Miehen kanssa pattitilanteessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hiili"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hiili"

Vieras
Minun mielestä miehen olis aika aikuistua, ottaa vastuuta lapsesta, omista teoista ja perheestä muutenkin. Käyttäytyy usein niinku olis n. 16 vuotias. Mun mielestä olis ihanaa ja seksikästäkin jos mies käyttäytyis niinku vastuullinen aikuinen mies, enkä koe häntä sellaisena kuin on nyt ollenkaan haluttavana.

Mies taas vastaa näihin mun juttuihin, että jos sais edes joskus seksiä ja läheisyyttä, alkais käyttäytyä kypsemmin. Mies siis kostaa seksittömyyden myös lapselle, ei voi viettää aikaa sen kanssa koska minä pyydän leikkimään, hoitamaan jne...

Ite en tietoisesti käytä seksiä "aseena" mutta KÄRJISTETYSTI en vaan halua antaa miehelle joka käyttäytyy noin...

Mites tästä vois selvitä? Ero on tietty käyny mielessä monta kertaa mutta tuntuu että ollaan sinnitelty jo niin pitkään et ei vieläkään voi luovuttaa...

Anna sille nuijalle. Sittenpä heitä pihalle. Tuommonen mikskään muutu mutta saatpa todistettua että valehtelee. Tai jos ihme tapahtuu niin tiedätpä itse olevasi aikuinen.

[QUOTE="vieras";23562483]Ja teillä oli ikää 15v?[/QUOTE]

En oo ikinä ymmärtäny mitä hyötyä tämmösestä vastauksesta on? Ymmärtämättömyys voi tietty johtua kypsymättömyydestäni, ihan niinku tuo kuvaamani tilannekin.

[QUOTE="-x-";23562506]Miesten näkökulmasta ajateltuna,jos sängyssä ei mee hyvin ei muutenkaan mee hyvin....Ja naiset katsoo asiaa taas päinvastaisesta vinkkelistä;) ...[/QUOTE]

Näinpä se tuntuis olevan...

[QUOTE="Tao";23562511]Anna sille nuijalle. Sittenpä heitä pihalle. Tuommonen mikskään muutu mutta saatpa todistettua että valehtelee. Tai jos ihme tapahtuu niin tiedätpä itse olevasi aikuinen.[/QUOTE]

Tätäkö mun pitää sit kokeilla. :/

[QUOTE="hiili";23562519]En oo ikinä ymmärtäny mitä hyötyä tämmösestä vastauksesta on? Ymmärtämättömyys voi tietty johtua kypsymättömyydestäni, ihan niinku tuo kuvaamani tilannekin.[/QUOTE]

Aivan totta, jos teillä olisi aikuinen ajatusmaailma edes toisella, ei noin typeriä juttuja tarvisi täällä kirjoitella, mutta kun molemmat on tuolla teiniosastolla niin lopputulos on että lapsi kärsii.

jaksut sulle... mistä tuollaisia miehiä löytyy???

omani kyllä auttaa minua, tai siis yhteiset lapset kun on, ne hoidetaan yhdessä!
kotityöt eivät ole täysin minun vastuullani, toki kotona ollessani teen päivisin.

[QUOTE="vieras";23562557]Aivan totta, jos teillä olisi aikuinen ajatusmaailma edes toisella, ei noin typeriä juttuja tarvisi täällä kirjoitella, mutta kun molemmat on tuolla teiniosastolla niin lopputulos on että lapsi kärsii.[/QUOTE]

Okei, kiitos. Vielä se jäi epäselväksi, miten tämäkin sun vastaus autto tässä tilanteessa? Onko se sitten kypsää tulla aukomaan päätä tänne, kun mä ihan asiallisesti kysyn vinkkiä?

Ja mikä tässä sua noin kiihdyttää et pitää tolleen vastata? Oot vastaavassa tilanteessa ja projisoit, kenties?

[QUOTE="huoh";23562575]jaksut sulle... mistä tuollaisia miehiä löytyy???

omani kyllä auttaa minua, tai siis yhteiset lapset kun on, ne hoidetaan yhdessä!
kotityöt eivät ole täysin minun vastuullani, toki kotona ollessani teen päivisin.[/QUOTE]

Kiitos. Teillä on varmaan sellainen tilanne kuin meilläkin oli kuvitelmissa, mut eipä menny asiat suunnitellusti... :(

no, parisuhteet ei oo helppoja eikä tarvii ollakkaan. Kannattaa vaan elää itselleen tarpeeksi laadukasta elämää, jos mies ei tee mitään ja on kun kakara olet noteeraamatta vaan sitä. Kyllä sun halutj atkaa parisuhteessa hupenee ja kun et varaa yhtään miehees huomaat joku päivä pärjääväs yksin ja aikuinen lapsi pihalle vaan.

Kyllä aikuisen on tajuttava olla aikuinen ja siitä ei kannata loputtomiin tapella ja riidellä. Ja kaikkihan sen tänäpäivänä tietää, että vastuuta vieroksuva mies ei sytytä naista ja ei ainakaan seksiin tarvii suostua jos ei oikeast sitä halua.

[QUOTE="vieras";23562685]Toinen kiristää seksillä, toinen kiristää "en sitten hoida lasta". Tehkää lapsellenne palvelus ja erotkaa![/QUOTE]

Näinhän se menee vaikka et muka "tietoisesti" seksillä kiristä. Joko jompi kumpi aikuistuu ja lakkaa kiristämästä tai sitten eroatte.

Varmaan jos sun mies kirjoittaisi tänne omasta pattitilanteestaan (ei seksiä) niin kirjoittaisi sinusta varmaan vähän samaan malliin.

Tuossa pitää jomman kumman ensin antaa periksi ja tilanne raukeaa. Miehille seksi nyt vaan on se juttu ja jos se ei toimi niin sen puute pyörii mielessä koko aika.

Varmaan jos sun mies kirjoittaisi tänne omasta pattitilanteestaan (ei seksiä) niin kirjoittaisi sinusta varmaan vähän samaan malliin.

Tuossa pitää jomman kumman ensin antaa periksi ja tilanne raukeaa. Miehille seksi nyt vaan on se juttu ja jos se ei toimi niin sen puute pyörii mielessä koko aika.

Voiko se olla oikeesti niin tärkee asia että antaa lapsen kärsiä omien tarpeidensa takia?

Sitä vaan pelkään et noi on ihan tyhjiä puheita; jos mies saa seksiä (kaiken muun hyödyn lisäksi), on sillä täysylläpito eikä varmaan mitään muutosta tapahdu sit ainakaan...

Voithan sä kokeilla sitä seksin antoa. Ja kuuntelet sitten, että mikäs selitys on, kun edellinen ei enää kelpaa. Erittäin epäkypsää käytöstä mieheltäsi, mutta jos se oikeesti ajattelee noin, niin ota siltä tekosyy pois.

Joo miehenä voin sanoa että se vaivaa jos ei saa, tuntee itsensä huonommaksi ja muutenkinnkaikkinvituttaa ja miettii miksi toi akka ei voi antaa, eikö se enää tykkää musta jne...

[QUOTE="vieras";23562931]Jos mies edes joskus on saanut niin olisko se silloin parempi mies?[/QUOTE]

Jos tarkotat onko mies saaneena ollu parempi mies, niin ei oo ollu...

Voithan sä kokeilla sitä seksin antoa. Ja kuuntelet sitten, että mikäs selitys on, kun edellinen ei enää kelpaa. Erittäin epäkypsää käytöstä mieheltäsi, mutta jos se oikeesti ajattelee noin, niin ota siltä tekosyy pois.

Juu tätä kait on sit kokeiltava. Katotaan mitä siitä seuraa. Paitsi varmaan se sit valittaa ku mä vaan "annan" enkä haluu oikeesti.

[QUOTE="akka";23563079]En ole ikinä ymmärtänyt seksillä kiristämistä,maailman typerin homma.Ei se parsiuhde ainakaan parane sillä että pihtaat.[/QUOTE]

Pointti on että mies ei oo haluttava!

Miehet on pirullisia kun ne on puutteessa, meillä huomaa heti käytöksestä, jos on jostain syystä viikko vierähtäny että seksiä ei ole ollu...heti kun saa, alkaa elämä taas hymyillä :D