Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis olitte pyytäneet korjaamaan teidän konetta tai jotain?
Jospa muutkin kaverit pyytävät ja on sellainen liian kiltti tyyppi - muille paitsi omalle perheelle, joka kärsii- kun toiset käyttävät hyväksi.
Ei vaan oma mieheni laittoi heidän konettaan
Miksi miehesi ei mennyt kaverilleen laittamaan konetta? (nyt hieman epäuskoinen, et vaan kehtaa sanoa, että käytätte miehen kaveria hyväksi ja vielä haukut tämän vaimoa ja tätä itseään tossukaksi)
Heh luule mitä tykkäät

Mutta totuus on että se nainen ei laskisi sitä miestä töihinkään jos saisi sen päättää.
Nainen on epävarma itsestään ja mies on tossun alla, näin se taitaa mennä monessakin paikkaa....
Siis kuvitteletko että nainen soittelee kun pelkää sun takia? Hehheh. Eiköhn kyseessä ole lasten tarve ja äidin tarve saada apua lastenhoitoon. Mikä on täysin luonnollista jos muita tukiverkkoja ei ole.
No ei se mun takia soittele tietenkään.
Mutta se taitaa olla vaan sellainen nainen jonka mies ei saisi käydä missään
siis eiköhän käyminen ole eri asia kuin asuminen? sehän tuli vielä teille sen jälkeen kun lapset nukkumassa.
Ja ajattele että sen täytyy tulla vieläkin kun sen kone jäi tänne mieheni laitettavaksi

Mun mies muuten sano sille ku se oli lähtemässä että tuut sit salaa hakemaan ton konees, siitä voitte päätellä missä talutushihnassa se mies on.
hmmm. Outoa. Kai se kaverin vaimo haluaa koneensa takaisin.
Oudolat kuulostaa.
Joko et puhu totta (omien lastesi olemassaolosta ja kumpi korjasi kenen konett ym) tai ette vaaan ymmärrä miehesi kanssa, että joissakin perheessä molemmat yhtä vastuussa lapsistaan kun niitä yhdessä tehty.
Siis väitätkö sä että sun miehes ei saa käydä kerta viikkoon missään muualla kuin töissä?
Oikeestikko ootte tollassia Justiinoita?
Kyllä se mies perheestään varmasti huolehtii ja välittää mutta nyt oli yhden illan täällä ja sekin muka paha.
Ihmisillä on erilaisia tilanteita.
Mulla oli ainakin tarve nauttia esim. kuopuksesta myös tämän vauva-aikana, mutta jos esikoinen koko ajan vieressä, ei kuopusta oikein voinut paijata mustasukkaisuuden takia.
Joillakin on aivan eri tilanne, koska esim. mummo voi hakea joskus isompaa lasta tai pihapiirissä voi olla isommalle kavereita, jolloin ei ole koko ajan vieressä katsomassa kun äiti hoitaa vauvaa.
Mulle tukiverkottomana tuo aika oli raskasta, enkä olisi tykäännyt jos mies olisi yhden koko illan ollut pois, jolloin olisin kiinni lapsissa koko hereilläoloajan. Koko ajan kahteen suuntaan vedettynä. Lisäksi kotityöt ja ruoanlaitot päälle.
Voin olla justiina, mutta toisaalta olen kannustanut miestä aina pikkujouluihin, ym. missä saa jutella ja tavata ihmisiä. Ja kun asuttiin hänen kavereiden kanssa samalla paikkakunnalla, kavereita tapaamaan. (tosin tuolloin meillä oli vaan yksi lapsi).
Mutta kuopuksen syntymän jälkeen oli mulle työntäyteinen ja raskas aika, enkä olisioikein ymmärtänyt koko illan kaverin koneen laittamista.
Parin pienen lapsen vanhempana sekä rahasta että ajasta tiukkaa.
Onneksi miehen kaverit viihytivät myös kotona kun heille tuli toinen lapsi.