V
Vieras
Vieras
Eli millon tulee mitta lopullisesti täyteen? Itse viime yönä soitin miestä useaan otteeseen kotiin joka ei edes yleensä vastaa puhelimeen kun on kännissä.Nyt oli naapurissa ja hänen piti vaan käydä pikaseen saunassa.3lta puhuttiin vielä puhelimessa ja pyysi hakemaan sanoin että voi kävellä sen matkan,enkä jätä lasta edes siksi aikaa yksin nukkumaan.
Mies juo joka viikonloppu kännit ja ennen oli käytös pahempaa,nyt sitä saa ainoistaan odottaa kotiin.mulla menee joka viikonloppu yö valvoessa ja tänään olo tosi uupunu ja itkuinen.Alkaa tuntua et nyt riittää.Vaikea vaan ottaa niskasta kiinni itseään ja kaikki on miehen,autot,omakotitalo,kesämökki yms...jäisin ihan tyhjän päälle ja toisekseen välitän miehestä niin paljon.
Muita kohtalotovereita,oisi kiva kuulla teidän mietteitä.
Mies juo joka viikonloppu kännit ja ennen oli käytös pahempaa,nyt sitä saa ainoistaan odottaa kotiin.mulla menee joka viikonloppu yö valvoessa ja tänään olo tosi uupunu ja itkuinen.Alkaa tuntua et nyt riittää.Vaikea vaan ottaa niskasta kiinni itseään ja kaikki on miehen,autot,omakotitalo,kesämökki yms...jäisin ihan tyhjän päälle ja toisekseen välitän miehestä niin paljon.
Muita kohtalotovereita,oisi kiva kuulla teidän mietteitä.