Miehen itsekkyys sängyssä

  • Viestiketjun aloittaja "millimolli"
  • Ensimmäinen viesti
"millimolli"
Ongelmana on siis se, että seksiä harrastaessa mies on aika laiska antamaan minulle osansa. Olemme seurustelleet vajaa kaksi vuotta ja tilanne on ajan kuluessa kyllä parantunut. Alussa olin itse nopeammin valmis, kun oli uutta ja jännittävää, mutta pidemmän päälle asia on todella alkanut käymään hermoille ja tuntuu loukkaavalta.

Mies on kova pussaamaan ja saan hellyyttä tosi kivasti. Toisinaan saan hyväilyä esileikin aikana riittävästi, että tulen yhdynnän aikana - useimmiten en. Olen miehelle sanonut nätisti, kehunut ihanan seksin jälkeen, kehottanut vielä jatkamaan jne. Mutta tänään taas sain lyhyesti silittelyä ja miehellä jo kiire sisälle. Tilanne tuntuu erityisen kurjalta, koska itse usein annan suuseksiä(mies ei ole koskaan antanut minulle!)ja hyväilen pitkään ja monipuolisesti.
Olemme myös kokeilleet kerran ehdotuksestani penisrengasta, mikä sopi minulle tosi ihanasti, mutta mies valitteli tunnottomuutta.

Toisekseen ongelmana on miehen nopea ja herkkä tuleminen, joka on myös ajan kanssa helpottanut, vaikka nopeaa tulee edelleen.

Ärsyttää, koska asiasta on juteltu ja tuntuu niin kurjalta alleviivata oman nautinnonhalua :( Mies kun on muissa asioissa huippuhuomaavainen. En tiedä mitä tehdä, syksyllä tilanne kärjistyi siihen, että halut hävisivät tyystin. En haluaisi samaan jamaan taas.
Niin ja suhde on muuten kaikin puolin ihana, eikä ihan teinejäkään olla. Minä 26 ja mies 29vuotta.
 
"kapa"
Asia pitää ottaa puheeksi miehen kanssa. Seksistä jos jostain pitää puhua kumppanin kanssa avoimesti ja häpeilemättä. Asiosta voi puhua positiivisessa mielessä, ei tarvitse olla hyökkäävä. Teidän seksielämänne ei parannu sillä että kyselet täällä neuvoja.
 
"vieras"
Vaihtoon laitettava, minä olen samassa tilanteessa eikä paljon huvita ajatellakaan. Ja jos joskus huvittaa niin lisäksi tulee vielä ajatus siitä kuinka mies koko ajan yrittää vielä toiseen suostutella, normaali ei riitä. Siihen loppuu minun halut tyystin.
 

Yhteistyössä