Miehen kaveri oli meillä eilen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja anika harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis onko lapseton kaveri?

Niil on pari lasta ja se nainen ei saa edes yöunille niitä ilman miestä, se kaveri joutu lähtemään kesken kaiken meiltä pois laittamaan lapsia nukkumaan ja tuli sitten takaisin.

Toi kuulostaa niin tutulta, miehen veli on samanlaisessa liitossa, sääliks käy miestä !

Samoin mun miehen veli...

Hmm.. tai sitten te vaan kuvittelette kamalat "talutusnuora" tilanteet.

Kyllä mun veljen vaimokin soittelee useasti, jos veli on vaan meillä, enkä ikinä oo sitä kummallisena pitänyt. Samoin jos veljen vaimo on meillä.

Mutta ehkä jollain perheillä on vaan läheisemmät välit & käytettävyys kuin toisilla. Toki talutusnuora ihmisiäkin voi olla, mutta hyvin usein nuo talutusnuora ihmiset tulee vaan vieraiden omasta päästä.

Mun kaveripiirissä oli mies, jonka avokki aina mukamas kielsi menot. No kun sit kaverin (mies) kanssa kahdestaan ja kysyin, että onko tosiaan niin tossunalla, kun musta se avokki ei ole ollenkaan sellainen (olin siis tekemissä tyypin kanssa) niin paljasti mulle, että hän käyttää sitä tekosyynä, että ei oo pakko aina mennä niin kuin kaverit käskevät. Häntä ei kiinnosta joka viikonloppu rymytä baareissa niinkuin sinkuttomat kaverit. No kuten todettu. Kolikolla tosiaan on usein kaksi eri puolta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Mun mies ainakin kysyis, että eikö tullu yhtään ikävä tai etkö tarvinnut häntä missään, kun et soittanut ollenkaan, jos on koko päivän pois, eikä soittoo kuulu..

Koko päivä onkin vähän eri asia kuin parin kolmen tunnin kylässä käyminen ja useampi puhelu sen aikana :)

Mut edelleenkään pa ei ole kertonut et kuinka kauan mies heillä oli. Suoraan töistä lasten nukkumaan menoon vai sen pari tuntia. Ja jos ap:sta oli monta puhelua niin mikä oli todellinen määrä?

Alkuperäinen kirjoittaja vielä:
Itse asiassa täällä palstalla näin ei ole. Vaan äiti, joka haluaa käydä virkistäytymässä, on usein leimattu tavalla tai toisella huonoksi. En ota mitään kantaa sairaalloiseen mustasukkaisuuteen tai ap:n kuvaamaan tilanteeseen, mutta sen olen havainnut, että miestä, joka oikeasti tasapuolisesti jakaa vastuun kotiasioista ja lapsista, hyvin helposti kuvitellaan "tossun alla" olevaksi tms. Onko se uhrautujaäideille uhka? Vai vanhanaikaista ajattelua, että lastenhoito nyt ei yhtä paljon isälle kuulu? Eikä jakaminen tarkoita, että kaikki tehdään yhdessä yhtäaikaa, vaan 200-luvulla kai tasapuolisuutta ja tasa-arvoisuutta.

Jaa-a, en mä tiedä. En ole uhrautujaäiti, eikä meistä kumpikaan (mieheni tai minä ) ole tossun alla. Meillä molemmilla on, ja saakin olla, ihan omia menoja ja kavereita, yhteisten juttujen lisäksi.

No, sitten asia lienee kohdillaan. Minusta vain joskus tuntuu, että jos nainen edes toivoo tai jopa uskaltaa edellyttää em. juttuja, hänet leimataan justiinaksi...

Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mä en kyl nyt oikein usko koko tarinaa tai sit teillä on tosi erikoiset koneiden korjaustavat. Meidän "atk-tuki" tulee meille jos koneeseen iskee ongelmaa ja tasan kerran on vanha kone viety korjaajalle kotiin ku siitä siirrettiin tiedot uuteen - aikaa meni n. puol tuntia. Jos sun mies korjaa konetta useamman tunnin niin mihin sitä kaveria tarvitaan paikalle?

Juu, tarina tökkii.
Voi mies olla kovilla, mutta silloin on taatusti eukkokin eikä siinä paljon auta muitten mutkutukset.

Ap: Jos todella olet noin huolissasi, ota lapset hoitoon ja anna pariskunnalle aikaa olla kaksin.

Sulla ei oo ihan hirveesti ilmeisesti käsitystä esim. ohjelmien asentamista tai päivitysten lataamisesta koneelle? Se on kyllä ihan aikaa vievää puuhaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Koska:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Siis eikö se ap:n kertoma ukko ollut tunteja kylässä? Miksi täällä nyt puhutaan tunnista?
Koska tässä on ollu monta eri ihmistä kertomassa monesta eri tapauksesta, ne ei enää kaikki puhu siitä alkuperäsestä jutusta.

Niin, mutta eikö se ollut just ap, joka sanoi että se ukko joutu kesken lähtee laittamaan lapsia nukkumaan ja sitten palasi? Eiköhän se nyt sitten ole kauan se vierailu kestänyt?

Mun mies ainakin kysyis, että eikö tullu yhtään ikävä tai etkö tarvinnut häntä missään, kun et soittanut ollenkaan, jos on koko päivän pois, eikä soittoo kuulu..

Koko päivä onkin vähän eri asia kuin parin kolmen tunnin kylässä käyminen ja useampi puhelu sen aikana :)

Mutta jos on ollut eka koko aamupäivän töissä, tullut kotiin, heittänyt takin (mää vielä olen poissa kotoo) ja menee sitten kiireesti kaverilleen, niin silloin on kyseessä "koko päivä", vaikka itse vierailla on ollut vain pari tuntia.

Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
Mun mielestä on normaalia soittaa kumppanille 2-5 krt jos toinen on 3-5 tuntia jossain reisussa ja jos on asiaa - olkoonki kyläilemässä. Musta puolisot on ennen kaikkee toistensa ja perheensä "käytettävissä", kaverit on hyvä ja hieno asia mut perhe pitäis tulla ensin.

tässä me ollaan eri mieltä :)

mutta jokaiselle suotakoon oma mielipiteensä :D

Juu, mutta vaikka on erimieltä ja ajattelee itse toisin, niin ei parane silti tehdä omia päätöksiä toisten suhteesta tjms. Toinen on "tossu/talutusnuorassa" tjms, koska todellisuus voi olla hyvin kaukana.

mutta mä ainakin voin päätellä oman lähipiirini tapauksesta selkeesti et on turhan tiukka talutusnuora, ei tarvii olla mikään sherlock holmes :D
asia sitten erikseen miten miehet asian ottaa, onko se niille ok vai ei.. :whistle:

No mutta tässä tää ajattelutapa mättää: Eihän se silloin ole "liian tiukka", jos se ei miestä häiritse, vaan he ovat suhteessaan tyytyväisiä...

Alkuperäinen kirjoittaja Jos:
Mun mielestä on normaalia soittaa kumppanille 2-5 krt jos toinen on 3-5 tuntia jossain reisussa ja jos on asiaa - olkoonki kyläilemässä. Musta puolisot on ennen kaikkee toistensa ja perheensä "käytettävissä", kaverit on hyvä ja hieno asia mut perhe pitäis tulla ensin.

tässä me ollaan eri mieltä :)

mutta jokaiselle suotakoon oma mielipiteensä :D

Juu, mutta vaikka on erimieltä ja ajattelee itse toisin, niin ei parane silti tehdä omia päätöksiä toisten suhteesta tjms. Toinen on "tossu/talutusnuorassa" tjms, koska todellisuus voi olla hyvin kaukana.

Jos sun miehes kävis puoli tuntia tai tunnin jossain, etkä soittais sinä aikana, oisko se sillonkin huolissaan että mikset oo ikävöiny ja soitellu?

Toivottavasti ei, se vasta jo oiskin huolestuttavaa.

No ei tietenkään. Eihän sillo välttämättä ees huomaa, että on ollutkaan missään...

Kyllä mun veljen vaimokin soittelee useasti, jos veli on vaan meillä, enkä ikinä oo sitä kummallisena pitänyt. Samoin jos veljen vaimo on meillä.

Mutta ehkä jollain perheillä on vaan läheisemmät välit & käytettävyys kuin toisilla. Toki talutusnuora ihmisiäkin voi olla, mutta hyvin usein nuo talutusnuora ihmiset tulee vaan vieraiden omasta päästä.

Mun kaveripiirissä oli mies, jonka avokki aina mukamas kielsi menot. No kun sit kaverin (mies) kanssa kahdestaan ja kysyin, että onko tosiaan niin tossunalla, kun musta se avokki ei ole ollenkaan sellainen (olin siis tekemissä tyypin kanssa) niin paljasti mulle, että hän käyttää sitä tekosyynä, että ei oo pakko aina mennä niin kuin kaverit käskevät. Häntä ei kiinnosta joka viikonloppu rymytä baareissa niinkuin sinkuttomat kaverit. No kuten todettu. Kolikolla tosiaan on usein kaksi eri puolta.

Mun mielestä se, miten monta kertaa tunnissa pariskunta soittaa toisilleen, ei kerro mitään siitä miten läheiset välit heillä on.

Ei tuo meidän tuntema tapaus, missä eukko soittelee koko ajan, ainakaan tunnu kovinkaan tyytyväiseltä tilanteeseen.

Jos mun mies käyttäisi mua tekosyynä sille, että ei saa mennä baariin tms, niin suuttuisin. Voi sanoa ihan itse että en halua, en jaksa, ei nyt kiinnosta, eikä käyttää puolisoaan tekosyynä ja nolata tätä muiden silmissä. Mun mies onneksi osaakin sanoa ihan suoraan, kun joku soittaa ja häntä ei huvita lähteä mihinkään, että en nyt jaksa, olen kotona vaan.

Yleensä kai kaksi aikuista ihmistä kykenee olemaan erilläänkin hetken aikaa, ilman jatkuvaa puhelinyhteyttä toisiinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sulla:
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:
Mä en kyl nyt oikein usko koko tarinaa tai sit teillä on tosi erikoiset koneiden korjaustavat. Meidän "atk-tuki" tulee meille jos koneeseen iskee ongelmaa ja tasan kerran on vanha kone viety korjaajalle kotiin ku siitä siirrettiin tiedot uuteen - aikaa meni n. puol tuntia. Jos sun mies korjaa konetta useamman tunnin niin mihin sitä kaveria tarvitaan paikalle?

Juu, tarina tökkii.
Voi mies olla kovilla, mutta silloin on taatusti eukkokin eikä siinä paljon auta muitten mutkutukset.

Ap: Jos todella olet noin huolissasi, ota lapset hoitoon ja anna pariskunnalle aikaa olla kaksin.

Sulla ei oo ihan hirveesti ilmeisesti käsitystä esim. ohjelmien asentamista tai päivitysten lataamisesta koneelle? Se on kyllä ihan aikaa vievää puuhaa.

On kokemusta aika lailla ja tiedän että siihen riittää hyvin yhden ihmisen aika. Paitsi, jos kone on huippuhidas tms.

Meillä ollaan molemmat vanhemmat kotona lasten nukkumaanmenoaikaan jos ei ole ihan pakollista menoa.

Ja voisin hyvin kuvitella tilanteen että mies on luvannut tulla kotiin esim klo.20 kun on iltapuuron aika, mutta jää kiinni suustaan ja kello lähenee yhdeksää. Jolloin minä luonnollisesti otan puhelimen käteeni ja varmistan onko mies tulossa vaiko ei.

Siinä vaiheessa mulle on ihan sama mitä se miehen kaveri ajattelee minusta ja siitä onko mies tossun alla vai miten meidän perhe-elämä ja parisuhde yleensäkin voi; olemme sopineet että iltapuuhat hoidetaan yhdessä ja se sopimus menee kavereiden edelle.

Ihan yhtä lailla mies soittas mun perään jos jäisin kaverillei notkumaan siihen aikaan kun pitäis olla kotona lasten iltapuuhissa. Enkä mä kokis olevani tossun alla.
Miksi siis mies on automaattisesti tossun alla tuollaisessa tilanteessa?

Ihmeellisiä oletuksia ja yleistyksiä taas..

Mun mielestä se, miten monta kertaa tunnissa pariskunta soittaa toisilleen, ei kerro mitään siitä miten läheiset välit heillä on.

Ei tuo meidän tuntema tapaus, missä eukko soittelee koko ajan, ainakaan tunnu kovinkaan tyytyväiseltä tilanteeseen.

Jos mun mies käyttäisi mua tekosyynä sille, että ei saa mennä baariin tms, niin suuttuisin. Voi sanoa ihan itse että en halua, en jaksa, ei nyt kiinnosta, eikä käyttää puolisoaan tekosyynä ja nolata tätä muiden silmissä. Mun mies onneksi osaakin sanoa ihan suoraan, kun joku soittaa ja häntä ei huvita lähteä mihinkään, että en nyt jaksa, olen kotona vaan.

Yleensä kai kaksi aikuista ihmistä kykenee olemaan erilläänkin hetken aikaa, ilman jatkuvaa puhelinyhteyttä toisiinsa.

Ei muija sitä kuule, että tekosyynä käyttää. Ja jos muija ei muutenkaan oo tekemissä niin mitäs väliä sillä sitten on. (miehen ajatusta). Olen itse ainakin törmännyt tuohon pariin otteeseen, että miehet käyttäisi tuota.

Ja mun mielestä se, ettei soita ikinä tai jopa pitää outona, jos toinen soittaa pariin kertaan kun on vierailla, niin on kyl niin outoa kuin olla ja voi. EIkö voi olla oma rento itsensä ja jos on asiaa niin soittaa ja silläsipuli? Miksi etsiä esim. toisen laittamaa pussia jostain, jos yhdellä soitolla asia on hetkessä ohi? Miksi ei voisi soittaa? Miksi se soittaminen nähdään ihan hirveänä "sutena" ulkopuolisin silmin, vaikkei itse henkilöt edes koe sitä pahana?

Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
Meillä ollaan molemmt kotona lasten nukkumaanmenoaikaan jos ei ole ihan pakollista menoa.
Ja voisin hyvin kuvitella tilanteen että mies on luvannut tulla kotiin esim klo.20 kun on iltapuuron aika, mutta jää kiinni suustaan ja kello lähenee yhdeksää. Jolloin minä luonnollisesti otan puhelimen käteeni ja varmistan onko mies tulossa vaiko ei.

Siinä vaiheessa mulle on ihan sama mitä se miehen kaveri ajattelee minusta ja siitä onko mies tossun alla vai miten meidän perhe-elämä ja parisuhde yleensäkin voi; olemme sopineet että iltapuuhat hoidetaan yhdessä ja se sopimus menee kavereiden edelle.

Ihan yhtä lailla mies soittas mun perään jos jäisin kaverillei notkumaan siihen aikaan kun pitäis olla kotona lasten iltapuuhissa. Enkä mä kokis olevani tossun alla.

Mikä teillä määritellään pakolliseksi menoksi? Joutuuko esim. saunaillasta lähtemään kesken kaiken kotiin, koska lapsilla on nukkumaanmenoaika, koska ajanvietto kavereiden kanssa ei ole varsinaisesti pakollista?

Tuo, että soittaa yhdeksän maissa, jos toinen on sanonut tulevansa kahdeksaksi kotiin, on mun mielestä ihan normaalia. Mutta jos soittaa viisi kertaa jo ennen sitä kello kahdeksaa, niin... :whistle:

Meillä ollaan molemmt kotona lasten nukkumaanmenoaikaan jos ei ole ihan pakollista menoa.

Mikä teillä määritellään pakolliseksi menoksi? Joutuuko esim. saunaillasta lähtemään kesken kaiken kotiin, koska lapsilla on nukkumaanmenoaika, koska ajanvietto kavereiden kanssa ei ole varsinaisesti pakollista?

Tuo, että soittaa yhdeksän maissa, jos toinen on sanonut tulevansa kahdeksaksi kotiin, on mun mielestä ihan normaalia. Mutta jos soittaa viisi kertaa jo ennen sitä kello kahdeksaa, niin... :whistle:

Musta ei todellakaan ole normaalia, että toinen on lupautunut tuleen kahdeksalta kotiin ja ei pääse, eikä vaivaannu ilmoittamaan mitään. Musta ei todellakaan ole normaalia, että aikuisen ihmisen perään tulisi soittaa, kun toinen ei ite tajua ilmoittaa miksei aikataulu pidä.

Jos mun mies pitäisi tuollaista, että sanoo mulle jonkun ajan, eikä vaivaannu oikeesti silloin tuleen, eikä ees vaivaannu soittamaan mulle (ellei oo tosi hyvää selitystä miksei pystynyt soittaan) niin vetäisin kyllä herneet nenään mäkin, jos se jatkuvaa olisi.

oh hoh..onpa tästä saatu juttua aikaseksi..tuli vua mieleen,et jos täs oes nainen joka oli käymäs kyläs ja mies soittelis..ni luulenpa että vastaukset oes toista luokka... ;) (en lukenu,ku ekat sivut)

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyyntynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Siis väitätkö sä että sun miehes ei saa käydä kerta viikkoon missään muualla kuin töissä?
Oikeestikko ootte tollassia Justiinoita?
Kyllä se mies perheestään varmasti huolehtii ja välittää mutta nyt oli yhden illan täällä ja sekin muka paha.

Sitä samaa minäkin ihmettelen.... Voi mies raukkoja!!!

Käykö se vaimo kerta viikkoon tai useammin kyläilemässä ja olisiko tilanne toinen palstalaisten mielestä, jos mies soittelisi vaimon perään? (Vaimo kun ei palstalaisten mielestä saa mennä mihinkään, vaan hänen kuuluu olla kotona hellan vieressä ja lapsia nukuttamassa, kuten kunnollinen äidillinen äiti ja sen jälkeen myös (tietenkin) hoikka ja seksikäs iloinen vaimo vastaanottamassa virkistäytynyttä miestä). Ihme kaksinaismoralisteja...

No minun mielestäni asia on ihan sama myös toisinpäin! Hihnat ei saa olla NOIN tiukalla puolin eikä toisin.

Mitäpä muuta tästä voi päätellä kuin, että ihmiset näköjään päättelevät toisistaan jos jonkinlaista aika pienin perustein. Edelleen mietin, että mikä sitten on se sopiva määrä olla pois kotoa per vanhempi per viikko, etteivät lapset tai kumpikaan vanhemmista kärsi (tai ole huonoja vanhempia, jotka luuhaavat illat pitkät? etenkin, jos olet nainen). Eikö oikeasti kukaan muu huomaa sitä erilaista asetelmaa naisiin liittyen? Toki, jos lapsia ei ole ja niin halutaan, on ok olla menossa iltaisin, mutta kyllä olen itse sitä mieltä, että kun yhdessä on lapset hankittu, niin tasapuolisesti heistä vastuu kannetaan (puhumattakaan heihin liittyvistä iloista). Meillä molemmat käyvät jossain viikottain ominpäin ja taitaa kumpikin pirauttaa välillä jotain asiaa - mieheni ehkä useamminkin. Kumpikaan ei koe olevansa tossun alla tai talutusnuorassa, mutta meidänkin tapauksessamme vanhat sukulaisnaiset ovat moista arvailleet - ihan sillä perusteella, että mies jakaa vastuun tasapuolisesti ja vapaaehtoisesti. Sairaalloinen mustasukkaisuus on sitten eri kuin se, että edellyttää tasapuolisuutta asioissa. Jotta voisi esim. puheluista päätellä sairaalloista mustasukkaisuutta, pitäisi tuntea molemmat osapuolet, kuulla puhelu ja tietää myös taustoja.

Ja mun mielestä se, ettei soita ikinä tai jopa pitää outona, jos toinen soittaa pariin kertaan kun on vierailla, niin on kyl niin outoa kuin olla ja voi. EIkö voi olla oma rento itsensä ja jos on asiaa niin soittaa ja silläsipuli? Miksi etsiä esim. toisen laittamaa pussia jostain, jos yhdellä soitolla asia on hetkessä ohi? Miksi ei voisi soittaa? Miksi se soittaminen nähdään ihan hirveänä "sutena" ulkopuolisin silmin, vaikkei itse henkilöt edes koe sitä pahana?

Mun mielestä se riippuu siitä, miksi soittaa. Jos ei löydä jotain toisen jäljiltä piilossa olevaa tavaraa, niin tottakai voi soittaa, tai jos vaikka haluaa toisen tuovan Ärrältä maitoa kotimatkalla. Mutta kun asiaa on 5 min välein ja aiheena jotain ihan typerää, niin sitä mä en ymmärrä. Eikä ymmärrä tämä meidän tuttavakaan, on ihan itse meidän kuullen vaimolleen sanonut että pakkoko on koko ajan soitella? Vaimo kun varmaan löytää kaapista lapselle toiset sukat, jos ne sukat, mitkä sillä oli päivällä jalassa, on nyt kadoksissa...

Toiset soittaa, kun on asiaa (kuten minä ), ja toiset keksii ihan mistä tahansa asiaa päästääkseen soittamaan ja samalla kuulostelemaan onko siippa siellä missä pitikin. Ja jälkimmäistä mä en vaan ymmärrä. Meidän tuntema tapaus pitää asiaa itsekin äärimmäisen ärsyttävänä ja nolona: kaveritkin nauraa, kun toisen vaimo soittelee koko ajan joko miehelleen, tai jos tämä ei vastaa (ei vaikka kuule) niin vaimo soittaa kavereille ( "Onks meidän Pertti siinä?" ), lähettää miehelle tekstarin ( "Mikset vittu vastaa?!" ) ja onpa se mun miehellekin laittanut tekstarin missä haukkui miehensä, mun miehen ja koko niiden kaveriporukan - pojat kun olivat uskaltautuneet biljardia pelaamaan kokonaiseksi kahdeksi tunniksi. SE on ihan sairasta, ja kuka voi muka olla eri mieltä?

Pakollista menoa on miehen työt ja etukäteen sovitut menot; esim saunailta tms. (tietenkin, eiköhän jokainen ymmärrä sen ettei kesken saunaillan kukaan lähde kotiin lapsia nukuttamaan )
Ei kuitenkaan kahvittelut tai kaverin tetokoneen korjaus tai vastaava.
Ne kyläilyt voi nääs hoitaa muuhunkin aikaan.

Voihan tuossakin olla nin että se mies lupaa ja lupaa tulla johonkin tiettyyn aikaan, mutta unohtaa sitten ajankulun jos ei vaimo muistuta. Sellaistakin kuulemma tapahtuu. :D

Musta ei todellakaan ole normaalia, että toinen on lupautunut tuleen kahdeksalta kotiin ja ei pääse, eikä vaivaannu ilmoittamaan mitään. Musta ei todellakaan ole normaalia, että aikuisen ihmisen perään tulisi soittaa, kun toinen ei ite tajua ilmoittaa miksei aikataulu pidä.

Jos mun mies pitäisi tuollaista, että sanoo mulle jonkun ajan, eikä vaivaannu oikeesti silloin tuleen, eikä ees vaivaannu soittamaan mulle (ellei oo tosi hyvää selitystä miksei pystynyt soittaan) niin vetäisin kyllä herneet nenään mäkin, jos se jatkuvaa olisi.

Meilläkin ilmoitetaan, puolin ja toisin, jos ei päästäkään tulemaan sovittuna aikana. Soitetaan, tai laitetaan tekstari.

Mutta jos esim. miehen ystävä on sanonut vaimolleen että tulee kello 20, ja on meillä edelleen kello 20:55, niin silloin ymmärrän miksi vaimo soittaa ja kysyy, ja ymmärtää varmaan mies itsekin. Sitä mä tarkoitin.

Mun mielestä se riippuu siitä, miksi soittaa. Jos ei löydä jotain toisen jäljiltä piilossa olevaa tavaraa, niin tottakai voi soittaa, tai jos vaikka haluaa toisen tuovan Ärrältä maitoa kotimatkalla. Mutta kun asiaa on 5 min välein ja aiheena jotain ihan typerää, niin sitä mä en ymmärrä. Eikä ymmärrä tämä meidän tuttavakaan, on ihan itse meidän kuullen vaimolleen sanonut että pakkoko on koko ajan soitella? Vaimo kun varmaan löytää kaapista lapselle toiset sukat, jos ne sukat, mitkä sillä oli päivällä jalassa, on nyt kadoksissa...

Toiset soittaa, kun on asiaa (kuten minä ), ja toiset keksii ihan mistä tahansa asiaa päästääkseen soittamaan ja samalla kuulostelemaan onko siippa siellä missä pitikin. Ja jälkimmäistä mä en vaan ymmärrä. Meidän tuntema tapaus pitää asiaa itsekin äärimmäisen ärsyttävänä ja nolona: kaveritkin nauraa, kun toisen vaimo soittelee koko ajan joko miehelleen, tai jos tämä ei vastaa (ei vaikka kuule) niin vaimo soittaa kavereille ( "Onks meidän Pertti siinä?" ), lähettää miehelle tekstarin ( "Mikset vittu vastaa?!" ) ja onpa se mun miehellekin laittanut tekstarin missä haukkui miehensä, mun miehen ja koko niiden kaveriporukan - pojat kun olivat uskaltautuneet biljardia pelaamaan kokonaiseksi kahdeksi tunniksi. SE on ihan sairasta, ja kuka voi muka olla eri mieltä?

Ei varmasti kukaan, mut (mä toistan itteeni) me ei tiedetä tarpeeks et voitais sanoo et onko ap:n tarinassa tosta kyse - hän ei suostu täydentämään niitä tietoja jotka asiaan auttais.
Lähinnä on tuomittu KAIKKI soittaminen eli jos mies istuu heillä niin pitäis olla täys radiohljaisuus. Sen kuvan mä tästä sain.

Siis ymmärränkö mää nyt oikein. Mies joko NÄYTTÄÄ teille tekstiviestinsä tai te katsotte ne itse? Miten ihmeessä tiedätte, että tekstiviesteillä on haukkunut koko porukan lyttyyn?

tommonen synnytyksen jälkeen kun oli vielä hormoonit ja vitutti kun mies ei ollutkaan meidän kanssa kotona niinku oli lupaillu. Mä ihan rehellisesti vaan halusin pilata sen illan. Nyt vähän jo hävettää... Vaikkei sinänsä tarviis koska ukko kuitenki oli tosi paskamainen. Meillä se siis lähti pe-la ryyppäämään ja aamut siis krapulassa. Mut en mä sitä tajuu et jos joku tekee sellasta "muuten vaan ja normaalisti"

Yhteistyössä