miehen kaveri..

• Viestiketjun aloittaja mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti
mietteliäs
Haluaisin tietää miten toimisitte samanlaisessa tilanteessa.Miehelläni on muutama naispuolinen kaveri toinen hyväksynyt minut mutta toinen ei.Jos esim tapaamme hän ei puhu minulle mitään olen kuin ilmaa .Eli jatkaisitko yrittämistä vai unohtaisitko koko tyypin..Hän joskus halunnut mieheni itselleen jos tämä olisi syy???

vieras
No en jatkaisi yrittämistä eikä jatkaisi miehenikään. Hänellä ei tarvitse olla kavereita, jotka ovat joskus olleet ihastuneet häneen+eivät osaa käyttäytyä hänen vaimoaan kohtaan.

Mä en edes hakis toisen hyväksyntää. Hyväksyy jos haluaa, tai sitten ei, mut en edes miteenkään koittais tuppautua. Kuitenkin mies on sun kanssa, niin mitä merkitystä on kaverin hyväksymisellä? Mieshän sut on hyväksyny..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Mä en edes hakis toisen hyväksyntää. Hyväksyy jos haluaa, tai sitten ei, mut en edes miteenkään koittais tuppautua. Kuitenkin mies on sun kanssa, niin mitä merkitystä on kaverin hyväksymisellä? Mieshän sut on hyväksyny..
En mä hyväksyntää kaipaa .Puhuisi edes minulle.Ei meidän "kavereita" tarvisi olla.

Yhteistyössä