Miehen koosta (pakko kysyä)

  • Viestiketjun aloittaja mietiskelijä
  • Ensimmäinen viesti
mietiskelijä
Mun on pakko nyt täältä kysyä tätä, kun se niin askarruttaa. Eli jos miehelläsi on yli 20 cm pitkä, niin mahtuuko se kokonaan sisällesi. Ja varsinkin synnyttämättömällä tai ennen synnytyksiäsi, oliko seksi nautintoa vai yhtä tuskaa? Omalla miehellä ei ole läheskään noin iso, mutta joskus se sattui, kun olin vielä todella tiukka. En nyt tarkoita, että automaattisesti synnytysten jälkeen aina löystyy, mutta ennen omia synnytyksiä en olisi pystynyt ottamaan sisälle tuon kokoista. En ole nytkään mikään mahdottoman löysä, mutta isonkin kanssa seksi jo onnistuu (kokeiltu on). Kiva, jos joku viitsii vastata, kun olen tätä asiaa pohdiskellut.
 
vieras
taas näitä juttuja.... Jos lapsi mahtuu alapäästä tulemaan niin eiköhän sinne kaiken kokoiset vehkeetkin mahdu! Venyyhän paikat. Ja ihan oikeesti! Oletko joskus nähnyt miehen jolla on 20cm pitkä.... Legendaa!!
 
nauttiva
niin koko ei ole ongelma. Mutta olen kyllä kuullut ystävältäni, joka on tosi pieni ihminen, että kyllä oli kaikkea muuta kuin nautintoa kun oli isokokoinen mies kumppanina, että kyllä ne liian suuret kokoerot voivat oikeasti haitata seksielämää.

Ja naurakaa vaan...mä kyllä olen nähnyt tuon 20 cm...ja kyllä oli komea ! Mutta jotenkin tuntuu, että miehen on tuollaisen melan kanssa ehkä hankala työskennellä. En tiedä, sen vaikutelman vaan sain..
 
Mulle ei mahtuis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
taas näitä juttuja.... Jos lapsi mahtuu alapäästä tulemaan niin eiköhän sinne kaiken kokoiset vehkeetkin mahdu! Venyyhän paikat. Ja ihan oikeesti! Oletko joskus nähnyt miehen jolla on 20cm pitkä.... Legendaa!!
Ei sinne kaikenkokoiset mahdu. Lapsi tulee kohdusta muttei miehen vehje kohtuun mene.

Ite oon ollu isovehkeisen miehen kanssa (vuosia sitten ennen lapsia) ja takaapäin kävi joka työntö kipeetä.

http://www.tohtori.fi/?page=6218196&id=7961794
 
ap
Olen kyllä nähnyt 20 cm pitkän ja myös kokeillut sitä, kuten jo totesin. Ja tämä ei ollut mikään päähänpisto, joka tuli yhtäkkiä mieleen, vaan olen ihmetellyt sitä jo kauan aikaa...
 
Puhutaanko nyt levosta vai seisokista....... Kyllä useammalla mun partnerilla on seisokissa ollut yli 20cm, vaikka enpä kyllä ole mittanauhalla mittaillut, hyvää se iso kalu tekee kun on ite menossa mukana......

.....perkele sentään nyt alko sitte panettaa ja mies ehti lähtee töihin....kiiitttiii vaan :(
 
naukkis
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Puhutaanko nyt levosta vai seisokista....... Kyllä useammalla mun partnerilla on seisokissa ollut yli 20cm, vaikka enpä kyllä ole mittanauhalla mittaillut, hyvää se iso kalu tekee kun on ite menossa mukana......

.....perkele sentään nyt alko sitte panettaa ja mies ehti lähtee töihin....kiiitttiii vaan :(
:d
 
Alkuperäinen kirjoittaja naukkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Puhutaanko nyt levosta vai seisokista....... Kyllä useammalla mun partnerilla on seisokissa ollut yli 20cm, vaikka enpä kyllä ole mittanauhalla mittaillut, hyvää se iso kalu tekee kun on ite menossa mukana......

.....perkele sentään nyt alko sitte panettaa ja mies ehti lähtee töihin....kiiitttiii vaan :(
:d
:whistle:
 
Mun miehellä on seisokissa yleensä 18cm, ja mitattu ja katsottu on, että se ei mene kokonaan sisääni, vaan loppusentit alkavat ikäänkuin painua miehen mahaan. Kyllä sellainen 20 cm on jo niin iso, että tuskin se juuriaan myöten kenenkään sisään painuu....niin, ehkä kuitenkin anukseen... ???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja naukkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Puhutaanko nyt levosta vai seisokista....... Kyllä useammalla mun partnerilla on seisokissa ollut yli 20cm, vaikka enpä kyllä ole mittanauhalla mittaillut, hyvää se iso kalu tekee kun on ite menossa mukana......

.....perkele sentään nyt alko sitte panettaa ja mies ehti lähtee töihin....kiiitttiii vaan :(
:d
:whistle:
Nyt pidät ittes kiimassa sun miehes kotiintuloon asti ja nautitte oikeen urakalla..tai sitten soitat miehelles ja komennat safkiksella himaan ja sitten vaan pum pum :p
Naisen näkökulmasta en pysty kommentoimaan, mut mies näkökannan voin antaa.. ainakin mulla seksikumppanit on ollu todella tyytyväisiä suht kookkaasta kalusta, mut kyllä siihen sessioon on käytetty hävyttömästi hyväks kieltä ja sormia ;) Luulen koolla olevan merkitystä ja kokemus antaa sopivasti lisämaustetta seksiin!
 
Legendaa tai ei, niin joka tapauksessa yli 20 cm:n peniksen omaavia on Suomessa olemattoman vähän :) Suurin prosentuaalinen osuus asettuu välille 13-15 cm nykyisellään ja keskimitta taitaapi galluppien mukaan olla juurikin tossa 13 cm huitteilla. Saahan sitä silti jutella, mutta ei taida monen naisen ongelmaksi muodostua tuo "liian suuri koko" vai mikä se nyt oli... B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pennola:
Legendaa tai ei, niin joka tapauksessa yli 20 cm:n peniksen omaavia on Suomessa olemattoman vähän :) Suurin prosentuaalinen osuus asettuu välille 13-15 cm nykyisellään ja keskimitta taitaapi galluppien mukaan olla juurikin tossa 13 cm huitteilla. Saahan sitä silti jutella, mutta ei taida monen naisen ongelmaksi muodostua tuo "liian suuri koko" vai mikä se nyt oli... B)
Mutta ottaa huomioon suomessa asuvat ulkomaalaiset.Liian iso koskee eikä siitä nauti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja P1llusuti:
Alkuperäinen kirjoittaja pennola:
Legendaa tai ei, niin joka tapauksessa yli 20 cm:n peniksen omaavia on Suomessa olemattoman vähän :) Suurin prosentuaalinen osuus asettuu välille 13-15 cm nykyisellään ja keskimitta taitaapi galluppien mukaan olla juurikin tossa 13 cm huitteilla. Saahan sitä silti jutella, mutta ei taida monen naisen ongelmaksi muodostua tuo "liian suuri koko" vai mikä se nyt oli... B)
Mutta ottaa huomioon suomessa asuvat ulkomaalaiset.Liian iso koskee eikä siitä nauti.
Niin joo tosiaan! Hyvä huomautus ;)
 
Joo ite olen luullut, että mulla ei ois kovin iso. Kovana kai 16 senttii. Taisin mitata vuosia vuosia sitten. Hyvin toimii ja mahtuu naiseen kantaa myöten. Ainoastaan jos makaan naisen kanssa sängyssä kyljellään hän selin minuun, saisi mittaa olla lisää. Ainakin jos naisella on takamusta, niin lisäpituudessa olisi ehkä helpompi työnnellä sisään. Muuten hyvä pituus!
 
Mun mussukalla on ja yli se kriittinen 20cm. Mittanauhalla ei ole mitattu, mutta vertailin 22cm jellysauvaan :whistle: :p Muodoltaan hieman käyrä paksuterskainen antaa takuuorkut, mutta ei tosiaan ihan sinne pohjaan asti voi sillä tökkiä :/
Peppupuolelle se menee kyllä juurta myöten ongelmitta B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Puhutaanko nyt levosta vai seisokista....... Kyllä useammalla mun partnerilla on seisokissa ollut yli 20cm, vaikka enpä kyllä ole mittanauhalla mittaillut, hyvää se iso kalu tekee kun on ite menossa mukana......

.....perkele sentään nyt alko sitte panettaa ja mies ehti lähtee töihin....kiiitttiii vaan :(
Ehkä naisten kannattaisi oikeasti mitata kalu (yläpuolelta) tai olla hiljaa. Nimittäin kuten ketjussa todettiin, niin useimmat n. 13-15 cm kokoisia.

Mutta kaikkihan on subjektiivista, mikä on kenellekin iso, ei niillä senteillä niin välilä ole :)
 

Yhteistyössä