Miehen housuista löytyi vaalea pitkä hius...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myrtsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myrtsi

Vieras
Loikoiltiin illalla pihalla, mun pää lepäs ukon vatsan päällä. Huomasin sit sen housuista pilkottavan vaaleaa karvaa. Ajattelin et oho, jokos sen karvat harmaantuu. Napsasin kiinni mut se karva paljastuikin pitkäksi vaaleaksi hiukseksi! Ukkohan yritti keksiä kaikkea tekosyytä miten olis voinut sinne joutua, mut mun mielestä jos alapään karvoitukseen on sotkeentunut hius, ei se voi eksyä kun yhdellä tavalla sinne!!

Varmasti on pettänyt! Ja tiedän takuulla miten! En niin pidä suihinotosta ja sitähän se on joltain lutkalta hakenut! Eksä luultavasti kyseessä kun se niin mieluusti sitä kuulemma teki, saa tehdä loputkin, mä olen tuosta tarpeeks saanut jo! Onneks meillä ei ole yhteisiä lapsia, voin heittää ulos vaikka heti!

[QUOTE="vieras";28702711]Eli sä oot ukon kanssa joka ei huolehdi hygieniastaan. Suoraan vaan suihinotosta peseytymättä kotiin loikoilemaan. :)[/QUOTE]

Sulla ei taida olla pitkiä hiuksia, ne kun ei pesemällä lähde ;)

No voi jeesus taas- yksi saamarin hius ja jo ollaan eroamassa. Hiuksia voi tarttua ihan mistä tahansa mukaan, vaikka sinun mukanasi jostain kulkeutunut. Hohhoijaa.

[QUOTE="huhhuh";28702762]No voi jeesus taas- yksi saamarin hius ja jo ollaan eroamassa. Hiuksia voi tarttua ihan mistä tahansa mukaan, vaikka sinun mukanasi jostain kulkeutunut. Hohhoijaa.[/QUOTE]

Älä nyt ole tuollainen, leiki mukana vaan! ;)

[QUOTE="huhhuh";28702762]No voi jeesus taas- yksi saamarin hius ja jo ollaan eroamassa. Hiuksia voi tarttua ihan mistä tahansa mukaan, vaikka sinun mukanasi jostain kulkeutunut. Hohhoijaa.[/QUOTE]

No kerroppa miten se alushousujen alle pitkä hius eksyy ja ihan ukon karvoihin sotkeentunut?

Ja tämä oli se viimeinen tippa, joten en mitenkään vain tästä kimpaantunut.

Oma mies on onnistunut pitkine hiuksineen aiheuttamaan yhden "eron", ja useammat tappelut kun hänen kavereidensa vaatteista on hänen hiuksiaan löytynyt. Onneksi tuo yksi "ero" päättyi hyvin, kun mies soitti naiselle, että taitaa olla hänen hiuksiaan. Oletko varma, että miehelläsi ei ole pitkähiuksisia kavereita? Minusta yhden hiuksen perusteella ei voi mitenkään syyttää miestä (tai naista) mitenkään. Omissakin vaatteissa muiden naisten hiuksia se harvase päivä, niin olenko minä sitten käynyt naisissa? :D Siis ei oikeesti.. Anteeksi, mutta minusta Miehesi ansaitsee paremman naisen. Kenestäkään ei ole kiva jos on tämmöisistä heti teilattavana

[QUOTE="Tepa";28702965]Oma mies on onnistunut pitkine hiuksineen aiheuttamaan yhden "eron", ja useammat tappelut kun hänen kavereidensa vaatteista on hänen hiuksiaan löytynyt. Onneksi tuo yksi "ero" päättyi hyvin, kun mies soitti naiselle, että taitaa olla hänen hiuksiaan. Oletko varma, että miehelläsi ei ole pitkähiuksisia kavereita? Minusta yhden hiuksen perusteella ei voi mitenkään syyttää miestä (tai naista) mitenkään. Omissakin vaatteissa muiden naisten hiuksia se harvase päivä, niin olenko minä sitten käynyt naisissa? :D Siis ei oikeesti.. Anteeksi, mutta minusta Miehesi ansaitsee paremman naisen. Kenestäkään ei ole kiva jos on tämmöisistä heti teilattavana[/QUOTE]

Mä en kyllä jaksais bi-seksuaalia miestä joka juoksis miestenkin perässä! Pettämistä se on sekin!

Jos yhdestä hiuksesta laitetaan mies ahtaalle, niin huh huh. Eihän hiuksen tarttumiseen tarvitse kuin istua bussissa! Meiltä aikankin löytyy muiden hiuksia vielä pyykinpesun jälkeenkin jos on pyyhkeitä, pefletteja, liinavaatteita ym. lainattu vieraille. Älkää nyt hyvänen aika hiillostako heti pettämisestä! En ihmettele yhtään jos osa väittää naisten skitsoavan pienistä asioista, vaikka joskus kieltämättä nuorempana itsekkin syyllistyin moiseen. Ja silloin mies lähti kolmen vuoden jälkeen, kum koki itsensä vainotuksi.

No ei voi olla suhde noin yhden hiuskarvan varassa. Meilläkin löytyy vaatteista välillä vaikka minkälaisia karvoja, jotka menevät vielä pyykissä onnellisesti sekaisin. Lastenvaatteista löytyy häpykarvoja ja miehen vaatteista pitkiä hiuksia. Mies on yleislääkäri ja pesen hänen työvaatteensa. Hänellä on usein potilaita, joita ei voi tutkia kahden metrin päästä. Esim. peräpukamapotilaita on monta kertaa viikossa. Miettikääpä hetki, miten heitä tutkitaan.

Yhteistyössä