miehen kasvain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surusilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surusilmä

Vieras
En tiedä mihin enää ajatuksia purkaa. Miehellä keuhkoissa ja rinnassa hyvänlaatuinen kasvain. Hirmu kipeä se on. Olen jo pitkään kantanut yksin vastuun taloudesta,kun mies ei ole saanut aikaseksi mennä lääkäriin ja ollut hunningolla. Nyt aloitin opiskelut ja tuntuu,että kaikki kaatuu päälle. Töissä pitäis jaksaa ja opiskelut opiskella, ja lapsetkin hoitaa. Onneksi kasvain oli hyvänlaatuinen mies piristyi kovasti ja minäkin. Rankaa on ollut ja leikkauksen yms jälkeen varmasti vielä rankempaa. En tiedä miten jaksan tämän kaiken läpi. MIeskin masentunut ja sitäkin pitäisi jaksaa tukea.. kuka tukee minua...

kiitti kun sain purkaa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Häntä pystyyn, siinä nyt kauan toipuessa mene hyvälaatuisen kasvaimen leikkauksesta. Minäkin olin sapen poiston jälkeen kuukaudessa töissä.

Miten oli niin pitkä sairasloma? Kaula kun vedetään auki saa kaksi viikkoa saikkua.

Häntä pystyyn, siinä nyt kauan toipuessa mene hyvälaatuisen kasvaimen leikkauksesta. Minäkin olin sapen poiston jälkeen kuukaudessa töissä.

Miten oli niin pitkä sairasloma? Kaula kun vedetään auki saa kaksi viikkoa saikkua.

No kyllä minä sain kuukauden sairaslomaa, johtui varmaan arven koosta ja työstä että joutuu nostelemaan suht painavia tavaroita.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos kannustuksista.. kaipa se aurinkikin paistaa joskus risu kasaan... välillä tulee vaan voimattomuuden puuskia..

Voimia paljon.:hug: Ajattelet nyt että tämä on vaan sellainen ajanjakso että sinun on vain pakko jaksaa, ja tiedät että helpottaa kun mies on saanut terveyden kuntoon. Ja kyllä sinä jaksatkin! Rankkaa varmasti tulee olemaan, toivottavasti on läheisiä jotka voi auttaa.

Yhteistyössä