Miehen kommentti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Akka

Vieras
Asutaan väliaikasessa asunnossa ja tää on mun mielestä melkosen siivoton.. Siis pinttynyttä likaa, enkä jaksa jynssätä lattiasta kattoo. Sitä paitsi mahdoton tehtävä saada puhdasta.

Meillä synttärit lähestyy ja sanoin miehelle, et en oikein kehtaa kutsua tänne vieraita, ku on nii p....sta! Mies siihen, et kyllähän hän sit auttaa ku on juhlat! Voi helvata ku otti pattii, mä pidän kyl kodin niin kunnossa ku tän pystyy. Pitää lienee lopettaa siivoominen =(

Siis lopetat siivoamisen, kun mies tarjoutui siivousavuksi juhlien alla? Mitä sen ukon olis pitäny sanoa?
Mun exystävä oli just samanlainen, vaikka mies olis mitä sanonut tai tehnyt, aina oli vaimokkeen mielestä väärin.

Sori, ehkä mä kirjotin ihan mitä sattuu. Enkä mä siis suuttunut.

Mä siis pidän kodin kunnossa ja tarkotin, et ei ole kiva pitää meillä juhlia ku on likainen koti, siivouksesta huolimatta. Mua vaan nyppi se, et oletin et mies pitää meidän kotia tällä hetkellä sekasena vaikka on just siivottu.. Ja siis on likaista kuitenkii ku on niin pinttynyttä, et siis sen siivousapu ei tässä tapauksessa tee yhtään siistimpää. Toki olen kiitollinen avusta.

Yhteistyössä