Miehen kaveri oli ryyppy illan jälkeen meillä yötä ja KUSI medän sohvalle!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääärsyttäää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääärsyttäää

Vieras
voi hitto että mua ottaa päähän. en tiedä mitä on yöllä oikeen touhannut kun tuohon tuollaiselle jätti rahille on kussut. huomattiin se vasta kun oli tuo tyyppi jo lähtenyt kotiin.
raahattiin miehen kanssa rahi vessaan ja yritettiin se pestä mutta uskompa että ei puhtaaksi lähde.
tuo miehen kaveri ei asiaan kommentoinut oikeen mitään kun mies hälle soitti ja kertoi asina. sanoi vaan ohi voi helvetti sori.

On se helvetti jos ei vessaan löydä.
Soittakaa hälle ja kertokaa että viette rahin pesulaan, koska kusen haju ei kyllä omilla pesuaineilla mihinkään häviä.. Ja että nyt tästä tulee kyllä hälle lasku.

Sen verran pitää olla miehellä munaa että korvaa tekosensa.

Voi yrjötys. Pyytäkää siltä korvaus.

Miksi pitää noin paljon juoda, ettei edes osaa pissaa pidättää? :$
81700%20TENA%20Super%20Plus%20Protective%20Underwear%20Men_M-L.jpg

Meillä kävi samoin, miehen kaveri eksy vessasta ja kusta lorotteli meijän eteisen ovee vasten ja matto oli ihan siinä ittessään. No matto vietiin pesulaan ja lasku annettiin kaverille joka kilttinä poikana maksoi sen.

mä näin koko lapsuuteni noita ällötys miehiä jotka kännipäissään kuseskeli milloin minnekin ja äitini kanssa niitä aina jouduttiin siivoo. tasan kerran on mun mieheni kussut minne ei pitäisi... ihan meidön seurustelun alkupuolella se joi liikaa ja kusas keittiön lavuaariin, mulla tuli itku siitä... se toi liikaa muistoja alkoholistivanhemmistani ja niiden ryyppykavereista joita meillä juoksi. mies oli itse ihan nolona tapauksesta mutta peitti sen "uhoamiseen" että hän tekee omassa kodissaan mitä tahtoo.... yök.

Uskokaa tai älkää, mutta kuulin eilen vielä ällöttävämpää!

Eräällä kaverilla oli ollut baarin jälkeen yökylässä yks mies ja sen tyttöystävä, jotka olivat nukkuneet valkoisella olkkarin sohvalla.
Aamulla herätessä oli toinen yövieraista kadonnut ja koko kämppä oli yltäpäältä paskassa.
Siis sohva oli paskassa, lattialla iso läjä jonka läpi oli kävelty ja paskaisin jalanjälkiä ympäri kämppää, paskaa oli pattereissa ja ovenkarmeissa ja keittiön kaappien ovia myöten joka paikka n. metrin korkeuteen kauheessa kurassa... :$

Ja sohvalla nukkuneella kaverilla ei hajuakaan mitä oli tapahtunut... :o

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
mä näin koko lapsuuteni noita ällötys miehiä jotka kännipäissään kuseskeli milloin minnekin ja äitini kanssa niitä aina jouduttiin siivoo. tasan kerran on mun mieheni kussut minne ei pitäisi... ihan meidön seurustelun alkupuolella se joi liikaa ja kusas keittiön lavuaariin, mulla tuli itku siitä... se toi liikaa muistoja alkoholistivanhemmistani ja niiden ryyppykavereista joita meillä juoksi. mies oli itse ihan nolona tapauksesta mutta peitti sen "uhoamiseen" että hän tekee omassa kodissaan mitä tahtoo.... yök.

meillä ei ole ikinä ollut miehen kavereita yökylässä.eikä tämän jälkeen varmaan tarvi enään tullakkaan. Onneksi lapset olivat hoidossa..

Alkuperäinen kirjoittaja Lex:

Eräällä kaverilla oli ollut baarin jälkeen yökylässä yks mies ja sen tyttöystävä, jotka olivat nukkuneet valkoisella olkkarin sohvalla.
Aamulla herätessä oli toinen yövieraista kadonnut ja koko kämppä oli yltäpäältä paskassa.
Siis sohva oli paskassa, lattialla iso läjä jonka läpi oli kävelty ja paskaisin jalanjälkiä ympäri kämppää, paskaa oli pattereissa ja ovenkarmeissa ja keittiön kaappien ovia myöten joka paikka n. metrin korkeuteen kauheessa kurassa... :$

siis eikä???!!!!! kunnon kankkuspaska tullu!

Alkuperäinen kirjoittaja HYIIII!!!!!:
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:

siis eikä???!!!!! kunnon kankkuspaska tullu!

Pikemminkin ilmeisesti joku räjähdys, ja siis tää tyttöystävä oli ollut se joka oli aamulla ollut poissa...=(

Mitäköhän ihmettä sille on oikein tapahtunut?

Meillä kissa pissasi nahkasohvan ja se saatiin pestyä pesuhuoneessa. Raa'asti vain pesuainetta ja suihkutettiinläpimäräksi. Hyvä tuli.

Meillä kans aikoinaan vähän vastaava episodi. Mies toi kaverinsa yöksi ja aamulla oli koko kämppä (erityisesti kylppäri) paskaa täynnä. Siinä vaiheessa minun pinnani katkesi ja sanoin, että mies saa muuttaa saman tien, jos ei tullaiset kännäilyreissut lopu ja yhtään ryyppykaveria ei meille enää tule yöksi. Minä lähdin tuulettumaan ja mies sai siivota asunnon. Kaveri ei muistanut yöllisestä paskanlevityksestään mitään.

Rahi kaatikselle, ostatte uuden ja kaverille lasku. Tollasia vahinkoja EI SATU AIKUISILLE ja jos sattuu niin ne PERKELE vieköön korvataan. Ei sitä pesussa saa puhtaaksi. Valitettavasti.

Yhteistyössä