miehen ISÄ on sitten päättänyt ettei me sovita yhteen hänen poikansa kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miepä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miepä vaan

Vieras
ja kieltää minua ottamasta yhteyttä poikaansa! isä ei tiedä mitään faktoja meidän suhteesta,ja asioista jotka ovat johtaneet tiettyyn pisteeseen!

miehellä (tai siis ilmeisesti exällä) on vakava masennus ja ahdistushäiriö,joista en tiennyt kun aloimme seurustelee.

sit hän yritti itsemurhaa tossa kuukausi sitten, ilmeisesti koska luuli että olen jättämässä hänet. sen jälkeen joka viikonloppu kun ollaan oltu kahdestaan(lapseni biologisella isällä,eli jokatoinen vklo) on joko mennyt siihen että miestä on ahdistanut 2vuorokautta tai sitten siihen kun mies on lähtenyt torjuttuaan ensin läheisyyden mistä tietenkin olen pahoittanut mieleni!!

koska silloin kun lapsi on kotona ja pitää tehdä kaikkee niin silloin ei pysty olee rahassa toisen lähellä,viettää aikaa samanlailla kuin kahdestaan ja sitte se menee siihen kun joko ahdistaa selittämättömästä syystä tai sitten torjutaan mun läheisyys ja musta tuntuu että ei hän välitä,sit se on lähtenyt menemään ja juonut ja ollut itsetuhoinen!

ja hänen isänsä mielestä kyse on siitä ettei vaan sovita yhteen. minä taas olen sitä mieltä että miehen sairaudet vaikeuttaa niin paljon normaalia elämää,että ajoittain on ehkä normaalia hankalampaa(minä en ole oikein osannut ymmärtää että jokin asia voi johtua hänen ongelmistaaan eikä siitä että ei välittäisi) sitten tietysti mies on valehdellut minulle ja pettänyt lupauksiaankin.

pakko tulla purkaa itteeni! multa ja lapselta viedään rakas ihminen siksi että emme edes saa mahdollisuutta selvittää asoita kun sen isä nyt sitten vahtaa,ja ilmeisesti koettaa puhuu pojalleen järkeä ettei sovita yhteen. siis mieheni on isänsä valvottavana nyt kun on ollut itsetuhoinen.

mutta siis, vakava masennus ja ahdistuneisuushäiriö yms ei tietenkään aiheuta mitään???

hän ilmeisesti ajattelee että ei riitä mulle!

Eikö nyt kannattaisi tehdä siten, että tuo mies hoitaisi itsensä kuntoon ja sitten yrittäisitte uudestaan. Toivottavasti hänen isänsä ohjaa miehen hoitoon. Sinuna antaisin hänen parantua rauhassa ja olisin tosiaankin ottamatta yhteyttä. Miten toista voi rakastaa, jos huomaa itsensä aiheuttavan toiselle vain ahdistusta?

Sairaan ihmisen kanssa on erittäin vaikeaa elää, joten suosittelen sulle, että unohda. Hoitoonhan se mies pitäs ohjata. Hän on vakavasti sairas, jos itsariakin yrittänyt. Eikä se todellakaan ole sun syy vaan mies on sairas....

Musta tuntuu että miehesi kannattaisi keskittyä nyt hoitamaan itsensä kuntoon, ja vasta sen jälkeen katsoa teidän suhdetta ja muuta elämäänsä.
Hänen tilansa pitäis kuitenkin saada sellaiseen kuntoon että pitäis pystyä viettämään normaalia elämää myös silloin kun lapsi on kotona ja jaksaa vaikeudet ilman että pakenee niitä juomaan jne.

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Musta tuntuu että miehesi kannattaisi keskittyä nyt hoitamaan itsensä kuntoon, ja vasta sen jälkeen katsoa teidän suhdetta ja muuta elämäänsä.
Hänen tilansa pitäis kuitenkin saada sellaiseen kuntoon että pitäis pystyä viettämään normaalia elämää myös silloin kun lapsi on kotona ja jaksaa vaikeudet ilman että pakenee niitä juomaan jne.

Tai sitten sitä miestä ei vaan kiinnosta, niin kuin joku tuossa ylempänä kirjoittikin.

joku siis käsitti väärin mies on syönyt masennus ja ahdistus lääkkeitä jo ennen kuin tavattiin!!!! sillä on ahdistuneisuushäiriö:googlettakaa jos ette ymmärrä mikä se on. mies ei ole isänsä virallisessa valvonnassa vaan isä valvoo ettei se tee itselleen mitään,ja samalla koettaa kontrolloida kaikkea poikansa elämässä(periaatteessa sillä ei ole oikeuksia siihen),miksi kukaan ei ymmärtänyt ilmeisesti oikein? mies on ihan oikeasti henkisesti sairas. kysymys ihmisille miten muka oman rakkaan (ihmisen kenet on halunnut vaimokseen hetki sitten vielä) läheisyys voisi olla pahentava tekijä?? eiköhän rakastamisen pitäisi olla positiivinen asia? toki se ei paranna mitään mikä on aiheutunut jostain muusta.
ja ei se mies ole lapsen kotona ollessa juomaan lähtenyt VAAN silloin kun ollaan oltu kahdestaan!

Alkuperäinen kirjoittaja miepä vaan :
sit hän yritti itsemurhaa tossa kuukausi sitten, ilmeisesti koska luuli että olen jättämässä hänet. sen jälkeen joka viikonloppu kun ollaan oltu kahdestaan(lapseni biologisella isällä,eli jokatoinen vklo) on joko mennyt siihen että miestä on ahdistanut 2vuorokautta tai sitten siihen kun mies on lähtenyt torjuttuaan ensin läheisyyden mistä tietenkin olen pahoittanut mieleni!!

koska silloin kun lapsi on kotona ja pitää tehdä kaikkee niin silloin ei pysty olee rahassa toisen lähellä,viettää aikaa samanlailla kuin kahdestaan ja sitte se menee siihen kun joko ahdistaa selittämättömästä syystä tai sitten torjutaan mun läheisyys ja musta tuntuu että ei hän välitä,sit se on lähtenyt menemään ja juonut ja ollut itsetuhoinen!

Oletko ajatellut asiaa niin päin, että sun läsnäolosi pahentaisi miehen ahdistuneisuushäiriötä?

Liittyykö tämä tapaukseen, jossa mies kieltäytyi seksistä ja nainen pyysi miestä häipymään, kun ei kerta kelpaa... tämän jälkeen mies yritti itsemurhaa ja päätyi sairaalaan.

Ko. pariskunta eivät todellakaan sovi toisilleen...

Jos haluat miehen parasta, keskustele isän kanssa, itsekin vanhempana varmasti ymmärrät isän hädän. Miehen on saatava ensin itsensä terveeksi, ennenkuin voi keskittyä mihinkään parisuhteeseen. Joten pysy lähellä mutta vain ystävänä. Kunnioita isän päätöksiä ja auta häntä saamaan mies hoitoon, nyt ilmeisesti ei ole sen kummemmin hoidossa?

Ei minusta ole tervettä, että kun on juuri tavattu, puhutaan naimisiinmenosta ym. kun ei edes kunnolla tunneta toisiaan. Mies ei ole stabiili, vaan ailahtelee tunteet, ja todellakin, et ole oikea henkilö hänelle, vaan pahennat hänen ahdistustaan.

Miehen pitäisi todellakin saada itsensä kuntoon, koska ei kestä hylkäämistä ym. Et sinäkään vaikuta stabiililta. Olit jättämässä hänet kun kuulit sairaudesta.

En suosittelisi sinua omalle lapselleni. Toisaalta juuri heikot luonteet (ja ehkä rikas on myös tuo nuori mies? tai hänen vanhemmat) käyvät pyydykseesi. Vaikutat onnenonkijalta. Et tee mitään muuta itsesi ja lapsesi tulevaisuuden eteen kuin etsit varakasta miestä. Ja valitat kun olet yhden lapsen kanssa kotona, joka on aina mummolassa tai isällään.

Sinä, mä- nimimerkki, ja kuha, olette onnenonkijoita, jotka etsitte rikasta miestä elättämään, tossun alle. Olet ilmeisesti löytänyt jonkun varakkaan heikon yksilön nyt. Toivottavasti isä saa pidettyä sinut hänestä erossa.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Parisuhde tuo ihmisen rikkinäisyyden pinnalle. Siksi voi näyttää ulkopuolisen silmiin siltä, kuin ongelmat johtuisi sinusta.

Haluaisitko omalle pojallesi naisystävän, joka on kotona 3 v kanssa ja päivät valittaa netissä, kun hän ei saa kaikkea (taloa ym) kun mies lähti? EDellisenkin miehen kanssa oli vasta tavattu ja heti tehtiin lapsi. Pian käy tälle toiselle samoin. ap ei yritä itse mitenkään hankkia elantoa, vaan elää tukiaisilla ja etsii rikasta elättäjää.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sinä, mä- nimimerkki, ja kuha, olette onnenonkijoita, jotka etsitte rikasta miestä elättämään, tossun alle. Olet ilmeisesti löytänyt jonkun varakkaan heikon yksilön nyt. Toivottavasti isä saa pidettyä sinut hänestä erossa.

:o :o :o

En väitä että ovat sama nimimerkki. vaan samanlaisia. tämän kirjooittanut on nimimerkki mä.

Sinä tulet vain viemään rahat mieheltä, käytte naimisissa ja hylkäät sen jälkeen miehen. Et tavoittele elämässä muuta. Muistan aiemmat kirjoituksesi. Ilmaista rahaa.

Siis mitä ihmettä tässä ketjussa on tapahtunut?! Yhtäkkiä tapellaan ihan eri asioista kun mistä tuo aloitus kertoo. Vai olenko vaan niin typerä etten tajua? Mikä onnenonkija? Mitä? Missä? Häh?

Alkuperäinen kirjoittaja selventäkää:
Siis mitä ihmettä tässä ketjussa on tapahtunut?! Yhtäkkiä tapellaan ihan eri asioista kun mistä tuo aloitus kertoo. Vai olenko vaan niin typerä etten tajua? Mikä onnenonkija? Mitä? Missä? Häh?

Muistan tämän aloittajan aiemmat kirjoitukset. Etsii vain elättäjää. Teki lapsen exän kanssa suunnilleen ensimmäisillä treffeillä.

Yhteistyössä