Miehen käytös muuttunut iloisemmaksi ja muutenkin positiivisemmaksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jee"

Vieras
Taloudellisesti ollut tiukkaa jo vuosia. Mun kotivuodet lasten kanssa, mun opiskelut jne. Mistään ei tarvinnut tinkiä, mutta juuri mihinkään extraankaan ei ole ollut varaa. Pennit ja sentit on venyneet uskomattoman paljon, oma pinna myös.

Nyt saatu talous balanssiin muutamien järjestelyjen ansiosta (sekä mullakin nyt vakityö) ja sen huomaa miehenkin käytöksestä. Kun jokaisesta tilistä jää pakollisten menojen jälkeen käteenkin rahaa niin onhan se mukavaa!
Mies on hyväntuulinen, jaksaa lastenkin kiukuttelut ja murkku-uhmat paremmin kuin aiemmin :)

Mukava välillä lukea positiivia ja arkisia asioita. Kyllä pitkään kestävä kireä taloudellinen tilanne vaikuttaa väkisinkin mielialaan. Hienoa, että tilanne on teillä helpottunut. Sitä itsekin odotellessa :)

[QUOTE="höh";27941980]Kyllä sillä on toinen nainen. Kukaan avioliiton puutteessa elävä mies ei voi olla iloinen ja positiivinen.[/QUOTE]

Paitsi että ainoa puute meidän liitossa on ollut raha :D

[QUOTE="Vieras";27943562]Eli halusit oikeasti arvistella kotiäitejä siitä, kuinka kuormittavat miestään jättämällä ansaitsemisen miehelle, äitien itse ollessa kotona.[/QUOTE]

Hei haloo, mä olin itsekin kotiäiti! :D
Se oli meidän yhteinen päätös, kun ensi oltiin kokeiltu pienten lasten ja molemmat vanhemmat vuorotyössä-yhdistelmää. Sen verran painajaismaista oli, että tuumatiin pääsevammä henkisesti helpommalla, jos minä jään kotiin (koska miehellä, yllätys vaan, parempi palkka). Vaikka kituuttamista oli en kadu, mutta nyt on hyvä näin.

Yhteistyössä