Miehen juomisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras

Vaikea asia. Mies pahoinpiteli minut vuosi sitten humalassa, lupasi kuun taivaalta etten jätä häntä, ja jäin. Hän haki apua, lupasi olla juomatta (minun jäämisen ehto) ja kaikki meni hyvin. Minulla on ollut vaikea vuosi, olin silloin raskaana, ja jouduin syömään nukahtamislääkkeitä että sain nukuttua, ja kun vauva syntyi, aloitin masennuslääkkeet. Olemme käyneet perheneuvonnassa ja luottamus oli palautumassa, kaikki näytti hyvältä.

Eilen mies näki kaverinsa ja tuli kotiin oluelle haisten, oli omien sanojensa mukaan juonut 3 isoa olutta. Minä aloin tärisemään, otin vauvan ja menin makuuhuoneeseen nukkumaan, en ymmärrä miksi pelkäsin, ei hän ollut mitenkään uhkaava. Nyt en tiedä mitä ajatella, mies oli luvannut ettei juo enää, ja nyt vetoaa siihen että 3 ei ole paljoa, ei hän ollut humalassa jne. Minä en halua pelätä, minä en halua tätä enää! Mies syyttää että minä ylireagoin. Ylireagoinko? Minä vaan pelkään että mitä seuraavaksi.. Nyt kun on mennyt hyvin niin voiko menneet unohtaa ja seuraavan kerran juoda 5, sitten 10, ja sitten taas..

Yhteistyössä