaillakin vastakkaisen sukupuolen kanssa muuten kuin pokaustarkoituksissa?

Jotkut naiset kyllä luulevat että koko maailma pyörii heidän ympärillään ja närkästyvät sitten kun huomaavat ettei se olekaan niin.

ja tuohon vielä jatkona se että naiset kyllä pelaavat omia pelejään ja näyttelevät kiinnostunutta ensin mutta kääntävät sitten yhtäkkiä takkinsa tai jopa katoavat vessareissulla ja tätä tapahtuu JATKUVASTI joka puolella lukemattomille miehille. Sitten kun samaa peliä pelaa mies niin heti ollaan hoo moilasena että mitäs vitun urpoilua tämä on

[QUOTE="mies";26883357]ja tuohon vielä jatkona se että naiset kyllä pelaavat omia pelejään ja näyttelevät kiinnostunutta ensin mutta kääntävät sitten yhtäkkiä takkinsa tai jopa katoavat vessareissulla ja tätä tapahtuu JATKUVASTI joka puolella lukemattomille miehille. Sitten kun samaa peliä pelaa mies niin heti ollaan hoo moilasena että mitäs vitun urpoilua tämä on[/QUOTE]

Jos naiset katoilee vessareissuilla, niin kannattaisko ehkä alkaa miettimään MIKSI ne katoaa? Kyllä siihen syy löytyy -ja valitettavasti vastapuolesta.

Mä katosin eilen kanssa, mutta ihan syystä. Jos mä en ollut miehen mielestä sitten kaunis ja mielenkiintoinen, niin miksi mä jäisin roikkumaan sen seuraan? Poistuin vähin äänin kun tyyppi aikoi käväistä moikkaamassa nopeasti kaveriaan viereisessä pöydässä.

[QUOTE="aapee";26883393]Jos naiset katoilee vessareissuilla, niin kannattaisko ehkä alkaa miettimään MIKSI ne katoaa? Kyllä siihen syy löytyy -ja valitettavasti vastapuolesta. .[/QUOTE]Ööh, ei todellakaan aina ole näin. Kyllä mä tiedän monia varattuja naisia joiden mielestä on hauskaa baarireissuilla huvin vuoksi ilman mitään iskuaikomuksia flirttailla ja jutella baarissa miesten kanssa ja saada niiltä huomiota ja ihailevia katseita ja sitten kadota jossain sopivassa käänteessä ja kikatella sitten tyttöjen kanssa jälkeenpäin että olipa taas kiinnostunut ja innostunut mies siinä jota piti vähän kiusata. Se on ikäänkuin sellainen harrrastus joillekin.

[QUOTE="vieras";26883527]Ööh, ei todellakaan aina ole näin. Kyllä mä tiedän monia varattuja naisia joiden mielestä on hauskaa baarireissuilla huvin vuoksi ilman mitään iskuaikomuksia flirttailla ja jutella baarissa miesten kanssa ja saada niiltä huomiota ja ihailevia katseita ja sitten kadota jossain sopivassa käänteessä ja kikatella sitten tyttöjen kanssa jälkeenpäin että olipa taas kiinnostunut ja innostunut mies siinä jota piti vähän kiusata. Se on ikäänkuin sellainen harrrastus joillekin.[/QUOTE]

Ja sitten ajattelette automaattisesti että kaikki naiset on sellaisia?

Yhteistyössä