S
"surullinen"
Vieras
En tiedä onko tässä mitään järkeä että mies vielä vuosienkin jälkeen äityy haukkumaan minua pettäjäksi ja huoraksi, ison mutta vanhan erehdykseni tähden. Seurustelin silloin mieheni kanssa mutta petin häntä toisen kanssa jota kaduin heti ja jonka tunnustin heti. Olin 20-vuotias. Pettämisestäni on kulunut kahdeksan vuotta, mutta mies silti jatkaa haukkumista, lastenkin kuullen. Sanoi vuosia sitten että unohtaa hän ei tekoani voi mutta anteeksi hän sen antaa. Tätäkö se unohtumattomuus sitten merkitsee? Että saan kokea henkistä väkivaltaa aika ajoin tämän tapauksen tähden? En tiedä voinko kuunnella tätä lopun elämääni, en kestäisi sitä edes. En kestä myöskään sitä että lapset kuulevat virheestäni tällä tavoin.
Olen tehnyt virheen mutta minusta tämä on jo suhteettoman kova rangaistus.
Mies ei tietäisi tästä edes jos en olisi tunnustanut tekoani...
Jotenkin tuntuu että mies ei ehkä sittenkään ole antanut anteeksi minulle ja haluaa minun edelleen kärsivän...Ehkä hänkin vielä kärsii? Kivittäkää.
Olen tehnyt virheen mutta minusta tämä on jo suhteettoman kova rangaistus.
Mies ei tietäisi tästä edes jos en olisi tunnustanut tekoani...
Jotenkin tuntuu että mies ei ehkä sittenkään ole antanut anteeksi minulle ja haluaa minun edelleen kärsivän...Ehkä hänkin vielä kärsii? Kivittäkää.