Miehen kanssa kylpylään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bandalai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tampereen kylpylä on pieni ja suhteellisen rauhallinen, eikä kaupunkiinkaan ole pitkästi. Mikään bilepaikka se ei ole ja ravintolakin on no hmm, ihan ok (kunhan ei tilaa kalaa, minä ainakinolen saanut petyä kalan kanssa muutaman kerran, enkä näköjään oppinut). Jos bilettämän haluaa, niin kaupunki on tosiaan lähellä. Altaita on vain yksi iso +pari poreallasta ja yksi mineraaliallas, joten paikka on pieni, mutta kiva.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2005 klo 22:31 hi-5 kirjoitti:
Tampereen kylpylä on pieni ja suhteellisen rauhallinen, eikä kaupunkiinkaan ole pitkästi. Mikään bilepaikka se ei ole ja ravintolakin on no hmm, ihan ok (kunhan ei tilaa kalaa, minä ainakinolen saanut petyä kalan kanssa muutaman kerran, enkä näköjään oppinut). Jos bilettämän haluaa, niin kaupunki on tosiaan lähellä. Altaita on vain yksi iso +pari poreallasta ja yksi mineraaliallas, joten paikka on pieni, mutta kiva.

Jos tahtoo Tampereelle shoppailemaan, kannattaa harkita enemmin Nokian Edeniä kylpyläksi... Huomattavasti tasokkaampi paikka, joskin hinnoista ei minulla ole tietoa, kun en kummassakaan ole koskaan yöpynyt. Edenissä on osa ihan uusia/juuri uusittuja huoneita ja allasosasto laajempi kuin Tampereen kylpylässä.

Miksi ei Viroon? Pärnussa on uusi Tervise Paradiis kylpylähotelli, jossa kyllä viettää ihanan rentouttavan loman. Ja samalla siis edullisia jouluostoksia joko ihan Pärnussa tai matkan varrella Tallinnassa. :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2005 klo 21:37 Satu kirjoitti:
Jos tahtoo Tampereelle shoppailemaan, kannattaa harkita enemmin Nokian Edeniä kylpyläksi... Huomattavasti tasokkaampi paikka, joskin hinnoista ei minulla ole tietoa, kun en kummassakaan ole koskaan yöpynyt. Edenissä on osa ihan uusia/juuri uusittuja huoneita ja allasosasto laajempi kuin Tampereen kylpylässä.

Eden on isompi ja sen mukaisesti myös rauhattomampi ja siellä on todella huono palvelu, myös ravintolassa (ja palautetta ollaan kyllä annettu, eipä näytä auttavan)! Ollaan oltu muutama kerta ja joka kerta ollaan petytty henkilöstöön, vaikka ihan iloisella mielellä oltiin matkassa. Jos lapsia on mukana, niin silloin Eden, koska siellä löytyy lapsillekin juttuja, mutta jos haluatte kyhnöttää kahdestaan, niin suosittelen lämpimästi Tampereen kylpylää.

Yhteistyössä