miehen käytös mietityttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olen toteuttamassa pitkäaikaista haavetta ja miehen käytös menee ala-arvoiseksi minua kohtaan.
jos jutellaan siitä haaveesta,niin alkaa tunkemaan jalkojen väliin kättä ja hinkkaamaan.tämän koen äärimmäisen ahdistavaksi,kun sillä yrittää sulkea minun suun tai että hän hyötyy ja saa itsekkin jotakin.
muutenkin tästä haaveesta puhuminen tekee miehet pahantuuliseksi tai alkaa netistä katselemaan autoja itselleen.on jotenkin sellainen kuva jäänyt että hänelläkin pitää jotain saada tai hyötyä,jos minä saan jotakin.

vuosi sitten mies osti itselleen auton,että pääsee töihin ja minä en siitä "hyötynyt" mitään ja lähdin kaveriksi hakemaan autoa.koskaan en ole ajatellut että,jos mies ostaa itselleen jotain että se olisi minulta tai lapsilta pois.nyt asia on niin että se on mieheltä ja lapsilta pois,jos minä yli 10v asiasta haaveilleena toteutan sen.maksaa muutaman satasen ja omasta pussista sen kustannan.

eilen jo sitten minun pinna katkesi ja aloin huutamaan,kun toinen luulee että saa alistamalla minut unohtamaan kaikki.
enää en tästä asiasta peräänny ja jää ruikuttamaan.

Yhteistyössä