Miehen kaveri oli meillä eilen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en i-ki-nä soittelisi mieheni perään parin minuutin välein ja määkisi että tuu kotiin, tuu jo... :snotty:

Eiköhän tuo osaa tulla kotiin ihan itsekseenkin sitten, kun on saanut tehtyä sen mitä ikinä menikään kaverin tms luo tekemään.

Miehen kaverin vaimo on juuri tuollainen, joka soittelee vähintään neljästi tunnissa kun mies on jossain. Oli mies sitten baarissa, meillä, missä vaan, niin puhelin pirisee koko ajan. Jos ko. mies on sanonut tulevansa yhdeksäksi kotiin, niin muija soittaa 20:25 ja märisee että "v*ttu alaksä jo lähtemään kotiinpäin vai et". Jos mies on luvannut tulla kotiin joskus kymmenen maissa, niin 22:01 tulee puhelu ja muija rääkyy kurkku suorana että ei oo enää kotiin tulemista, senkin valehteleva sika :| . Miehen kaveri on nyt alkanut tekemään niin, että sulkee kännykkänsä ollessaan vaikka meillä...riitahan siitä tulee, mutta saapahan ainakin nauttia kahvinsa rauhassa täällä ollessaan, eikä koko aika mene enää puhelimessa :xmas: . Tosin nyt tämä nainen on alkanut soittaa mulle tai miehelleni, ja kysymään onko XXX meillä ja voitaisko sanoa sille sitä ja tätä :headwall:

Tekee myös koko ajan tikusta asiaa ja soittelee: missä on pojan paita (ihan kun sillä ei olisi niitä kaappi täynnä ), haluaako mies juoda illalla teetä (eikö sitä voi kysyä sitten, kun mies on jo kotona?), yms.

Talutusnuoraa voisi joskus vähän höllätäkin...ja jos taas on kyse siitä, että mies on ollut petollinen, niin homma menee mun mielestä siten että ollaan yhdessä ja luotetaan, tai ei olla yhdessä ollenkaan, mutta parisuhde ei voi olla mikään hemmetin vankila.

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
MÄ OON TALUTUSNUORASSA AAAAARGH
Mies kyttää kesken työpäivän tekstarilla ku kyselee miten meidän yö meni muuten ku aamukiukku

Onnesta palstalaise osasivat AVATA SUN SILMÄSI!

Munki silmät avautui. Määki taidan pitää miestä talutusnuorassa ja mitä pahinta. Hänkin PITÄÄ MUA. Nyt pitää tulla stoppi...

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Maija:
Kerropa mistä muusta tuossa voi olla kyse kun kontrolloimisesta? Kuka normaali aikuinen ihminen tarvitsee "aikuiskontaktin" kymmenen minuutin välein? Ja mitenkö se haittaa miehen kavereita, jos kyseinen ihminen ei voi kaverinsa kanssa puolta tuntia juoda kahvia ja jutella ilman että puhelin soi koko ajan, ja toinen joutuu koko ajan selittelemään missä on ja miksi. Aika perkeleen kiusallisia tilanteita, kun minäkin koitan olla ääntä päästämättä ettei miehen kaveri joudu kotona sitten selvittelemään oliko taustalla kuulunut naisääni nyt oikeasti minun vai jonkun muun (tuntee minut ja on aina väittämässä ettei ääni ollut minun).

No kuvitellaanpa, että mies on viikko takaperin jäänyt kiinni pitkään jatkuneesta pettämisestä ja jäi vielä sillain kiinni, että nainen soitti oikeesti jostain asiasta ja kuuli naisen äänen ja sitä kautta lähti vyyhti eteenpäin. Kuitenkin päättävät jatkaa, mutta luottamusta pitäisi parantaa jotenkin. No nainen soittelee tuollain kun varmistaa, ettei se ukko taas oo siellä naisella eikä mieskään pidä pahan, jotta nainen saa luottamuksen takaisin.

Toinen on se, että mies on suoranaisesti valehdellut missä käy, vaikkei olisi mitään suurempaa syytä miksi valehella. Toinen ei enää usko, kun joka toinen sana voi olla valetta..

Hmm.. mitäs muuta. No, nainen on sopinut, että klo 22 pitäisi tehdä jotain tosi tärkeää, jossa mieskin on. Mies on luvannut tulla ja haluaakin tulla mukaan, ja sanoo menevänsä vaan äkkiä käymään vierailla. Miehellä on paha tapa jäädä esim. suustaan kiinni ja siksi nainen soittelee, että mies pysyy aikatauluissa.

No tässä äkkiä muutamia selityksiä.
Kuten sanottu, tämä nainen tuntee minut ja mieheni, ja tietää varsin hyvin missä mies on. Ehkä sinä halveksit miehiä niin paljon, että sinusta on todennäköisempää että vika lopulta on jollain sairaalla tavalla miehessä, mutta kun tuo käytös on jatkunut jo useamman vuoden, niin vaikeapa on uskoa mihinkään akuuttiin kriisitilanteeseen.

Ja jos kyläilystä on sovittu jo viikkoja etukäteen, ja molemmat oli kutsuttu, niin tuskinpa olisi mitään tärkeää menoa missä miehen olisi pitänyt olla. Ja olisi varmasti meille kertonut jos on kiire johonkin.

Onko susta noin uskomattoman vaikeaa uskoa, että joskus se vika voi olla naisessakin, kun koitat viimeiseen asti keksiä selityksiä sille miksi se vikao n miehessä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis väitätkö sä että sun miehes ei saa käydä kerta viikkoon missään muualla kuin töissä?
Oikeestikko ootte tollassia Justiinoita?
Kyllä se mies perheestään varmasti huolehtii ja välittää mutta nyt oli yhden illan täällä ja sekin muka paha.

Sitä samaa minäkin ihmettelen.... Voi mies raukkoja!!!

Kuten sanottu, tämä nainen tuntee minut ja mieheni, ja tietää varsin hyvin missä mies on. Ehkä sinä halveksit miehiä niin paljon, että sinusta on todennäköisempää että vika lopulta on jollain sairaalla tavalla miehessä, mutta kun tuo käytös on jatkunut jo useamman vuoden, niin vaikeapa on uskoa mihinkään akuuttiin kriisitilanteeseen.

Ja jos kyläilystä on sovittu jo viikkoja etukäteen, ja molemmat oli kutsuttu, niin tuskinpa olisi mitään tärkeää menoa missä miehen olisi pitänyt olla. Ja olisi varmasti meille kertonut jos on kiire johonkin.

Onko susta noin uskomattoman vaikeaa uskoa, että joskus se vika voi olla naisessakin, kun koitat viimeiseen asti keksiä selityksiä sille miksi se vikao n miehessä?

Hmm. Pitääkö tosiaan olla kenessäkään vika? Vaikuttiko sille, että soittelu häiritsi itse miestä, vai häiritsikö se vain ja ainoastaan teitä?

Kerroit, että molemmat oli kutsuttu, miksei nainen sit tullutkaan mukaan?

En mää lähde sanomaan kenessä on vika. Sää vaan kysyit, että mistä muusta edes voisi olla kyse kuin kontrolloimisesta ja laittelin ihan hatusta sulle tilanteita.

MÄ OON TALUTUSNUORASSA AAAAARGH
Mies kyttää kesken työpäivän tekstarilla ku kyselee miten meidän yö meni muuten ku aamukiukku

Onnesta palstalaise osasivat AVATA SUN SILMÄSI!

Munki silmät avautui. Määki taidan pitää miestä talutusnuorassa ja mitä pahinta. Hänkin PITÄÄ MUA. Nyt pitää tulla stoppi...

MIelenkiintoinen ketju....Mäkin opin itestäni lisää.Oon kaamee bitch ja mun ukko on tossun alla!!! :headwall: :headwall:

:wave:

ihme vänkäysketju tästäkin tullu.

kun ihan oikeesti joillain on tollasta, mm.mun exällä (joka on lapseni isä ) ja sitä on oikeasti todella raskas kuunnella ja varmasti todella raskas elää noin.
et voi ees tankkaamassa käydä kauppareissun päätteeks raportoimatta sitä kotiin ettei tuu riita ja auta armias jos joskus unohdat ilmottaa et poikkeetkin tekee loton kiskalle.. :xmas:

ex tuo poikaa kotiin, niin puhelin soi sinä aikana n.3 kertaa ja ne tuomiset ja viemiset kestää max.30min.

- Joo, oon vielä täällä Matilla ja Maijalla.
- No ei tässä mitään, tässä just Maija kahveja laittaa pöytään.
- Joo, no ei oo muita täällä nyt kyllä. Matti ja Maija tossa.
- Joo, kuuluu naisääni, se on Maija kun puhuu tossa.
- No on on Maija, haluatko puhua sen kanssa?
- Joo, en oo kauaa, soitan kun lähen tuleen.

Tässä kohtaa meikäläinen kyllä heittäisi pokkana, että joo kuuluu naisääni, se on Maijan pikkusisko kun tuli juuri suihkusta ja siltä tippu just pyyhe päältä. Se on lähdössä viihteelle ja kyseli muakin mukaan.
:whistle:

Juujuu. Perheellä ei saisi olla ikinä omia menoja, jos yhtäkkiä joku soittaa, että pääsis perjantaina klo 18.. Jos on menoja niin ehdottomasti eukko kontrolloi. Mikset suoraan kysy, että minä päivänä eukollekin sopii tulla käymään tai suoraan kysy, että haluaako eukkos kylään ollenkaan?

Yleensä normaalit ihmiset eivät kerro suhteen sisäpuolisia asioita ulkopuolelle. Jos omia asioitaan levittelee pitkin kavereille, niin eipä ihan terve äijä/muija olekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:

Tässä kohtaa meikäläinen kyllä heittäisi pokkana, että joo kuuluu naisääni, se on Maijan pikkusisko kun tuli juuri suihkusta ja siltä tippu just pyyhe päältä. Se on lähdössä viihteelle ja kyseli muakin mukaan.

Hmm. Pitääkö tosiaan olla kenessäkään vika? Vaikuttiko sille, että soittelu häiritsi itse miestä, vai häiritsikö se vain ja ainoastaan teitä?

Kerroit, että molemmat oli kutsuttu, miksei nainen sit tullutkaan mukaan?

En mää lähde sanomaan kenessä on vika. Sää vaan kysyit, että mistä muusta edes voisi olla kyse kuin kontrolloimisesta ja laittelin ihan hatusta sulle tilanteita.

Kyllä, enemmän se soittelu miestä häiritsee ja nolottaa kun meitä, meitä lähinnä surettaa ja kiusaannuttaa hänen puolestaan. Meillä on vaan se etu, että jälkeenpäin voidaan tuolle naureskella, miehen tarvitsee kestää tuota aina ja iänkaiken. Yleensä pyytelee anteeksi kun puhelin koko ajan soi, ja selittelee että kun "Pirjo on vähän tuollainen". Ja me sanotaan että juu ei mitään, ja plaa plaa.

En minä tiedä miksei nainen tule. Ei haluaisi että mieskään tulee, ehkä siksi.

Taas tuli opittu palstalta uutta:
- Älä soita kumppanillesi jos sinulle ei ole todella tärkeää asiaa, muut on kyttäämiistä ja olet sairaan mustasukkainen
- Älä soita kumppanillesi jos hän ei ole vieressä, muuten häiritset kumppanin elämää liikaa
- Älä soita kumppanillesi jos on mahdollisuus että joku muu on lähellä koska se joku muu voi häiriintyä soitostasi

Mitäs vielä?

Älä varsinkaan oleta, että lapsista huolehditaan tasapuolisesti. Hei sehän on naisten juttu - muuten jäät yksinhuoltajaksi...

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:

Kyllä, enemmän se soittelu miestä häiritsee ja nolottaa kun meitä, meitä lähinnä surettaa ja kiusaannuttaa hänen puolestaan. Meillä on vaan se etu, että jälkeenpäin voidaan tuolle naureskella, miehen tarvitsee kestää tuota aina ja iänkaiken. Yleensä pyytelee anteeksi kun puhelin koko ajan soi, ja selittelee että kun "Pirjo on vähän tuollainen". Ja me sanotaan että juu ei mitään, ja plaa plaa.

En minä tiedä miksei nainen tule. Ei haluaisi että mieskään tulee, ehkä siksi.

Ehkä teidän kannattaisi oikeasti tutustua siihen naiseen paremmin, mutta toisaalta ei sitä väkisinkään tutustua voi jos toinen ei tuu minnekään jne.

Vaikuttaa siltä, että mies itekin havaitsee naisensa asioista ja vaikuttaa, että siellä taustalla on jotain muutakin.. (esim. naisella oikeasti joku mielenterveyshäiriö tjms.)

Taas tuli opittu palstalta uutta:
- Älä soita kumppanillesi jos sinulle ei ole todella tärkeää asiaa, muut on kyttäämiistä ja olet sairaan mustasukkainen
- Älä soita kumppanillesi jos hän ei ole vieressä, muuten häiritset kumppanin elämää liikaa
- Älä soita kumppanillesi jos on mahdollisuus että joku muu on lähellä koska se joku muu voi häiriintyä soitostasi

Mitäs vielä?

Älä varsinkaan oleta, että lapsista huolehditaan tasapuolisesti. Hei sehän on naisten juttu - muuten jäät yksinhuoltajaksi...

Tasapuolinen lapsista huolehtiminen on kyllä mun mielestä jotain muuta, kuin sitä että äiti ja iskä laittavat lapsille joka ilta iltapalaa yhdessä. Iltapesut suoritetaan yhdessä. Lapset laitetaan nukkumaan yhdessä. Kumpikaan ei voi, edes yhtenä iltana, tehdä näitä asioita yksin, jos puolisolla olisi menoa, sillä mehän huolehdimme lapsista tasapuolisesti = teemme kaiken yhdessä.

Moderoitu.

Kyllä sun kommentit kertoo jo susta ihan tarpeeksi ihmisenä. Luuletko sä tosiaan että se mies kertoisi sulle jos vaikka taustalla on jotain sairautta jos kerran nainen ei edes ole kaverisi.

Moderoitu.

No kyllä ihmisen teksteistä näkee millainen on, vaikkei sano yhtään mitään päin naamaa. Mitäs siinä ku/jos selänkautta haukut. Mistäs tiiät, vaikka/jos kaikki on mennyt toisen korviin toiselta kaveriltasi, ja muija ei haluais et pitäis suhun mitään yhteyttä kun et pätkääkään kunnioitusta/arvostusta toiselle anna.

Yhteistyössä