Miehen imettäminen / maitotissit / adult breastfeeding

Olen jo useasta lähteestä koittanut kaivaa itselleni imettäjää, jonka maitoisista rinnoista saisin käydä ruokailemassa rintamaitoa, joten koitetaan täältäkin onnea.

Vähän taustaa tästä tarpeestani.

Vaimoni oli raskaana ja hänen rintansa kasvoivat valtaviksi pinkeiksi maitotuteiksi synnytyksen jälkeen. Rintamaitoa riitti yllin kyllin lapselle ja mielenkiinnosta pyysin saada kokeilla maistaa ylituotannosta tihkuvista rinnoista maitoa. Hän lähti myös mielenkiinnosta kokeiluun mukaan ja makasimme kylkiasennossa sängyllä minä hänen rintojaan imien.

Tuon imetystuokion aikana koimme molemmat suuren suurta läheisyyden tunnetta - suurempaa, kuin koskaan ennen. Tunne oli aivan uskomatonta, kun sai syödä toisen ihmisen tuottamaa rintamaitoa intiimissä hetkessä. Kokeilimme toisenkin kerran minun imettämistä, mutta pian sen jälkeen maidontuotanto tyrehtyi. Minä olin kuitenkin jo täysillä ihastunut siihen läheisyyden tunteeseen ja mahtavaan intimiteettiin, jonka imettämishetki tuo itselleni.

Kuten mainitsin, niin olen useasta lähteestä Googlettamalla yrittänyt löytää adult breastfeedingistä kiinnostunutta imettäjää tai yhteisöä, jossa saattaisi olla suomalaisia imettäjiä. Kuitenkin tulokset ovat olleet huonot. Tällä viestillä yritän nyt tavoittaa kaikki naiset, jotka haluavat maidon ylituotannolle imijän, kokeilla käynnistää maidontuotantoa ilman raskautta (mikä sekin on mahdollista), haluavat kokeilla aikuisen imettämistä tai haluavat muusta syystä rinnoilleen terveen, täysin järjissään olevan nuoren miehen imemään.

Näitä naisia on, sen verran olen saanut selville internetiä kaivamalla asian tiimoilta, mutta he eivät ole varsin aktiivisia imetettävän löytämisessä, eikä suoranaisia kohtaamispaikkoja ole internetissä.

Joten, jos kaipaat rinnoillesi ruokittavaa, tunnet jonkun joka kaipaisi imiää tai tiedä yhteisen kohtaamispaikan tämän kokemuksen tiimoilta, niin ystävällisesti kerrotko tietosi sähköpostilla minulle osoitteeseen kunkkumaki@gmail.com.

Terveisin: nimim. "ei pervoilua vaan suurta intimiteettiä".

Yhteistyössä