Miehen kaveri oli meillä eilen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eka oli tietokonevika eikä mikään kyläily edes, sitten olikin viikkoja sitten sovittu kyläily, johon kumpikin on kutsuttu. Kuitenkin kyläily on tapahtunut lasten nukkumaanmenon aikaan, joten kummankin olisi mahdotonta tulla, ja sitten on päätetty että mies on tossun alla. Just just. Jännä että se mies kuitenkin pääsi karkaamaan teille.

siis sovitaan etukäteen että nähtäis vaikka ens viikon pe ja sitten kun ollaan lähdössä, tulee puhelu et ei sittenkään käy. Ja näin jo vuoden ajan, onko normaalia sun mielestä?

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Maija:
Kyllä, enemmän se soittelu miestä häiritsee ja nolottaa kun meitä, meitä lähinnä surettaa ja kiusaannuttaa hänen puolestaan. Meillä on vaan se etu, että jälkeenpäin voidaan tuolle naureskella, miehen tarvitsee kestää tuota aina ja iänkaiken. Yleensä pyytelee anteeksi kun puhelin koko ajan soi, ja selittelee että kun "Pirjo on vähän tuollainen". Ja me sanotaan että juu ei mitään, ja plaa plaa.

En minä tiedä miksei nainen tule. Ei haluaisi että mieskään tulee, ehkä siksi.

Ehkä teidän kannattaisi oikeasti tutustua siihen naiseen paremmin, mutta toisaalta ei sitä väkisinkään tutustua voi jos toinen ei tuu minnekään jne.

Vaikuttaa siltä, että mies itekin havaitsee naisensa asioista ja vaikuttaa, että siellä taustalla on jotain muutakin.. (esim. naisella oikeasti joku mielenterveyshäiriö tjms.)

Niin no, minä nyt en tiedä missä vaiheessa mustasukkaisuus on vielä luonteenpiirre, ja missä vaiheessa se menee mielenterveyshäiriön puolelle, ehkä tuo nyt oli sinulta vähän vahvasti sanottu.

Ihmettelen kyllä ettet itse ole eläissäsi törmännyt ylitsevuotavan mustasukkaisiin tai kontrollinhaluisiin ihmisiin, jos sinun on noin vaikea uskoa sellaisten olemassaoloon.

Minä nyt en kyllä näe mitään järkeä siinä että koittaisimme väkisin naisen kanssa olla tekemisissä, koska hän ei halua olla meidän kanssa tekemisissä jos ei ole ihan pakko.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis väitätkö sä että sun miehes ei saa käydä kerta viikkoon missään muualla kuin töissä?
Oikeestikko ootte tollassia Justiinoita?
Kyllä se mies perheestään varmasti huolehtii ja välittää mutta nyt oli yhden illan täällä ja sekin muka paha.

Sitä samaa minäkin ihmettelen.... Voi mies raukkoja!!!

Käykö se vaimo kerta viikkoon tai useammin kyläilemässä ja olisiko tilanne toinen palstalaisten mielestä, jos mies soittelisi vaimon perään? (Vaimo kun ei palstalaisten mielestä saa mennä mihinkään, vaan hänen kuuluu olla kotona hellan vieressä ja lapsia nukuttamassa, kuten kunnollinen äidillinen äiti ja sen jälkeen myös (tietenkin) hoikka ja seksikäs iloinen vaimo vastaanottamassa virkistäytynyttä miestä). Ihme kaksinaismoralisteja...

Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
siis sovitaan etukäteen että nähtäis vaikka ens viikon pe ja sitten kun ollaan lähdössä, tulee puhelu et ei sittenkään käy. Ja näin jo vuoden ajan, onko normaalia sun mielestä?

Ei ole normaalia. Musta röyhkeetä käytöstä ja loukkaavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Eka oli tietokonevika eikä mikään kyläily edes, sitten olikin viikkoja sitten sovittu kyläily, johon kumpikin on kutsuttu. Kuitenkin kyläily on tapahtunut lasten nukkumaanmenon aikaan, joten kummankin olisi mahdotonta tulla, ja sitten on päätetty että mies on tossun alla. Just just. Jännä että se mies kuitenkin pääsi karkaamaan teille.

Sori nyt tässä on monta eri kirjoittajaa sekaisin.

Miehelläkin on yks kaveri, joka ei oikein ikinä voi käydä missään, ilman että puhelin soi vähintään kolmesti tunnissa. Keskustelut on tällasia (toista puolta en tietty kuule):

- Joo moi kulta, oon perillä, just sain takin pois.
- Joo, Matti tässä on ja Maija, ei oo muita.
- Joo, en oo kauaa, soitan kun lähen tuleen.

[kuluu 15 min]

- Joo, oon vielä täällä Matilla ja Maijalla.
- No ei tässä mitään, tässä just Maija kahveja laittaa pöytään.
- Joo, no ei oo muita täällä nyt kyllä. Matti ja Maija tossa.
- Joo, kuuluu naisääni, se on Maija kun puhuu tossa.
- No on on Maija, haluatko puhua sen kanssa?

[kuluu 10 min]

- Joo, vielä oon täällä, näitä kahveja nyt juodaan.
- Miten niin ketkä me, tässä Matti ja Maija on ja kahveja juodaan.
- No voisin kai kotonakin juoda mutta kun Maija nyt on keittäny nää niin juodaan tässä.
- Joo lähen sen jälkeen tuleen, soitan sit.

[kuluu 10 min]

- No joojoo, lähen tuleen.
- No tulen suoraan kotio, en käy missään. Vartti menee.
- Joo joo soitan. Moi.

Meillä voisi olla juuri tuon tapaisia keskusteluita. Minä kihisen kiukusta ja yritän saada sen äijän käymään apteekissa, kun joku lapsista on sairastunut tai viemään lääkäriin tai vahtimaan muita, kun en koko joukkoa mukaankaan voi raahata. Tai sitten minulla on meno ja sen pitäisi tulla lapsenvahdiksi kotiin, mutta luuhaa kavereilla ja minä hermostun, ehdinkö edes ajoissa perille. Miehellä vaan ei tunnu koskaan olevan kiire...

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
pistää miettiin mitä vois päätellä tästä viiden sivun ketjusta täynnä puolustuskannalla olevia naisia :xmas: :xmas: :xmas:

Mä en kyl montaa puolustuskannalla olevaa oo löytäny. Itteeni ainaki hiukan ottaa silmään ap:n oletukset muiden elämästä.

mua ei ottanu yhtään silmään kun toi on ihan mahdollista.
kirjotinkin tähän ketjuun jo et mulla on lähipiirissä ihan vastaava tapaus ja kyllä sen näkee, et ei nyt oo kaikki ihan ok.

Alkuperäinen kirjoittaja essi:

Et vissiin lukenu ketjua hirveen tarkkaan, minä en ole ap, ja tää minun kertoma juttu ei liity ketjun ekaan viestiin.

Ja sillä minun tarkoittamalla pariskunnalla ei ole lapsia, joten minusta minun ei hirveästi tarvitse kutsuessani pohtia onko kutsun ajankohta nyt lasten nukkumaanmenoajankohta vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyyntynyt:
Siis väitätkö sä että sun miehes ei saa käydä kerta viikkoon missään muualla kuin töissä?
Kyllä se mies perheestään varmasti huolehtii ja välittää mutta nyt oli yhden illan täällä ja sekin muka paha.

Käykö se vaimo kerta viikkoon tai useammin kyläilemässä ja olisiko tilanne toinen palstalaisten mielestä, jos mies soittelisi vaimon perään? (Vaimo kun ei palstalaisten mielestä saa mennä mihinkään, vaan hänen kuuluu olla kotona hellan vieressä ja lapsia nukuttamassa, kuten kunnollinen äidillinen äiti ja sen jälkeen myös (tietenkin) hoikka ja seksikäs iloinen vaimo vastaanottamassa virkistäytynyttä miestä). Ihme kaksinaismoralisteja...

Tilanne olisi ihan yhtä idioottimainen, jos mies olisi kotona, vaimo kylässä, ja mies soittelisi jatkuvasti vaimonsa perään.

Tottakai!

pistää miettiin mitä vois päätellä tästä viiden sivun ketjusta täynnä puolustuskannalla olevia naisia :xmas: :xmas: :xmas:

Mä en kyl montaa puolustuskannalla olevaa oo löytäny. Itteeni ainaki hiukan ottaa silmään ap:n oletukset muiden elämästä.

kirjotinkin tähän ketjuun jo et mulla on lähipiirissä ihan vastaava tapaus ja kyllä sen näkee, et ei nyt oo kaikki ihan ok.

Mut se et se on mahdollista ei tee siitä totuutta. Ja me ollaan luettu ap:n versio johon on jo varmasti tullut jotain ap:n omia ajatuksia mukaan.

Moderoitu.

kyllä se mies on kertonut kaikkee muutakin niin miksei sitten sairautta, toinen täällä ihmetteli et jos muuta kautta saanu tietää et haukun niin tää nyt on eka kerta, onko se joku selvännäkijä? Mä olen oikeen hyväkäytöksinen livenä enkä varmasti hauku muita sanoin,näin netissä voi ikäänkuin päästellä vähän höyryjä.

Mut ihanko oikeesti te ette tiedä lähipiirinne sairauksista?

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyyntynyt:

Musta ois ihan yhtä säälittävää, jos mies soittelis kymmenen minuutin välein naisen perään. Ei tässä oo sukupuolella mitään tekemistä mun mielestä, kyttääminen ja kontrollointi on huono juttu parisuhteessa, sama se kuka sitä harrastaa.

Taas tuli opittu palstalta uutta:
- Älä soita kumppanillesi jos sinulle ei ole todella tärkeää asiaa, muut on kyttäämiistä ja olet sairaan mustasukkainen
- Älä soita kumppanillesi jos hän ei ole vieressä, muuten häiritset kumppanin elämää liikaa
- Älä soita kumppanillesi jos on mahdollisuus että joku muu on lähellä koska se joku muu voi häiriintyä soitostasi

Mitäs vielä?

Taas ymmärretään asiat tahalleen väärin ja kärjistetään :/ Tää on niin kaksplussaa... koskaan ei voida ajatella että kolikolla on kaksi puolta.

Ja sillä minun tarkoittamalla pariskunnalla ei ole lapsia, joten minusta minun ei hirveästi tarvitse kutsuessani pohtia onko kutsun ajankohta nyt lasten nukkumaanmenoajankohta vai ei.

No höh. Veit pohjan kerralla pois koko mehevästä väittelystä :headwall:

Mut se et se on mahdollista ei tee siitä totuutta. Ja me ollaan luettu ap:n versio johon on jo varmasti tullut jotain ap:n omia ajatuksia mukaan.

jos täällä totuutta joka ketjussa alettais kyseenalaistaan, niin ei muuhun ehtis keskittyäkään.
mistä sitä ikinä tietää kuka kirjottaa totaalista paskaa vaikka olis kuinka uskottava?
mun mielestä jos ei nyt aivan selkee ja idioottimainen "panin äitiäni"-provo ole, niin on syytä ajatella, et se VOI olla totta. silloin pahoittaa vaan ap:n mielen ja keskustelu menee ihan muille urille jos alkaa vääntämään kaikista epäkohdista mitkä itseä vaivaavat..
(en väitä että sinä näin tekisit! :))

Niin no, minä nyt en tiedä missä vaiheessa mustasukkaisuus on vielä luonteenpiirre, ja missä vaiheessa se menee mielenterveyshäiriön puolelle, ehkä tuo nyt oli sinulta vähän vahvasti sanottu.

Ihmettelen kyllä ettet itse ole eläissäsi törmännyt ylitsevuotavan mustasukkaisiin tai kontrollinhaluisiin ihmisiin, jos sinun on noin vaikea uskoa sellaisten olemassaoloon.

Minä nyt en kyllä näe mitään järkeä siinä että koittaisimme väkisin naisen kanssa olla tekemisissä, koska hän ei halua olla meidän kanssa tekemisissä jos ei ole ihan pakko.

Oletko aloittaja vai joku toinen? Olen ainakin kirjoittanut sillain, että olisit toinen kuin ap...

Mistä sitä mielenterveyshäiriöstä tietää. Kyllä hyvin vahva mustasukkaisuus ja vainoharhaisuus voi viitata myös mielenterveyshäiriöihin ja/tai heikkoon itsetuntoon tjms. Ei se ainakaan täysin tervettä ole, jos ei ole mitään oikeaa syytä epäillä ja toinen pyörittelee peukkuja ja miettii kaikkia pahempiakin tapahtumia, jos toinen kauppaan/vierailulle menee. Tosin voihan siinä olla, että epäilykset on aikaisemmin osunutkin kohdalleen, eikä mies ole ansainnutkaan edes luottamusta. Mistäs sitä tietää, jos ette ole nähnyt toisten "perhe-elämää" oikeasti kuin vain muutaminen kyläilyjen varjossa.

Varmaan ikävää teidän näkökulmastanne.

Sori näin se vaan on, tässä oli jopa muutama vuos väliä ettei tää kaveri käynyt meillä ja nyt kävi ja sama peli jatkuu kuin silloin aikaisemminkin, eli muija soittelee perään

Miehelläkin on yks kaveri, joka ei oikein ikinä voi käydä missään, ilman että puhelin soi vähintään kolmesti tunnissa. Keskustelut on tällasia (toista puolta en tietty kuule):

- Joo moi kulta, oon perillä, just sain takin pois.
- Joo, Matti tässä on ja Maija, ei oo muita.

[kuluu 15 min]

- Joo, oon vielä täällä Matilla ja Maijalla.
- No ei tässä mitään, tässä just Maija kahveja laittaa pöytään.
- Joo, no ei oo muita täällä nyt kyllä. Matti ja Maija tossa.
- Joo, kuuluu naisääni, se on Maija kun puhuu tossa.
- No on on Maija, haluatko puhua sen kanssa?

[kuluu 10 min]

- Joo, vielä oon täällä, näitä kahveja nyt juodaan.
- Miten niin ketkä me, tässä Matti ja Maija on ja kahveja juodaan.
- No voisin kai kotonakin juoda mutta kun Maija nyt on keittäny nää niin juodaan tässä.
- Joo lähen sen jälkeen tuleen, soitan sit.

[kuluu 10 min]

- No joojoo, lähen tuleen.
- No tulen suoraan kotio, en käy missään. Vartti menee.
- Joo joo soitan. Moi.

Meillä voisi olla juuri tuon tapaisia keskusteluita. Minä kihisen kiukusta ja yritän saada sen äijän käymään apteekissa, kun joku lapsista on sairastunut tai viemään lääkäriin tai vahtimaan muita, kun en koko joukkoa mukaankaan voi raahata. Tai sitten minulla on meno ja sen pitäisi tulla lapsenvahdiksi kotiin, mutta luuhaa kavereilla ja minä hermostun, ehdinkö edes ajoissa perille. Miehellä vaan ei tunnu koskaan olevan kiire...

Teillä vois olla tollasia keskusteluja, kun miehes on aikaa sitten sovitulla kyläreissulla, mutta sen pitäis sun mielestä tulla sieltä pois koska sulla on sovittu meno?

Teillä vois olla tollasia keskusteluja, koska sun pitäis saada mies käymään apteekissa, joten sun pitää tietää kenen naisen ääni taustalla kuului?

Teillä vois olla tollasia keskusteluja, koska jos mies 10 minuuttia aikasemmin kerto rupeevansa juomaan kahvia, niin sä oletat että se lopettaa sen saman tien ja syöksyy lapsenvahdiksi?

Teillä vois olla tollasia keskusteluja, koska mies ei saa edes sovitulla kyläreissulla olla niinkin kauaa kun puoli tuntia?

Alkuperäinen kirjoittaja ööh:

Ei ole normaalia. Musta röyhkeetä käytöstä ja loukkaavaa.

ja joku täällä valittaa kun mä en kunnioita sitä muijaa! Miks sellasta kukaan kunnioittas? Me laitetaan aina joulukortit sun muut ja kutsutaan kylään ja haluttas et lapset tutustuis kun ovat samanikäsiä... Ei siltä muijalta saa mitään takasin.

Oletko aloittaja vai joku toinen? Olen ainakin kirjoittanut sillain, että olisit toinen kuin ap...

Mistä sitä mielenterveyshäiriöstä tietää. Kyllä hyvin vahva mustasukkaisuus ja vainoharhaisuus voi viitata myös mielenterveyshäiriöihin ja/tai heikkoon itsetuntoon tjms. Ei se ainakaan täysin tervettä ole, jos ei ole mitään oikeaa syytä epäillä ja toinen pyörittelee peukkuja ja miettii kaikkia pahempiakin tapahtumia, jos toinen kauppaan/vierailulle menee. Tosin voihan siinä olla, että epäilykset on aikaisemmin osunutkin kohdalleen, eikä mies ole ansainnutkaan edes luottamusta. Mistäs sitä tietää, jos ette ole nähnyt toisten "perhe-elämää" oikeasti kuin vain muutaminen kyläilyjen varjossa.

Varmaan ikävää teidän näkökulmastanne.

En ole ap enkä ole väittänyt olevani, kerron ihan eri asiasta ja pariskunnasta ja käytän ihan eri nimimerkkiä? Ei kai se nyt ihan noin outoa voi olla että usemmallakin kirjoittajalla on samantapaisia kokemuksia, onhan tuossa vielä joku kolmas joka kertoo jostain pariskunnasta, käsittääkseni hänkään ei ole ap?

Alkuperäinen kirjoittaja no:

Sitähän minä en voi tietää että tiedänkö kaikkea. Mutta sen tiedän että minun sairauksistani tietää vain muutama ihminen, ei koko lähipiiri eikä varsinkaan joku miehen kaveri vaimoineen.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
kyllä se mies on kertonut kaikkee muutakin niin miksei sitten sairautta, toinen täällä ihmetteli et jos muuta kautta saanu tietää et haukun niin tää nyt on eka kerta, onko se joku selvännäkijä? Mä olen oikeen hyväkäytöksinen livenä enkä varmasti hauku muita sanoin,näin netissä voi ikäänkuin päästellä vähän höyryjä.

Jos vaimo/naisystävä sanoo, että hänen sairaudestaan ei saa puhua toisille, niin luuletko sää, että ystävät menisivät tosiaan oman kumppanin edelle?

Monet haluavat pimittää sairauden, koska se voi muuttaa toisten käyttäytymisen vallan.

Ja ilmeisesti nainen ei ole TEIDÄN LÄHIPIIRISSÄ, joten miksi edes naisen sairaudet kuuluisivat edes teille. Sairaudet yleensä sitäpaitsi kerrotaan itse, eikä niitä seläntakana sovi puhua.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:

No höh. Veit pohjan kerralla pois koko mehevästä väittelystä :headwall:

Siis oikeesti isä, sä olet kyllä...
Juu, anteeksi kauheasti että sekoitin kaksi kirjoittaa, sitähän ei täällä täydellisten palstalla saa tehdä. Ja nuo lapset tuossa tapauksessa yllättäen aikapaljon liittyis asiaan (jopa ihan ilman kinastelua), jos sellasia olisi, ja kutsu olisi ollut myöhäisillaksi.
Mutta sinä et tietty ymmärrä erehdyksiä sieltä jumalanpalliltas.

Yhteistyössä